Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-06-06, 02:22
Bannlyst
Jag har ett lite irriterande problem som hindrar mig från att arbeta upp min fysik. Jag är nämligen "extremt" (Jämfört med de flesta andra människor) kobent. När jag går gör det oftast inte särskilt ont, men bara jag springer 20 meter märker jag hur extremt mina knän belastas av min kobenthet. Jag har en känsla av att man bör göra något åt detta, då man blir lidande.

Ska man uppsöka en läkare för operation?
Citera
2006-06-06, 03:42
Medlem
haskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianK
Jag har ett lite irriterande problem som hindrar mig från att arbeta upp min fysik. Jag är nämligen "extremt" (Jämfört med de flesta andra människor) kobent. När jag går gör det oftast inte särskilt ont, men bara jag springer 20 meter märker jag hur extremt mina knän belastas av min kobenthet. Jag har en känsla av att man bör göra något åt detta, då man blir lidande.

Pröva gå till en sjukgymnast med FURA-utbildning först.

FURA=FUnktionel RörelseAnalys
Citera
2006-06-06, 03:44
Bannlyst
Citat:

Lägg upp bild...

// Roger P.
Citera
2006-06-06, 23:59
Bannlyst
Roger Persson: Det låter säkert skitroligt, men det ser inte särskilt konstigt ut. Det är just det att det gör ont som får mig att vilja åtgärda det.
Citera
2007-05-03, 20:53
Medlem
F5MMANs avatar
Skulle faktiskt också behöva ett bra svar till hur man kan behandla detta.
Citera
2007-05-03, 20:59
Medlem
Citat:

Hade du nåt medfött fel på fötterna som liten?
Citera
2007-05-03, 21:00
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissgilihari
Hade du nåt medfött fel på fötterna som liten?

Inte för att du frågade mig, men fötterna är fullkomligt normala, det är bara knäna som går ihop, det är inte snygg, men det gör inte ont.
Citera
2007-05-04, 00:47
Medlem
Du F5MMAN, är du medveten om att du har lagt in över 100 inlägg på 2 dagar?
Är du ett troll?
Citera
2007-05-04, 09:16
Medlem
Inte sjutton hjälper FURA mot ett skelettalt problem.

Nej, gå till vårdcentralen och få remiss till ortoped. Jag håller själv som bäst på att operera om mina fötter efter att ha haltat i 30 år. Suveränt.
Citera
2007-05-04, 14:52
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smart ass
Du F5MMAN, är du medveten om att du har lagt in över 100 inlägg på 2 dagar?
Är du ett troll?

Ja, det vet jag, skicka PM istället.
Troll? Var det de bästa du kunde komma på? .
Citera
2007-05-04, 22:01
Medlem
Nystroms avatar
Du får cykla istället för att springa det gör inte ont iaf
Citera
2007-05-04, 22:04
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nystrom
Du får cykla istället för att springa det gör inte ont iaf

På mig gör det inte ont, bara jobbigt eftersom det inte ser snyggt ut. Skulle vara tacksam om någon visste vem man skulle kunna söka upp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in