Citat:
Citat:
Citat:
Som sagt, skärp dig! Minimalisma har inte vad jag har kunnat utläsa blandat in någon egen psykisk ohälsa i alla de inlägg som skrivits i denna tråd, inte i andra heller. Det är du som kommer med dessa anklagelser/påhopp.
Ja Minimalisma hade kunnat avstå från att svara. Men vilken rätt menar du att du har som begär spoonfeeding istället för att själva göra den enklaste sökningen? Eller genom att bara läsa igenom tråden? Innan du börjar fråga efter redan publicerad information? Allt finns i tråden! Men istället väljer du att dyka upp här och komma med en massa personliga påhopp när du känner att andra användare inte vill göra jobbet för dig.
Vänta nu lite. När kämpade du igenom ord för ord? Du har ju inte ens läst igenom tråden, för hade du gjort det hade du funnit all den information som du krävt av andra...
Ja Minimalisma hade kunnat avstå från att svara. Men vilken rätt menar du att du har som begär spoonfeeding istället för att själva göra den enklaste sökningen? Eller genom att bara läsa igenom tråden? Innan du börjar fråga efter redan publicerad information? Allt finns i tråden! Men istället väljer du att dyka upp här och komma med en massa personliga påhopp när du känner att andra användare inte vill göra jobbet för dig.
Vänta nu lite. När kämpade du igenom ord för ord? Du har ju inte ens läst igenom tråden, för hade du gjort det hade du funnit all den information som du krävt av andra...
Är du kär i mig? Jag lämnade tråden för länge sedan o du försöker dra igång en död diskussion.
Jag orkar då sannerligen inte läsa om era våldtäktsmän.. jag hade ett starkt skäl, snarlikt namn på en kontakt utöver att er region vimlar av män på dejtingsidor. Jag ställde en fråga. Har inte läst svaren eftersom jag tvivlar på att jag fick det jag sökte.
Lägg ner eller är du kär i mig ännu Klas Göran?