2021-09-07, 10:38
Medlem
Tar man en rundtur på stan med en attraktiv tjej får man enormt mycket mer uppmärksamhet av förbipasserande, av folk som spanar in en. Det kan bli lite läskigt ibland. Andra män följer en med blicken och jag tror att de ibland kanske tänker, hur fan lyckades den jäveln få henne? Jag har inte svaret på den frågan, annat än att jag haft väldigt mycket tur. Även kvinnor kollar på mig oftare vilket i vanliga fall inte sker. Andra kvinnor blir automatiskt mer intresserade av en, och bemötandet man får av servicepersonal tycks bli bättre.

Är detta någonting jag inbillar mig eller kan ni attestera?
Citera
2021-09-07, 10:43
Bannlyst
Tror inte du inbillar utan drömmer istället. Snart vaknar du.
Citera
2021-09-07, 10:50
Medlem
Nattjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiotluktare
Är detta någonting jag inbillar mig eller kan ni attestera?

Nej, det gör vad jag har märkt ingen skillnad. Folk tittar ungefär lika mycket oavsett.
Citera
2021-09-07, 10:51
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Tror inte du inbillar utan drömmer istället. Snart vaknar du.
Nädå, det här är förekommande, jag kan intyga det. Inte ovanligt att det kommer babbar som dregglar som några andra hundar. Det är bara att skratta åt dem, blir dem aggressiva så har man vunnit.
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-07 kl. 10:53.
Citera
2021-09-07, 10:59
Bannlyst
Tar man en rundtur på stan med naken underkropp får man enormt mycket mer uppmärksamhet av förbipasserande, av folk som spanar in en. Det kan bli lite läskigt ibland. Andra män följer en med blicken och jag tror att de ibland kanske tänker, hur fan lyckades den jäveln glömma att ta på både kalsonger och byxor, jag har inte svaret på den frågan, annat än att jag haft väldigt mycket otur. Även kvinnor kollar på mig oftare vilket i vanliga fall inte sker. Andra kvinnor blir automatiskt mer intresserade av en, och bemötandet man får av servicepersonal tycks bli bättre.
Citera
2021-09-07, 11:03
Medlem
Upperkutts avatar
Människan dras till attraktiva saker.

Fin frukt, fin lack på bilen, fin hy, fint sommarväder etc.

Det är en helt naturlig process du upplever.

Funkar samma åt andra hållet, gå runt med en 250 kilos rugguggla så kommer folk också att glo.
Citera
2021-09-07, 11:51
Medlem
busy-signals avatar
Attestera, lol.
OnT: Att du får mer uppmärksamhet kan nog stämma, och särskilt om det syns att den attraktiva partnern är äkta attraherad av dig.
Citera
2021-09-07, 11:57
Medlem
Katzyns avatar
Kanske undrar de hur samma föräldrar kunde få en så vacker dotter och en få en sån ful lillebror till henne?
Citera
2021-09-07, 12:03
Medlem
Jag går runt i tunga märkes kläder "äkta" som Armani, BOSS, Gucci och får blickar hela tiden från damer och män. Kvinnor vill ha mig och män vill va mig. Tyvärr upptagen, min kärring får massor av snea blickar från sina lands kvinnor med att vilken jävla tur hon har som får hålla mig i handen för det är ju många som vill det. Men hon är ju "The Choosen One"
Citera
2021-09-07, 12:08
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vali.
Jag går runt i tunga märkes kläder "äkta" som Armani, BOSS, Gucci och får blickar hela tiden från damer och män. Kvinnor vill ha mig och män vill va mig. Tyvärr upptagen, min kärring får massor av snea blickar från sina lands kvinnor med att vilken jävla tur hon har som får hålla mig i handen för det är ju många som vill det. Men hon är ju "The Choosen One"

Ont. Vet inte, hatar när folk glor i största allmänhet.
Citera
2021-09-07, 12:09
Medlem
Citat:

Ja om din brud har klänning och heter Tyron "the choosen one" Woodley så förstår jag att dom tittar
Citera
2021-09-07, 15:32
Medlem
Schwimmwestes avatar
Citat:

Jag kan intyga detta. När jag ser folk gå runt med Armani-tröja, BOSS-keps och Gucci-becknarväska så kan jag inte hindra mig själv från att stirra av avundsjuka.

Hjälp, vad jag vill vara dig!

Edit: Extra stilpoäng för att du inte kan stava till märkeskläder.
Senast redigerad av Schwimmweste 2021-09-07 kl. 15:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in