Citat:
Ursprungligen postat av
Minimalisma
Nej. Anmälan 1 och 2 är samma patient. Nummer tre, dvs den nu, är en annan patient.
Du har rejäl insyn i detta verkar det som.
Har du mer att berätta? Tror du att den misstänkte är skyldig, eller tror du att det är någon slags komplott mot honom?
Hur såg första anmälan ut? Var det en eller två våldtäkter specificerade där? Tänkte eftersom den första personen blivit våldtagen två gånger (enligt vad du skrivit).