2021-09-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Oavsett brott eller ej, vill moderata röstare ha en dude som limmar på 16-åringar som förtroendevald? jag gissar nej.

Varför skulle de inte vilja ha det? Moderaterna likt centerpartiet och fd folkpartiet är fyllda med nyliberaler med pedofilsympatier. Det är den sortens människor nyliberaler är. Inga principer eller ordentlig moralisk kompass. Hur tror du psykopaten Reinfeldt kom fram till att införa massinvandring för att krascha den svenska välfärden? Genom att följa sitt goda hjärta?

Moderaterna bryr sig i så fall mer om hur det här ses ut utåt. Om bali klarar av att stå upp för sig själv ser Moderaterna förmodligen det som en vinst de kan peka på. Häxjakter likt denna fungerade kanske för 5 år sedan men många ser igenom sånt här idag tack vare metoo
Citera
2021-09-18, 00:21
Medlem
Citat:
Absolut kan det vara så, men vad hände efter att en MUF-flicka kontaktade honom för intervju/läxhjälp? det är ju det som är frågan. Han säger ju själv till expressen att han ofta blir kontaktad för detta.
Hur menar du nu ? Bali anser sig ha bevis till detta och att hon själv kontaktat honom flera gånger för hjälp, han verkar även ha hjälpt andra också.
Citera
2021-09-18, 00:22
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Like på tinder betyder inget oavsett om det är sant eller inte.

Men han säger själv att de hade en vänskapsrelation, som han valde att stoppa då hon ville ta den vidare. En like på tinder kan ju ha varit "uppmuntrande" eller?
Citera
2021-09-18, 00:23
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Enligt henne ville han ta hennes oskuld, ligga alltså.
Men enligt SVT gäller anmälan sexuell posering, inget hon nämner i intervjun 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️

Gissar att anmälan gäller just sexuell posering för att där har hon bevis. Samtalet i hans soffa kan hon ej bevisa, bara berätta om.
Citera
2021-09-18, 00:23
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Men han säger själv att de hade en vänskapsrelation, som han valde att stoppa då hon ville ta den vidare. En like på tinder kan ju ha varit "uppmuntrande" eller?

Det är oväsentligt och en like kan ha varit ett misstag också. Den som suttit och swipat likes snabbt vet att man ibland swipar fel.
Citera
2021-09-18, 00:24
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det är fel att säga att han och andra själv valde att gå ut i media. Dessa personer röjs t.ex. här på flashback och då har de inget annat val än att gå ut eftersom de redan är röjda.
Han var i tv4´s morgonsoffa dagen efter att han blev haffad.
Citera
2021-09-18, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Han skapar reaktioner. Och interaktioner. Och förhindrar en ytterligare väljarflykt till SD.

Men frågan är. Vem ska ersätta honom? Finns det andra profiler inom Moderaterna?

Skulle han tvingas bort av omständigheterna så är ju nischen redan etablerad. Finns nog folk som kommer träda in i den så småningom.
Citera
2021-09-18, 00:26
Medlem
Citat:

Vad jag förstår är väl en sån like typ en vink om att jag gillar verkligen dig. Det poppar upp meddelande också. Alltså är man där för att ragga inte för att skaffa vänner.

Från Tinder.
Citat:
Super Like™
Vad är Super Like™?
Vill du låta en potentiell matchning veta att de skiljer sig från mängden? När en Like inte är nog, tryck på den blå stjärnikonen för att skicka en Super Like™! Din profil kommer att visas i deras korthög med en blå kant och stjärna som visar att du har skickat en Super Like till dem. Om de ger dig en Like tillbaka är det en omedelbar matchning!
Citera
2021-09-18, 00:28
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregorpegor
Det här ska väl ha skett innan han träffade sin nuvarande om jag förstått det rätt.
Jag förstår, då är det logiskt. Så flickan kan alltså belägga att de redan från början haft kontakt på en annan nivå än vad Hanif påstått? Om hon också kan belägga den mer otrevliga karaktären hon beskriver så är det hela rätt så kört för Hanif.
Citera
2021-09-18, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Hur många pojkar har han gett läxhjälp till och bjudit hem för att se serier och superlajkat deras Tinder-profiler?

Otroligt hur ni försöker försvara pedofilen fortfarande.

Jag kan också tycka att den goda hjälpsamma oskyldiga samariten Hanif Bali borde ha bjudit hem lite unga pojkar från MUF för läxhjälp och kolla serier, han borde gett lite flört på Grindr också, det är faktiskt lite diskriminerande att han bara gör det med minderåriga flickor.

För givetvis var det ju bara läxhjälp han hade i åtanke och ingenting mer, då borde väl lika gärna MUF pojkar kunna få läxhjälp.

Fast om det var lite annat Hanif Bali också hade i åtanke så är nog hebefili den korrekta benämningen i sådana fall.
Citera
2021-09-18, 00:30
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Vilken normalt funtad 30+ man ställer upp på läxhjälp för en 15-årig flicka som inte är dennes dotter? Många här som verkar tycka att det är helt normalt.
Jag har gjort det till en kompis dotter… svårt att förstå varför det skulle vara konstigt?

Hon behövde hjälp med matten så jag hjälpte henne.
Citera
2021-09-18, 00:30
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinJailFreeNaval
Vad gör han på Tinder? Gift småbarnspappa som han är. Vad säger frun om det?

Men hur kommer Putin in i bilden?
Det enda jag kan komma på är att Putin har hotat tjejens mamma Pavlova med att släkten i Ryssland kommer att råka illa ut om de inte ställer upp på att söndra Sverige.
Det hela kan vara en rysk påverkansoperation orkestrerad av Putin själv.

Hanif får trösta sig med att trosbilder från Anastasia är bättre än Putins novichok i kalsongerna.

Fattar inte heller varför människan är på knullsidan tinder och gillar skolungdomar när han har sambo. Bara det är absurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in