2021-09-07, 05:49
Medlem
Vilken är eran favorit konsol som ni spelar på mest (PS, xbox, Nintendo Switch)?
Citera
2021-09-07, 06:01
Medlem
MrMadoffs avatar
Ps1
Citera
2021-09-07, 06:19
Medlem
Neroxxs avatar
Just nu är det uteslutande ps5.
Citera
2021-09-07, 06:32
Medlem
mdlbs avatar
I princip bara PS4, köpte den 2017 och har fortfarande massa bra spel kvar att uppleva.
Citera
2021-09-07, 07:11
Medlem
Just nu så är det PS5 som gäller, men är sugen att köpa Xbox för deras gamepass.
Citera
2021-09-07, 08:49
Medlem
Uteslutande switch. Allt annat står och dammar.
Citera
2021-09-07, 09:19
Medlem
Ps5
Citera
2021-09-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Uteslutande switch. Allt annat står och dammar.
Har du PS4 också?

Själv sugen på Switch men osäker. Vad får dig att föredra Switchen?
Citera
2021-09-07, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rayko
Har du PS4 också?

Själv sugen på Switch men osäker. Vad får dig att föredra Switchen?

Ps4 såld för ps5 som ärligt talat använd vadå två ggr? xbox med. Ska sälja de två så fort jag orkar.

Sedan switchen kom in i mitt liv är det enda som används.

Trevligare spel. Överlag lite mysigare å mer avslappnade. Ps å xbox är mkt springa runt och skjuta eller typ stora rpg. Helt ointressanta å tråkiga spel. Animal crossing är fantastiskt.

Att den är portabel är stort plus. Man kan krypa ner i soffan utan att störa tv-tittande. Funkar på tåg å buss. Vem vill vara bunden till tv?

Sen multiplayer spelen är mycket roligare än på annat å ofta spelar man liksom med flickvän.
Citera
2021-09-07, 12:13
Medlem
swebarbs avatar
ps4 är det som gäller, hade en switch lite för ett halvår sen men sålde den eftersom jag alltid har varit en sony älskare Dom gör ju bästa spelen också så för mig är valet lätt. en dag köper jag väl ps5 när priset gått ner lite och det kommit lite fler exklusiva spel.
Citera
2021-09-07, 12:36
Medlem
MrMarios avatar
Nintendo Switch. Har alltid varit Nintendo fanboy
Citera
2021-09-07, 16:01
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Ps4 såld för ps5 som ärligt talat använd vadå två ggr? xbox med. Ska sälja de två så fort jag orkar.

Sedan switchen kom in i mitt liv är det enda som används.

Trevligare spel. Överlag lite mysigare å mer avslappnade. Ps å xbox är mkt springa runt och skjuta eller typ stora rpg. Helt ointressanta å tråkiga spel. Animal crossing är fantastiskt.

Att den är portabel är stort plus. Man kan krypa ner i soffan utan att störa tv-tittande. Funkar på tåg å buss. Vem vill vara bunden till tv?

Sen multiplayer spelen är mycket roligare än på annat å ofta spelar man liksom med flickvän.
En annan positiv sak som sticker ut på switch är musiken i spelen. Jag har som ny ps5 användare matat den konsolen i en månad, men har märkt att inte ett enda soundtrack har fastnat hos mig. Det bidrar till återspelbarhet hos switch som saknas hos ps5. Om några månader spelar jag nog mest switch igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in