2023-12-29, 08:38
Medlem
Muslimfittas avatar
Straffskalan ligger mellan 6 månader och 6 år OM hon blir dömd. Sverige är ett patetiskt litet horland som gillar att bli knullat om och om igen, hårt och brutalt.

Iranska horan har våldtagit landet i den största miljökatastrofen som landet skådat, hon har alltså skadat planeten permanent i massiv skala och kan i värsta fall bli friad eller få en fotboja i hemmet i 6 mån.

Här sitter jag och yrkar på livstid men det är bara att glömma. Så jävla sjukt land det här.
Citera
2023-12-29, 08:40
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Vi kan väll iaf konstatera att strippan lär få skaka galler många år och få ett saftigt jävla skadestånd?

Fyfan hon ser helt jävla störd ut, äckliga blattehora.
Citera
2023-12-29, 08:43
Medlem
Ducadreams avatar
Hon ser helt löjlig ut. Hur kan man förstöra sitt ansikte på det viset? Hur som helst så hoppas jag att hon får ett långt fängelsestraff. Hennes ego kom ikapp henne.
Citera
2023-12-29, 08:43
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Straffskalan ligger mellan 6 månader och 6 år OM hon blir dömd. Sverige är ett patetiskt litet horland som gillar att bli knullat om och om igen, hårt och brutalt.

Iranska horan har våldtagit landet i den största miljökatastrofen som landet skådat, hon har alltså skadat planeten permanent i massiv skala och kan i värsta fall bli friad eller få en fotboja i hemmet i 6 mån.

Här sitter jag och yrkar på livstid men det är bara att glömma. Så jävla sjukt land det här.

Aldrig att hon bara får 6 mån för grovt miljöbrott. Jag skulle gissa på runt 2-2,5 år i det här fallet.
Citera
2023-12-29, 08:44
Medlem
Leif Ivan – Jag skulle ägna mig åt marknadsföring och se till att omsättningen ökade och inte blanda mig i pengar och sånt.

– hade inte någon kännedom om
sophanteringen

Åklagaren – Han har ju varit registrerad som vd och styrelseledamot och då
har man ett långtgående formellt ansvar som företrädare för ett bolag.

– Han har haft en aktiv roll i företagsledningen och han har inte bara varit en passiv person.

– Vi ser att
han förekommer och då får man vara ansvarig för sina gärningar.
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-12-29 kl. 08:51.
Citera
2023-12-29, 08:47
Avstängd
konstapels avatar
Fallet var uppe på tv4 nyhetsmorgon för en stund sedan. En journalist som granskat fallet berättade bla att hon var inblandad i det sk porrkriget på 90-talet:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Porrkriget
Citera
2023-12-29, 09:07
Medlem
Tommy Lindström– Hon anlitade mig som utredare. Jag tittade på hur hon hade det med
relationerna till kommunerna i Botkyrka och
Västerås. Jag besökte hennes anläggningar där och träffade folk från kommunerna.

– Hon kände sig väl pressad från olika håll.
Hon var arg på kommunen i Västerås. Jag tror
att hon också var ganska hårt ansatt av
stora konkurrerande återvinningsbolag för att
hon pressade priserna.

Miljö- och hälsoskyddsinspektören Ronald Houben – Tommy Lindström och två andra från NTP (NTM Think Pink) var med på vår inspektion i Skultuna i
maj 2019. Vi ville ha svar på en del frågor om
mängden avfall och om en skyddsvall de hade
byggt. Vi var inte överens på alla punkter.

Direktör på miljö- och hälsoskyddsförvaltningen i Västerås Marianne Lidman Hägnesten – Vi har tillsyn av anläggningen. De fick ett föreläggande om att
vidta vissa försiktighetsåtgärder. Senare fick de (NTM Think Pink) förbud att föra in mera avfall. De överklagade, men vi fick rätt.
Citera
2023-12-29, 09:19
Medlem
Kan inte låta bli att se kopplingar till maffiaverksamhet i affärsupplägget.
Det skulle kunna vara italiensk maffia som ligger bakom.
Bella är bara en bulvan.
Citera
2023-12-29, 09:20
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Leif-Ivan är ju ändå rätt rökt va? En VD har väll alltid yttersta ansvar? Han var ändå VD i 17 måndader och påstår inte ha någon insyn.... Kommer det verkligen hålla i rätten? Vore kul att se den där feta downs syndrom gubben skaka galler.
Citera
2023-12-29, 09:48
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
det kan mycket möjligt stämma då Olofs morsa e iranier o k:et i hans namn står för Korosh. Bella e oxå iranier

Jodå.

Citat:
Svenske Olof Gustafsson, 26, är vd för familjeföretaget Escobar Inc som förvaltar den ökände knarkkungen Pablo Escobars varumärke – något som Expressen tidigare skrivit om. Bella Nilsson är hans moster.

Han berättar dock för Expressen att han inte haft kontakt med sin moster sedan i slutet på 1990-talet.

Citat:
- Jag har ju sett och läst om hennes bolag, men inte träffat henne, säger Olof Gustafsson.

https://www.expressen.se/premium/nyh...ljonutdelning/
Citera
2023-12-29, 09:50
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Öh ja?
En kvinna som i videon försöker se ut som en man.
För om ”den” försöker se ut som en kvinna, så har man kapitalt misslyckats.

Aha så du har ingen aning utan baserar allt på en video.
Nu jobbade hon som strippa på 80-talet, jag tvivlar på att hon var opererad redan då.
Dessutom har hon tydligen fött barn.
Otroligt vad kirurgerna kunde förr men inte idag.
Citera
2023-12-29, 09:53
Medlem
Kan någon lägga vantarna på hennes asylutredning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in