2021-09-11, 11:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Det var förrförra eller förrförrförra flickvännen så ingen nuvarande
Han blev tillsammans med henne förra sommaren så sannolikt var hon den senaste. Men hon verkar ha dragit och tur är väl det.
Citera
2021-09-11, 11:50
Medlem
Ja vissa gör ju allt för att bli så stora som möjligt.

Han såg ju betydligt bättre ut innan hans missbruk av anabola:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10154424377027473&set=ecnf.755717472

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158628139187473&set=a.10150906998587473
Senast redigerad av SaffeOG 2021-09-11 kl. 11:52.
Citera
2021-09-11, 11:55
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickNolte76
Ja det är ju inte förvånande direkt. Helt omöjligt att få sån kropp utan att dopa sig. Har svårt att förstå hur man kan vara beredd att gå så långt för att få den "perfekta" kroppen. Läste på hans FB att han har haft/har hjärtproblem. Bara för att gå runt och känna sig stor i en liten stad som Gävle så trycker folk i sig en massa skit.

Priset som många får betala är högt. Problem med hjärtat, leder och framförallt livslånga psykiska besvär. Hela kulturen kring bodybuilding är helt sjuk. Om killen är skyldig så ska han såklart dömmas hårt. Han ser ju bra ut och hade säkert varit stark utan anabola, och framförallt så hade han säkert varit stabil. Han hade kunnat haft en bra framtid både inom sitt yrkesområde och privatliv om han hade varit ren ifrån all doping. En riktigt tragisk historia, framförallt för hans offer men även för honom själv.

Det som är tragiskt är att genom att visa att man är ett psykiskt instabilt monster, att kvinnor ändå blir ihop med bodybuilders… En bättre varningssignal går ju inte att få..
Citera
2021-09-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaffeOG
Ja vissa gör ju allt för att bli så stora som möjligt.

Han såg ju betydligt bättre ut innan hans missbruk av anabola:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10154424377027473&set=ecnf.755717472

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158628139187473&set=a.10150906998587473

Helt groteskt
Citera
2021-09-11, 12:16
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Helt groteskt

Wtf ser inte ens ut som samma person
Citera
2021-09-11, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalles.Svensson
Inget fel med hans form. Var inte en typiskt avundsjuk svenne mellanmjölks kalv.
Du skojar va?

Han ser ju ut som en Belgian blue med en rygg full av finnar likt ett månlandskap..
Senast redigerad av Normalsaltatsocker 2021-09-11 kl. 13:18. Anledning: Typo
Citera
2021-09-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han blev tillsammans med henne förra sommaren så sannolikt var hon den senaste. Men hon verkar ha dragit och tur är väl det.
Så, en ssk som trycker bola. Har ingen på sjukhuset märkt att han är ovanligt stor, dem läser ju allt möjligt om anatomi, mm. Sen varför skulle han våldta sin flickvän på sjukhuset, på sin arbetsplats? Fanns där inga andra ställen?

Kan det vara hon han delat bilder på, på sin facebook elr är det någon annan
Citera
2021-09-11, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Jag vet regler kring bältessäng. Den använder man som bestraffning utan att läkare ens tillkallas. Det är inte en gång det hände flera gånger under min praktik jag var bara elev då vågade inte säga något för att jag var rädd för att bli underkänd. Men jag vet att jag borde gjort något har ångest över det än faktisk. Tänkte vem kommer tro mig som elev. Vad patienten säger är det ingen som lyssnar på dom är ju "psyksjuka " Det enda personalen på den avdelningen gjord var att servera mat och titta på tv. Det var dom som bestämde vad som skulle ses på Tv:n. Inte patienterna. Jag upplevde att dom var så trötta på patienterna att dom struntade i dem. Kommer en patient som var psykotisk hon hade inte duschat på en månad. Ingen försökte ens få in henne i duschen. Jag försökte det var inga problem. Det är absolut inget jag sitter och hittar på. Personalen kunde sitta och håna ledsna patienter bland annat en äldre dement kvinna som var tillfälligt inlagd. Tur hon var soppas borta att hon inte förstod när dom gjorde sig lustiga över henne. Skulle kunna berätta så mycket. Har jobbat på bättre avdelningar med långt ifrån bra.

får jag fråga var det var någonstans dvs vilken psykiatri?
Citera
2021-09-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Skulle nog gissa på att det handlar om falskt anklagande.

Har väldigt svårt att se hur en våldtäkt kan ha skett på ett sjukhus där det finns personal i alla hörn samt patienter.

Inom psykiatrin är det inte helt ovanligt, så kanske en sån avdelning? Annars personer på eget rum, gamla eller i dåligt fysiskt skick? Snurriga på sömnmedel kanske.
Citera
2021-09-11, 15:08
Avslutad
Vem fan anställde honom?? hur tänkte man där? Man ska ju dessutom kunna uppvisa utdrag ur straffregistret vid anställning men det har man tydligen skippat? Eller var sjukhuset så jävla desperat efter en sjuksköterska?
Citera
2021-09-11, 15:12
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Vem fan anställde honom?? hur tänkte man där? Man ska ju dessutom kunna uppvisa utdrag ur straffregistret vid anställning men det har man tydligen skippat? Eller var sjukhuset så jävla desperat efter en sjuksköterska?

Han dömdes ju dessutom 2020 för dopingbrott. Trodde inte att man med en drogdom fick jobba som sjuksköterska på psyket? De delar väl ut mediciner?
Senast redigerad av Pandalina4 2021-09-11 kl. 15:18.
Citera
2021-09-11, 15:12
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Gävles psykiatriska avdelning är inte som andra, bl a hade dom Esko Karlsson som överläkare under många år, inte bara skyddade dom honom så han fick fortsätta utan dom tog även hans parti mot patienterna. Mår man dåligt ska man hålla sig så längt från gävles psyk som det bara går. edit; han har en tråd här på flashback; (FB) Överläkare misshandlade kollegor
Senast redigerad av VoktorDodka 2021-09-11 kl. 15:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in