2021-09-11, 00:25
Medlem
Dejtade en kille nästan ett år och pga olika ursprung kunde vi inte vara med varandra enligt honom. Han har nu en flickvän som inte heller har samma ursprung som honom. Vi har heller inte pratat sen vi avslutade allt. Han har nu i samband med den nya flickvännen tagit bort mina tjejkompisar från sociala medier men inte mig.

Min fråga är då varför han inte tagit bort mig om han nu ändå har någon ny? han lägger heller inte upp något på henne eller något som ger tecken på att dem är tillsammans men har hört av gemensamma bekanta att dem är tillsammans, men menar bara att han inte har kvar mig för att han vill att det ska sticka i mina ögon heller. Så vad är då meningen? är det någon som förstår? för jag gör inte det hahaha
Citera
2021-09-11, 00:37
Medlem
Han tog bort dina kompisar för att han fick dom "på köpet" när han träffade dig. Dom betyder nada när ni har gjort slut. Men du är ju trots allt ett ex, så det är väl inte så konstigt att han har kvar dig eftersom ni hade en betydligt närmare relation.
Citera
2021-09-11, 01:05
Medlem
HermaeusMoras avatar
Han ser väl dig fotfarande som en vän och då vill han väl ha kvar dig på listan?
Om du tror han försöker göra dig svartsjuk eller liknade så stämmer det inte!
Citera
2021-09-11, 01:12
Medlem
Jailhouserocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cegefe8395
Han tog bort dina kompisar för att han fick dom "på köpet" när han träffade dig. Dom betyder nada när ni har gjort slut. Men du är ju trots allt ett ex, så det är väl inte så konstigt att han har kvar dig eftersom ni hade en betydligt närmare relation.

Detta känns troligt.
Citera
2021-09-11, 01:19
Medlem
jag tänker mer om han har en flickvän nu och vi inte pratat på ett år så varför vill han då ha kvar mig? han får ju inte ut något av att ha kvar mig? och nej jag har inte kunnat komma över honom nej. ja jag kommer att ta bort honom
Citera
2021-09-11, 01:26
Medlem
Förstår inte grejen med att fortsätta vara vän med ett ex.
Hade varit en sak om man haft gemensamma barn ihop men annars förstår jag det inte.
Citera
2021-09-11, 01:57
Medlem
Andomarns avatar
Kommer inte bli bättre av att du har kvar ditt ex på sociala medier, ta bort honom och gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in