Halleluja! Pris ske Gud! Och lovad vare Murre Skallare som är en Gudi behaglig skänk från ovan i dessa annars så mörka tider för landet. C är på väg nedåt i en hastighet som aldrig hade varit möjligt under Globalisthäxan Lööfs tid. Det är förstås extremt långt till nästa val, men detta är en indikation på att C, detta ondskans redskap på jorden, faktiskt kan förpassas ut ur riksdagen.
Ja det är glädjande med Cp:s kräftgång under deras nya huvudman, tyvärr är risken stor att partiet kommer lyfta bort honom senast ett år före nästa val om inte partiets siffror har vänt uppåt.
Jomshovs tweets har börjat dyka upp i min feed det senaste. Det är bara ett ständigt pågående gnäll om kriminalitet, muslimer, att S har förstört Sverige, ja ni vet....
Tycker ens någon om att läsa den skiten längre? Börjar kännas uttjatat och lite märkligt när man är i "regering". Likadant med de tröttsamma twittergubbarna I M.
Tror Sd precis som M skulle må bra av att dra ner på gnället och vara mer positiva. Sd är ju ett missnöjesparti men tror det går att styra upp ändå. M MÅSTE bara ta sig ur missnöjeshelvetet.
Senast redigerad av greta75 2023-03-29 kl. 23:19.
Daglig hjärntvätt via DDR-media är den troligaste förklaringen, klimatsekten börjar likna Jim Jones Folkets Tempel och har tyvärr ett stort stöd i media.
Ja, det kan man fundera över.
Men i DN/Ipsos mätning är de nog nära sitt tak. I mätningarna under det senaste halvåret, har de haft mellan 2,4 och 5,8.
Jag skulle säga att Sd, V och Mp är de tydligaste partierna.
Jag tror att Mp med en tydlig fokus och strategi ganska enkelt kan klättra till 7-8%. Jag skulle säga att de gjort ett väldigt dåligt jobb som sjunkit så lågt och blivit så hatade. Jag blir INTE överraskad om Mp växer rejält under den närmaste mandatperioden.
Till de minst tydliga partiena räknar jag C och L, måste vara hopplöst att nå ut.
Jomshovs tweets har börjat dyka upp i min feed det senaste. Det är bara ett ständigt pågående gnäll om kriminalitet, muslimer, att S har förstört Sverige, ja ni vet....
Tycker ens någon om att läsa den skiten längre? Börjar kännas uttjatat och lite märkligt när man är i "regering". Likadant med de tröttsamma twittergubbarna I M.
Tror Sd precis som M skulle må bra av att dra ner på gnället och vara mer positiva. Sd är ju ett missnöjesparti men tror det går att styra upp ändå. M MÅSTE bara ta sig ur missnöjeshelvetet.
Vilka partier är inte missnöjespartier? Är inte det hela grejen med politik? Ni vänsterflummare är väl lika missnöjda?