2021-09-10, 18:05
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det är en åttaklöver sedan länge. Men om vi säger något av de andra partierna i riksdagen så är svaret nej.

Där har du fel.
Citera
2021-09-10, 18:06
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Han är fortfarande creepy. Stött på han för länge sen och det är något fel på den snubben.

Ok men inget tyder på att han har med det här att göra.
Citera
2021-09-10, 18:06
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Tror det är Jon*s Ellerstr*nd. *=a

Creepy jävel det där.

Nej det är han till höger här, fast han tillhör SD nu..

https://imengine.gota.infomaker.io/?uuid=db62b60f-df3a-5204-9bfc-609f3f7429d3&width=960&height=640&type=preview&sou rce=false&q=90&z=100&x=0.001&y=0.000&crop_w=0.998& crop_h=1.000&function=cropresize
Citera
2021-09-10, 18:07
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MordarOlof
Skillnaden är att ingen av dom tillhör ett parti som uttryckligen hävdat att kvinnohat är ett importerat problem och skriker sig hesa efter hårdare straff. Däri ligger ironin.
Mm intala dig själv det
Citera
2021-09-10, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Inte lika ofta och på samma sätt, nej. När det är SD skriker man ut SD i rubrikerna i princip alltid. Annars är det sällan man vill göra sensation av att andra begår brott och vilken partitillhörighet dessa har, ofta skrivs det inte alls. Jag skrev inte alls att det inte gjorts i dessa fall, utan att det var VANLIGT att det inte omnämndes. Jag tror inte ens ni som gnäller nu visste att två sossar DÖMTS för mord i år, det blundar ni såklart för. Skrattretande.

Enligt pressetiska regler ska parti inte nämnas om det inte har en klar koppling mellan parti och brott därtill kan sägas.

Klart att sd-klanen ska försvara era avskum till politiker som är kriminella.
Vilka sossar är det du menar, eller är det bara skitsnack från din sida. Givetvis förtjänar sd och sossemördare lika mycket förakt men du får nog visa på en källa till ditt påstående.
Citera
2021-09-10, 18:14
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MordarOlof
Alla med en gnutta koll på historiska kriminalfall vet att han alltid haft fel.

Vi brände våra kvinnor på bål, aldrig att vi ställde dem på fel sida balkong-räcket.
Citera
2021-09-10, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Vilka sossar är det du menar, eller är det bara skitsnack från din sida. Givetvis förtjänar sd och sossemördare lika mycket förakt men du får nog visa på en källa till ditt påstående.

Du tycker inte det är lite märkligt att du inte ens känner till dessa händelser? Din hycklare.

Har du bara dålig koll eller kan det bero på något att ni inte bryr er eller får veta på samma sätt angående dessa fall?

S-politiker åtalas för mord –misstänks ha skjutit frun i huvudet

https://www.expressen.se/nyheter/krim/s-politiker-atalas-for-mord-misstanks-ha-skjutit-frun-i-huvudet/

Tidigare S-politiker häktad för mord på arbetskamrat

https://www.expressen.se/gt/tidigare-s-politiker-haktad-for-mord-pa-arbetskamrat/
Citera
2021-09-10, 18:18
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Två sossepolitiker har DÖMTS för mord i år. Visste du ens det?

Han här är inte dömd för något och kan lika gärna släppas inom kort, vi kan inte veta något om det.
Vilka då?
Citera
2021-09-10, 18:19
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras

De flesta ogillar brottslingar inom "sitt" parti oavsett vilket det är.

Däremot känns det som att reaktionerna på att hitta en varierar från parti till parti. En brottsling inom S? Dom har ju varit störst i landet i 100 år eller nåt. Inom MP? nu börjar moralvågen svänga lite .. litet parti men trogen vänsterfalang till S? SD? Uppkopplingar med MASSOR med kriminella i liggarna, enligt media.

Det gör det hela svårt till meningslöst att diskutera. Flest uteslutna senaste åren har varit inom SD, så det ger kanske rätt till tanken att det är kriminella som sökt sig dig. Eller, så ger det luft åt tanken till att partiet verkligen försöker städa bland sina medlemmar. S har inte lika lätt att utesluta folk som SD, kan tyckas.

På det hela är och SKA politiker vara en tydlig representation av svensson - och det inkluderar från alla åldrar, alla s.k samhällsklasser. Hittills har S varit bäst på det - såklart, givet historien - medans partier som C tappat sitt urval och blivit lite av ett södermalmshipsterparti.

Precis som att alla platser i landet har folk som gör dumheter, så har alla partier. Speciellt nya som tvingats rekrytera snabbare än det funnits underlag. Alla borde minnas NyD, som växte så snabbt att enbart idioter fanns att tillgå.

Så det är inte konstigt att idioter finns inom SD. Det viktiga är hur man hanterar det. Nåt som självklart gäller alla partier - man måste se bortom flaggan oavsett parti.
Citera
2021-09-10, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Vilka då?

Det kan du se i artiklarna jag länkade i mitt förra inlägg.

Det säger ju väldigt mycket om er och om rapporteringen att ni inte känner till dessa fall.

Ni är förblindade av ert hat mot Sverigedemokrater. Det är anledningen.
Citera
2021-09-10, 18:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Det säger ju väldigt mycket om er och om rapporteringen att ni inte känner till dessa fall.

Klart de är. Var tom på TV i förrgår veckans mord om hon sossen som knivade ihjäl en kollega.
Citera
2021-09-10, 18:23
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:

Är jag förblindad av hat? För att jag ställde en objektiv fråga? Nu är det du som är förblindad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in