Bolaget hon vann DI Gasell med var väl NM Trading och Transport och det registrerades 1998. Det var dotterbolag till NMT Think Pink AB som bytte namn till Witch Hunt International AB för ett par år sedan.
Hon har bytt namn läste jag. Från Bella Nilsson till ? Nu har hon ju en jävla massa namn om man läser i Wikipedia. Finns i tråden Ni får väl tycka jag är knäpp men tycker nog att hon ser ok ut Hon är född 1969 !
Hon har bytt namn läste jag. Från Bella Nilsson till ? Nu har hon ju en jävla massa namn om man läser i Wikipedia. Finns i tråden Ni får väl tycka jag är knäpp men tycker nog att hon ser ok ut Hon är född 1969 !
Fariba Juliette Jennifer Vancor heter hon tydligen nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!