2021-09-16, 20:26
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Så i ena ringhörnan har vi rykten om en inte helt bekräftad 17-åring som tycks instabil, ha högerhatande vänsterkompisar och har ägnat sig åt dylika anklagelser innan mot andra. Och detta "råkar" brisera precis innan M:s provval.

I den andra ringhörnan har vi Hanif Bali som berättat sin version i media, hävdar att han har konkreta bevis för sin version, troligtvis visat upp dessa för partiet och har kvar sitt uppdrag, samt att han backas upp av sin flickvän, fd Expressenjournalist, som han ska ha hållit informerad hela tiden och som har sett det med egna ögon.

Ändå finns det tomtar här och på twitter som om och om igen vevar grundlösa beskyllningar och rena påhitt för att smutsa ner honom. Är väl rätt tydligt att det finns en agenda bakom det här?

Närstående till Ökenråttan är inte trovärdiga vittnen.
Citera
2021-09-16, 20:27
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Är man i hans ålder så är fan alla under typ 25 flickor och barn.

Var inte så avundsjuk bara för att lammkött ratar dig. Är man alfa så dras 25-åringar till en som flugor men de blir stött om de avvisas.
Citera
2021-09-16, 20:27
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Är man i hans ålder så är fan alla under typ 25 flickor och barn.

Vadå, hans ålder, han är fan tjugo år yngre än mig, han är rena tonåringen för mig, förstår du
Citera
2021-09-16, 20:28
Medlem
Har någon hittat info om den "nedräkning" i sociala medier som HB hänvisar till. Borde var intressant att se vilka personer som varit med i planeringen.
Citera
2021-09-16, 20:29
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jaha du du kom med svepande fantasier igen alltså utan att säga något konkret alls.
Du snackar goja. Jag har sagt hur mycket konkret som helst, och givit exempel på vad jag menar går hand i hand med anklagelserna. Att man inte tror på det jag framför är en annan sak, men framtiden kommer utvisa ett och annat.

Oavsett om jag skulle sitta inne på skärmdumpar så skulle Hanifs beundrare hävda Photoshop, så det finns ingen poäng med att försöka övertyga någon om någonting. Jag lämnar det helt enkelt till framtiden. Men jag är helt säker på min sak.
Citera
2021-09-16, 20:30
Medlem
iheartcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är det väl ingen som säger??? Att "ett barn ska ta ansvar"?
Men däremot kan man få tycka bruttan verkar rimligt skev, utan att halshuggas av vänstern?

Hon ÄR ett BARN! Eller bruttan eller vad fan du nu vill kalla henne. Och ingen halshugger nån. Och vad tror du Groomer Bali hade gjort i fråga om det var en ”meningsmotståndare” som varit i hans situation?
Citera
2021-09-16, 20:31
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Du snackar goja. Jag har sagt hur mycket konkret som helst, och givit exempel på vad jag menar går hand i hand med anklagelserna. Att man inte tror på det jag framför är en annan sak, men framtiden kommer utvisa ett och annat.

Oavsett om jag skulle sitta inne på skärmdumpar så skulle Hanifs beundrare hävda Photoshop, så det finns ingen poäng med att försöka övertyga någon om någonting. Jag lämnar det helt enkelt till framtiden. Men jag är helt säker på min sak.

Trams, jag har läst dina inlägg och det bästa du kommit är en påstått död kvinna som du själv medgivit att du saknar belägg för.
Citera
2021-09-16, 20:32
Medlem
Vi får se om det finns mer inom M.

HB får låta rättvisan ta hand om detta.
Citera
2021-09-16, 20:33
Medlem
Moderaterna uppmanar till polisanmälan.

Borde inte de själva polisanmäla i så fall?

Mycket märkligt.
Citera
2021-09-16, 20:34
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Närstående till Ökenråttan är inte trovärdiga vittnen.
Det torde det väl vara i detta läget eftersom hon rimligtvis är den sista som skulle acceptera det som påstås. Hon är väl det mest trovärdiga vittnet han kan ha?
Citera
2021-09-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Hanif Bali en man i politiken som vågar säga vad han tycker och tänker, där han har mycket rätt i det han säger. Det gillas såklart inte av PK-Sverige bland korrupta politiker/media och svenssons. I fina Sverige får man inte säga vad man tycker.

Han finns där med sina tweets och uttalande i intervjuer som inte går att stänga ner, men då kommer media på den perfekta lösningen.. Hanif Bali är pedofil!!

Sinnesjukt att det ens diskuteras i denna tråd om det stämmer eller inte. Snälla använd hjärnan era hjärntvättade nötter!
Kunde inte sagt det bättre själv men vad ska man säga när det kommer till detta PK land.

Hoppas inte Hanif Bali viker sig för något och kör vidare precis som innan.
Citera
2021-09-16, 20:35
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Moderaterna uppmanar till polisanmälan.

Borde inte de själva polisanmäla i så fall?

Mycket märkligt.
Vem ska de polisanmäla och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in