2021-09-12, 18:41
Medlem
GameOvereems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Exakt. Men anmälan nu är inte samma målsägande/patient som de tidigare.

Jo det är det väl? Tre anmälningar från två patienter = en patient har anmält två gånger.
Det stod i en av artiklarna om jag inte minns helt fel.

1. Patient #1 anmäler
2. Patient #2 anmäler
3. Patient #1 anmäler igen
Citera
2021-09-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Alla skolor har inte Slutexaminationen NKSE som det heter
Nej, inte alla, det finns även andra slutexaminationer. Men, proven under terminerna är inte svåra eller omöjliga.
Citera
2021-09-12, 19:38
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GameOvereem
Jo det är det väl? Tre anmälningar från två patienter = en patient har anmält två gånger.

1. Patient #1 anmäler
2. Patient #2 anmäler

Då kan man väl tycka att den som hanterat anmälningarna utan effekt är medskyldig?
Citera
2021-09-12, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GameOvereem

1. Patient #1 anmäler
2. Patient #2 anmäler

Nej. Anmälan 1 och 2 är samma patient. Nummer tre, dvs den nu, är en annan patient.
Senast redigerad av Minimalisma 2021-09-12 kl. 19:47.
Citera
2021-09-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Nej. Anmälan 1 och 2 är samma patient. Nummer tre, dvs den nu, är en annan patient.

Du har rejäl insyn i detta verkar det som.
Har du mer att berätta? Tror du att den misstänkte är skyldig, eller tror du att det är någon slags komplott mot honom?

Hur såg första anmälan ut? Var det en eller två våldtäkter specificerade där? Tänkte eftersom den första personen blivit våldtagen två gånger (enligt vad du skrivit).
Senast redigerad av Stolpen22 2021-09-12 kl. 20:08.
Citera
2021-09-12, 21:18
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Vem fan anställde honom?? hur tänkte man där? Man ska ju dessutom kunna uppvisa utdrag ur straffregistret vid anställning men det har man tydligen skippat? Eller var sjukhuset så jävla desperat efter en sjuksköterska?
Är det så inom psyk? Jag har aldrig blivit ombedd att uppvisa straffregister inom somatiken.
Citera
2021-09-12, 21:57
Medlem
Vet man något om offren? De var där olika tider? Kände honom privat? Alltså inte ute efter outning, bara nyfiken.
Citera
2021-09-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Major.Armstrong
Faktiskt så missbrukade han anabola på båda bilderna, bara att han ökade mängden han missbrukade på senare bilder.

Så är det oftast med många steroid brukare, dom är lata människor och inte nöjda hur dom ser ut så dom hoppar på steroider får grattis muskler men det tar slut till slut för dom tränar inte ordentligt så ökar dom bara dosen mer och mer och så till slut blir dom sådär i utseende.

Måhända men där verkar det ha varit i "normala" doser med färre bieffekter. Nu har han tappat allt hår, bölder på ryggen, ser ut som 50år, antagligen skadade organ, kort stubin/instabil m.m.
Citera
2021-09-13, 03:24
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
”Be careful who you trust, salt and sugar look the same ” har som text till en bild.. Verkar vara en tvättäkta narcissist.
när jag kollade länken på mitt skvalpkonto på Facebook hade den automatinställt för översättning till svenska, och då stod det "salt och sugare" 😂 Han ser ju oerhört håmo ut, så fattade först inte vad det skulle stå egentligen.
Citera
2021-09-13, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaffeOG
Måhända men där verkar det ha varit i "normala" doser med färre bieffekter. Nu har han tappat allt hår, bölder på ryggen, ser ut som 50år, antagligen skadade organ, kort stubin/instabil m.m.

Om han fortsätter så finns det en stor chans att han dör ung, men han har sig själv att skylla på.

Han har väldigt lite kärlek i sitt hjärta eftersom han inte bryr sig hur folk omkring honom blir påverkade om han dör, vilken sorg dom får känna. Sen bryr han sig inte om hur mycket skada han gör genom att ge pengar till kriminellt folk.
Citera
2021-09-13, 12:49
Medlem
myranmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asrider
Vet man något om offren? De var där olika tider? Kände honom privat? Alltså inte ute efter outning, bara nyfiken.

Jag är osäker på det men visst var det en tjej som gick ut i tidningen i början av året om att de hade blivit fel behandlad med mera på psykiatrin? *hint*
Citera
2021-09-13, 13:58
Medlem
GameOvereems avatar
Mental ohälsa hos män är ett nationellt problem som inte diskuteras idag. Plus ensamhet på det och kanske en outredd och underliggande diagnos så kan vad som helst hända
Senast redigerad av GameOvereem 2021-09-13 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in