Citat:
Ursprungligen postat av
LaffanSting
Ska han ha sin jättefina väst på sig, i fall det fortfarande är slagsmål när han kommer dit?
Han är en skithög. Vad tycker ni han ska bidra med, ni som gillar honom?
Killen får ständiga mordhot och du hånar han för att han är rädd om sitt liv när han har 2 små barn, vad är för för fel på dig?
Varför är han en skithög, han aldrig någonsin varit otrevlig. Han låter alla komma till tals. Men jag misstänker att du är en av dom kriminella som känner dig hotad av honom, därav din otrevlighet och hån.
Han delar av sig information som andra kanske inte visste, han belyser om vissa saker samt diskuterar med folket som lever i dessa områden som är otrygga om vad dom tycker.
Hur kan man inte tycka det är bra att göra så och det är inget man förtjänar att hånas för men jag förstår att ni kriminella känner er hotade av honom.