2021-09-04, 22:25
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Jag beväpnar mig främst i och med invandrade folkgrupper. Precis som du säger kommer de bli våldsamma och då kan man inte stå där med en kökskviv och tro att man har skydd.

Funderar på att köpa en stuga men tror mer på att bara ta en stuga. Har man köpt ett stuga är det registrerat hos staten och då vet de var de ska leta.

Drickbart vatten finns i norrland, bara fiska upp ur närmsta vattendrag.

Bra där med matlagringen!

Tror också på att fixa böcker etc. för att sysselsätta sig. Har bara Bibeln och lite barnböcker men ska börja lagra lite allt möjligt.

Tror att alla statliga register faller, utan el inga datorer.

Finns verkligen allt på papper fortfarande, typ gå in i ett enormt arkiv och försöka bläddra fram vem som äger vad och vart?

Tror nog att allt sådant kommer utplånas i processen, folk har viktigare saker för sig.

Men blir gott om egendom att ta över, bara inte den rätte ägaren dyker upp.
Eller någon välbeväpnad aggresiv grupp, som bara jagar ut dig mitt i vintern.
Citera
2021-09-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Tror att alla statliga register faller, utan el inga datorer.

Finns verkligen allt på papper fortfarande, typ gå in i ett enormt arkiv och försöka bläddra fram vem som äger vad och vart?

Tror nog att allt sådant kommer utplånas i processen, folk har viktigare saker för sig.

Men blir gott om egendom att ta över, bara inte den rätte ägaren dyker upp.
Eller någon välbeväpnad aggresiv grupp, som bara jagar ut dig mitt i vintern.

Om du vill ta över fastigheter bör du nog beväpna dig. Tips är snabbkurser för jägarexamen, tar två dagar.
Citera
2021-09-04, 22:29
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
Har du någon källa gällande dessa prognoser som man kan glutta lite på?

Läsvärt i ämnet, skrivet på god Svenska: https://peterkrabbe.wordpress.com/2021/08/21/borjar-vi-antligen-forsta/
Citera
2021-09-04, 22:31
Medlem
Citat:
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Hur tänker ni andra överlevare göra?
Det är ju bullshit som du skriver men ponera i fantasin att det blir så..
- Jorden skulle få en chans att återhämta sig från människans överbefolkning av planeten

För livet på jorden är det bra
Citera
2021-09-04, 22:31
Medlem
Vad grundar sig denna teori på?
Brukar alltid finnas någon form av grund för konspirationsteorier.

Har ej tagit vaccinet och kommer ej heller. Fått min fru att skita i det också.
Tror det blir biverkningar/sterilitet längre fram.

Denna teori lät lite väl drastisk för att bara köpa den rakt av. Därför jag ber om lite underlag.
Inga videos på bitchute, jag vill läsa.
Citera
2021-09-04, 22:38
Bannlyst
Citat:
Det är sant men dricksvatten?
Jag har rötter från norr så det faller mig naturligt. Fiske och jakt är inga problem heller.
Nu är jag ingen geolog, men jag tror de har vatten i Skåne också.

Det spelar väl ingen roll om du så har rötter från Mars. Det är jobbigare att genomleva en vinter i -30 grader än +4 grader.
Citera
2021-09-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Nu är jag ingen geolog, men jag tror de har vatten i Skåne också.

Det spelar väl ingen roll om du så har rötter från Mars. Det är jobbigare att genomleva en vinter i -30 grader än +4 grader.

Tja, jo det är sant. Men de har mycket utlänska grupper där...
Citera
2021-09-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Läsvärt i ämnet, skrivet på god Svenska: https://peterkrabbe.wordpress.com/2021/08/21/borjar-vi-antligen-forsta/

Den här källan känns ungefär lika trovärdig som koranen....
Citera
2021-09-04, 22:52
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Vad menar du ?

Ingen kommer överleva detta jordelivet ..

Det du menar är att du trivs så bra att du vill vara kvar en tid till...Eller hur ?

Citat:
OK, så om alla börjar dö på måndag, då ska ni bara överleva?
Dags att börja planera om du tror detta kan ske, det är din plikt som famliljens överhuvud.

Man överlever genom sina barn och barnbarn.

Om nu detta händer som så många kämpar för, är alla städer dödsfällor.

Vet att folk inte tror det, men många människor bor redan på landet utanför städerna.
Och dom är redan i dag nästan självförsörjande, och kommer lätt att klara sig.

Min far och farfar växte upp på en bondgård, totalt självförsörjande.

Inget märkvärdigt liv, men en stolthet att klara sig själv, och att producera allt utan hjälp av andra.
Citera
2021-09-04, 22:52
Medlem
Ferhs avatar
Tror knappast att folk kommer att avlida i mängder inom ett par år sådär. Om det var sant och planerat så skulle man nämligen ha satsat betydligt mer på att vaccinera alla negrer i Afrika, för ingen gillar negrer, och ett scenario med att 90% av de vaccinerade dog skulle leda till att världen snabbt blev helt överbefolkad av negrer, eftersom inte så många är vaccinerade där och de även förökar sej snabbt.

Och ingen vill styra över en massa negrer för de är generellt odugliga och oproduktiva och saknar kreativitet och skaparförmåga, plus att de ofta är våldsamma och rasistiska.

Det är isåfall mer troligt att viruset råkar mutera när det är i färd med att försöka bli bättre på att infektera vaccinerade personer, och förvandlas till ett mördarvirus som dödar ett par miljarder.
Citera
2021-09-04, 22:58
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Den här källan känns ungefär lika trovärdig som koranen....

Försöker inte övertyga någon, säger inte att det är sanning.

Bara grunden till denna diskusion, där kända experter uttalar sig i ämnet "Hur länge lever dom vaccinerade?".

Och får väl då hoppas att dessa experter har helt fel, men ändå förbereda sig för vad som kan komma, om dom nu helt otroligt faktiskt har rätt.

Förr eller senare träffar skiten höfläkten, vi tar in miljoner aggresiva människor som inget bidrar, bara där håller Sverige på att gå under.
Citera
2021-09-04, 22:59
Medlem
Citat:
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Hur tänker ni andra överlevare göra?

Varför ska du dra till en stuga i norrland?

BTC bli nog ganska värdelösa om 90% av jordens befolkning dör. Då har vi 10% inte någon ström eller internet efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in