2021-09-05, 00:46
Medlem
ceyifam2s avatar
Behöver du fråga på Flashback?

I sådana fall: Nej.

Om det skulle vara så att hon tar alla initiativ: Ja, om ni båda kan separera arbete och privatliv, vilket oddsen då inte är så goda för.
Citera
2021-09-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bromandude
Tänk inte så mycket så kommer det gå bra.

Om du tänker att du gjort något fel kommer du skicka ut signaler om att du gjort något fel och då kommer folk reagera på det som att du gjort något fel.

Det är inget fel med att fatta tycke för söta tjejer och vilja knulla dem, oavsett om de är kollegor eller inte.

Kör på bara, blir du osäker ställer du till det
Tack för ditt stöd, du verkar vara en underbar snubbe.
Mitt självförtroende är det inget större problem med (eller jo egentligen, men säg inte till någon) så damer får jag hehe... Däremot är det jobbsituationen som är frågan då... Det är ju på en fabrik trots allt...
Citera
2021-09-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Behöver du fråga på Flashback?

I sådana fall: Nej.

Om det skulle vara så att hon tar alla initiativ: Ja, om ni båda kan separera arbete och privatliv, vilket oddsen då inte är så goda för.
Hoppa av din höga häst jävla fjant, ska du snacka skit så kan du göra det med din teoretiska flickvän?
Citera
2021-09-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Tack för ditt stöd, du verkar vara en underbar snubbe.
Mitt självförtroende är det inget större problem med (eller jo egentligen, men säg inte till någon) så damer får jag hehe... Däremot är det jobbsituationen som är frågan då... Det är ju på en fabrik trots allt...

Tackar!

"The brave man wins"
Citera
2021-09-05, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bromandude
Tackar!

"The brave man wins"
Och får ta de stora förlusterna kanske..? Oavsett får jag väl ha det mottot i åtanke 😅
Hur tänker reaten av flashback? Är man en psykopat om man addar en kollega på fejjan? 🤣🤣🤣 diskutera 😐
Citera
2021-09-05, 02:21
Medlem
Don't do it. Det slutar oftast illa & någon av parterna tvingas säga upp sig då privatliv & jobb blir svårt att balansera. En arbetskollega till min bror blev polisanmäld pga av att han hotade sina kollegor. Han anklagade kollegorna för att ha flörtat med tjejen som han knullade & var på G med (även hon jobbar där). Nu har han blivit arbetsbefriad & har svårt att hitta jobb. Don't shit where you eat.
Citera
2021-09-05, 02:36
Medlem
elgecys avatar
Absolut inte, obehagligt
Citera
2021-09-05, 06:40
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Om du inte värderar ditt nuvarande jobb högt = kör på.
Men vill du vara kvar eller inte kan byta = låt bli.
Citera
2021-09-05, 08:32
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Skit inte där du äter, inte för att jag tror att du kommer lyssna på mig ändå...
Words!

Inga förhållanden på jobbet ts. I bästa fall blir det jobbigt komplicerat och pinsamt för alla parter i värsta fall obehagligt att gå på jobbet.
Citera
2021-09-05, 09:29
Medlem
"Inget hor på kontor".
(gäller även i icke-kontorsmiljö).
En regel bra att följa.
Senast redigerad av Japanskrapan 2021-09-05 kl. 09:32.
Citera
2021-09-05, 09:56
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Tjena losers

Min fråga/ämnet för trådens skull är om jag ska lägga till min kollega på Facebook eller ens närma mig henne.

En hyfsat söt blondin som är uppenbart intresserad av mig men frågan är om det är värt det, liksom risken med att man har fattat fel eller att jobbet(anställningen) i slutändan skulle få lida...

Kom med input/frågor så ska jag försöka förklara situationen som kanske inte är så hopplös som vissa vill tro 😇
Det kommer inte hända ett skit med eran arbetsrelation om hon nu avisar dig. Kör på men fråga först om ni ska lägga till varandra på Facebook.
Det här kan gå bra men tänk på att söta tjejer sällan är singlar.
Citera
2021-09-05, 10:23
Medlem
Geomeisters avatar
Spontant?

Skit i Facebook och sociala medier. Folk tolkar sånt på väldigt olika sätt och det kan slå fel.

Stirra inte massor heller utan våga prata.

Ta mer naturlig kontakt med henne. Våga vara mer personlig. Inte att du ska börja storgråta över din döda farmor när hon frågar hur du mår, men våga gå förbi det vanliga snacket om väder, helgen eller fika när du kan.

Våga prata om saker du gör eller bryr dig om. Inte vad du tror hon gillar eller uppskattar.

Ger hon bra feedback och verkar genuint intresserad. Våga fråga om dejt. Säger hon nej. Respektera det, gör det tydligt för henne att det är "trist, men okej" och gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in