2021-09-08, 15:15
Medlem
Jango-fetts avatar
Ohja. Är väldigt introvert till vardags men när jag dricker så är det svårt att få tyst på mig.
Citera
2021-09-08, 16:32
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Hur blir ni när ni öppnat flaskan? Är ni likadana onyktra som nyktra?

Hade en kollega som va väldigt timid men sen en dag på AW när han var lite dragen, då jävlar vad han fick mundiarre. Måndagen därpå va han såklart sitt naturliga jag igen🤣

Vet inte om detta är rätt forumdel så flytta gärna eller ta bort om ämnet redan varit uppe.

Inte överdrivet pratglad. Men mindre blyg å ibland blir det lite sång å dans, beror helt på sällskapet å musiken.
Citera
2021-09-08, 16:34
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Nej. Och inte flyger jag upp på dansgolvet heller.
Står som en maffia vid baren?
Citera
2021-09-08, 16:35
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Ohja. Är väldigt introvert till vardags men när jag dricker så är det svårt att få tyst på mig.
Kan vara kul så länge det inte blir "cringe" ämnen. Är du bara glad och positiv så är det ju asskönt.
Citera
2021-09-08, 16:36
Medlem
Laureths avatar
Jag blir väldigt social efter några öl ja, sen efter några öl till blir jag helt dum i huvudet.
Citera
2021-09-08, 20:39
Medlem
Blir lite för pratglad för mitt eget bästa ibland. Är mera av den introverta typen annars så det bidrar ofta till ångest dagen efter för att jag har pratat som om jag vore extremt extrovert.
Citera
2021-09-08, 20:44
Medlem
Jag skulle inte kunna hålla igen käften en enda sekund. Min käft älskar att röra på sig och mina öron älskar min röst. Och min hjärna gillar min tankegång.
Citera
2021-09-08, 21:41
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandolol
Blir lite för pratglad för mitt eget bästa ibland. Är mera av den introverta typen annars så det bidrar ofta till ångest dagen efter för att jag har pratat som om jag vore extremt extrovert.
Kan ju vara skönt att få ventilera då och då🤣
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in