2026-09-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyfolks
Vi får se vad du säger efter vänsterns seger ikväll.

Vakna upp, majoriten av svenskar vill ha stramare invandring.
Citera
2026-09-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Nej, svenskarna i majoritet vill ha stramare invandring, därför vann Tidö valet 2022 för att utvisa så många som mögligt och strama invandring rejält.
De som har inte rätt att vistas här måste lämna Sverige.
Det även finns generös återvandringsbidrag på 350 000kr för att stöda de.

Etniska rensningsbidrag på 350000. Till människor som inte har något att återvända till. Förföljda, kanske med pris på sina huvuden. Tidö är nazistpack. Tidö ska inte beviljas ansvarsfrihet. De ska åka godståg till domstolen i Haag.
Citera
2026-09-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Etniska rensningsbidrag på 350000. Till människor som inte har något att återvända till. Förföljda, kanske med pris på sina huvuden. Tidö är nazistpack. Tidö ska inte beviljas ansvarsfrihet. De ska åka godståg till domstolen i Haag.

Det ser ut som att du har lidit i fyra år nu. Var beredd, för du kommer att lida i fyra år till du radikal vänstermarxist.
Citera
2026-09-13, 14:32
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Så S är vänstern nu eller??
Citera
2026-09-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Säg mig vilket parti driver de där frågorna annat än i din fantasi?

Hyperboler och kraftuttryck har ni självgoda salongskommunister aldrig förstått er på.

Rödgröna vill minst fortsätta med dagens invandring= minoritet till MENA är således endast en tidsfråga. Men det är ju ovidkommande för dig- annat är rasism.
MP och V vill öppet att bensin ska kosta 40 kr/litern. Det rör dig ju inte heller- klimatet måste räddas.
Stänga fängelserna är något som vänsterrörelsens gräsrötter alltid velat- och säg mig vad är skillnaden på stängda fängelser eller att fortsätta ha en handfull år för de mest brutala av brott? Straff lönar sig ju inte enligt dig, utan förebyggande åtgärder allena ska det vara.
Vi är nu på ca fjärde plats i världen med högst skattetryck- vänstern vill alltså höja oss till etta på den listan. Detta är inte ens ett kontroversiellt påstående utan det skryter ju rödgröna dagligen om att de vill.

Varför ska du alltså låtsas om att det inte är exakt denna politik du/ni vill ha?
Citera
2026-09-13, 15:59
Medlem
Persimååns avatar
Lita inte på svt valu ikväll
Citera
2026-09-13, 16:02
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Vakna upp, majoriten av svenskar vill ha stramare invandring.

Då ska man inte rösta på sionisterna i Tidö.
Citera
2026-09-13, 16:04
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ja vänstern tog ju ut segern redan i Augusti. Strort grattis då!

Medans du firar vill jag passa på att informera att högern börjar ta in lite på bettingsidor (mindre odds på högerseger)

Där jag röstade idag överhörde jag ett pensionärspar som sa till personalen: Vi måste se till så att vänsterpartiet inte får inflytande.
Bra att flera börjar fatta!
Senast redigerad av Persimåån 2026-09-13 kl. 16:08.
Citera
2026-09-13, 16:17
Medlem
Persimååns avatar
Vad man får efter valet

Röd: Islamister, skyddande av klaner/gängkriminella, terrorister, skyddar pedofiler, skottlossning, moskéer, dyrare bränsle.

Blå: Färre bidrag, billigare el/bränsle, billigare mat, lönar sig att jobba , Sverige först, el även på vintern.
Citera
2026-09-13, 16:26
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Det verkar som att valdeltagandet är ungefär detsamma i dessa områden då förtidsröstningen visar samma totala resultat men bara att det förtidsröstat i den första delen av perioden.

Nja, idag rapporteras att förtidsröstandet i Rosengård har gått upp från 5300 röster 2022 till 7600 i år.
Citera
2026-09-13, 16:39
Medlem
Jag tippar när allt har lagt sig

S, C, Mp och Kd i regering med stöd av V.

V viker sig då man har fått ett tidöliknande avtal.

Den som lever får se.
Citera
2026-09-13, 16:42
Medlem
Citat:
Det ser ut som att du har lidit i fyra år nu. Var beredd, för du kommer att lida i fyra år till du radikal vänstermarxist.
Högern kommer inte att vinna, din förvirrade dåre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in