2021-09-04, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Man överlever genom sina barn och barnbarn.

Om nu detta händer som så många kämpar för, är alla städer dödsfällor.

Vet att folk inte tror det, men många människor bor redan på landet utanför städerna.
Och dom är redan i dag nästan självförsörjande, och kommer lätt att klara sig.

Min far och farfar växte upp på en bondgård, totalt självförsörjande.

Inget märkvärdigt liv, men en stolthet att klara sig själv, och att producera allt utan hjälp av andra.

Hur överlever du genom dina barn?
Nej, du är en evig skapelse som antingen väljer Gud och evigt liv eller världen/satan och helvetet.
Citera
2021-09-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Varför ska du dra till en stuga i norrland?

BTC bli nog ganska värdelösa om 90% av jordens befolkning dör. Då har vi 10% inte någon ström eller internet efter ett tag.

Internetkrasch är ett perfekt tillfälle att köpa mer. Tips till er som inte är inne än. Om internet kraschar kommer allt dippa ned till noll och tokvända upp igen.
Citera
2021-09-04, 23:04
Medlem
4-4-2s avatar
Finns det människor som på riktigt tror på detta? Fan vad roligt och tragiskt på samma gång
Citera
2021-09-04, 23:05
Medlem
Har du någon källa på de där prognoserna?
Citera
2021-09-04, 23:07
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Finns det människor som på riktigt tror på detta? Fan vad roligt och tragiskt på samma gång

Hope for the best, expect the worst.

Om bara lite av detta händer, kommer dom oförberedda förvinna snabbt.

Behöver inte vara just detta, vi har just lagt ned två välfungerande kärnkraftverk, samtidigt som vi importerar 150 000 om året.

Någonstans brister det...
Citera
2021-09-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Tror knappast att folk kommer att avlida i mängder inom ett par år sådär. Om det var sant och planerat så skulle man nämligen ha satsat betydligt mer på att vaccinera alla negrer i Afrika, för ingen gillar negrer, och ett scenario med att 90% av de vaccinerade dog skulle leda till att världen snabbt blev helt överbefolkad av negrer, eftersom inte så många är vaccinerade där och de även förökar sej snabbt.

Och ingen vill styra över en massa negrer för de är generellt odugliga och oproduktiva och saknar kreativitet och skaparförmåga, plus att de ofta är våldsamma och rasistiska.

Det är isåfall mer troligt att viruset råkar mutera när det är i färd med att försöka bli bättre på att infektera vaccinerade personer, och förvandlas till ett mördarvirus som dödar ett par miljarder.

Kan berätta att tre afrikanska presidenter blivit avrätta... menar avlidit av helt naturliga orsaker!
En av dessa testade en grapefruit, lite dieselolja och diverse saker och fick positiva covid-svar. Därefter sa han också nej till vaccin från USA.
Afrika har börjat vaccineras nu så dödsfallen kommer.
Citera
2021-09-04, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år.
Vilka läkare har kommit till den slutsatsen? Har du några länkar?
Jag är en stark motståndare till covidnitton-giftet och förstår att det kommer orsaka skada, men att så många procentuellt kommer dö inom 2-3 år låter lite Alex Jones-aktigt.
Citera
2021-09-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Final.countdown
Vilka läkare har kommit till den slutsatsen? Har du några länkar?
Jag är en stark motståndare till covidnitton-giftet och förstår att det kommer orsaka skada, men att så många procentuellt kommer dö inom 2-3 år låter lite Alex Jones-aktigt.

Det finns läkaruppror i tyskland enbart med över 1000 läkare. Sök och finn.
Citera
2021-09-04, 23:15
Medlem
Pekka-s avatar
Bumpar tråden om 3år. Har fått i mig två stycken vaccin. (Pfizer)
Citera
2021-09-04, 23:21
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Kan berätta att tre afrikanska presidenter blivit avrätta... menar avlidit av helt naturliga orsaker!
En av dessa testade en grapefruit, lite dieselolja och diverse saker och fick positiva covid-svar. Därefter sa han också nej till vaccin från USA.
Afrika har börjat vaccineras nu så dödsfallen kommer.

Det var Tanzanias förre President John Magfuli, nu vart det så att han tyvärr avled när han bevisat att PCR testerna var en bluff.

Han efterträddes av en kvinna, som bara av en slump råkade vara bästa bekant med en viss Klaus Schwab.

Så nu är alla lyckliga vaccinmottagare i Tanzania med, hurra vad bra!
Citera
2021-09-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Bumpar tråden om 3år. Har fått i mig två stycken vaccin. (Pfizer)

Som så många andra, lycka till.
Citera
2021-09-04, 23:42
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Hur tänker ni andra överlevare göra?

Vad ska du köpa för dina BTC när vi vaccinerade är borta? tror du ica fortfarande är öppet? Lycka till i Mad Max-Norrland edition
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in