Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2023-09-20, 21:21
Bannlyst
När Gud skapade kon sa han till kon:
- Nu har jag skapat dig! Som ko skall du gå på fälten hela dagarna. Du skall arbeta dagen lång under solen! Jag ger dig en livstid på 50 år.
- Men, invände kon. Den sortens liv och du vill jag skall leva i 50 år. Låt mig ha 20 år och jag ger tillbaka resterande 30 år.
Och Gud accepterade
När Gud skapade hunden sa han till hunden:
- Du förväntas hela dagarna sitta vid dörren till huset. Alla som går förbi eller kommer in skall du skälla åt. Jag ger dig en livstid på 20 år.
- Vad, invände hunden. Sitta hela dagarna vid dörren? Aldrig! Låt mig ha 10 år och jag ger tillbaka resterande 10 år.
Och Gud accepterade.
När Gud skapade apan sa han till apan:
- En apa skall underhålla folk. Du skall få dom att skratta och göra konster för dom. Jag ger dig en livstid på 20 år.
- Va’då, invände apan. Få dom att skratta? Göra grimaser och konster? Tio år får räcka, jag ger tillbaka resterande 10 år.
Och Gud accepterade.
Så skapade Gud mannen och sade till honom:
- Din uppgift är att sova, äta och leka. Du kommer att ha mycket skoj i ditt liv. Allt du behöver är att roa dig. För den sortens liv ger jag dig en livstid på 20 år.
- Hör nu, protesterade mannen. Ett sånt gott liv! Äta, leka, sova och inte göra något! Och du förväntar dig att jag skall bara leva i 20 år? Låt oss göra en överenskommelse. Eftersom kon gav tillbaka 30 år, hunden 10 år och apan också 10 år, så tar jag dom åren från dig! Det ger mig en livsålder på 70 år. Överens?
Och Gud accepterade.
Det är därför vi ..
Under våra första 20 år sover, äter, leker och njuter allt gott utan att göra just någonting.
Under de nästa 30 åren arbetar vi dagen lång, lider och drar försorg om familjen. Nästa 10 år underhåller vi våra barnbarn genom att spela apa.
Och de sista 10 åren sitter vi vid dörren och skäller på folk.
Citera
2023-09-21, 12:46
Medlem
DidierDrogba02s avatar
What is a cunt:

A young boy asks his father one day. Dad, what is a cunt?

The father realizing his son is getting to that age and decides that the best way handle the situation is by showing him. The father tells his son to wait right here as he heads to his bedroom. He grabs his playboy magazines from under his bed and heads back to the living room where his son is waiting.

He opens the magazine and shows him a fully nude woman spreading her legs. The father grabs a pen and draws a circle around her vagina. You see this circle right here boy? That is a vagina.

Everything outside this circle is a cunt.
Citera
2023-09-23, 10:15
Bannlyst
En man & en Kvinna hade varit på semester i Kanada.
Kvinna hade hittat en söt liten skunk som hon vill ta med sig hem.
Då hennes man sa :
- Du kommer aldrig att få den genom Tullen...
Kvinnan svarade :
- Jag gömmer den i mina trosor...
- Men stanken då ??? sa mannen.
- Ja, dör den så dör den..
Citera
2023-09-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silkepilsmannen
Det var en tjej som låg och solade naken, helt plötsligt kommer det en humla och flyger in i muttan på henne. Hon får inte ut den och åker till doktorn.
Doktorn säger: Hur var det fatt härdå?
(hon) Jo jag har en humla i muttan och jag kan inte få ut den!
(doktorn) Okey, du behöver hjälp av din pojkvän som sätter en klick honung på sin snopp. Sedan för han in den i din mutta tills han känner att humlan sitter där, för att sedan dra ut snoppen och humlan. (hon) Men doktor jag har ingen pojkvän!
(doktorn) Okey då får jag hjälpa dig. Han lägger en klick honung på toppen av sin snopp och för in den, drar ut den, för in den drar ut den det går snabbare och snabbare.
(hon) Men vad gör du!!?? (doktorn stönande) Jag får inte ut humlan så jag skjuter den jäveln istället.

Citera
2023-09-28, 02:00
Bannlyst
En KK sökes!
Någon som, precis som jag, vill ses för att njuta till fullo. Vi kan träffas lite när som helst – på kvällen, morgonen eller varför inte mitt på ljusa dagen? Kanske en snabbis under lunchrasten till och med? Det finns ju många sätt att lösa det här på!
Vi kan vara hemma hos dig eller mig – det kvittar helt. Jag kan också gärna tänka mig att vara ute bland andra människor. Antingen ses vi själva, eller så bjuder vi in fler. Det gör vi lite som vi känner för där och då, men det är ju alltid trevligt om man är några stycken.
Jag har inga direkta krav, men det är självfallet ett plus om du har sjysta bönor!
Så vad säger du – vill du bli min KaffeKompis?
Själv föredrar jag Gevalia!”
Citera
2023-10-03, 14:47
Bannlyst
Två präster ska duscha efter ett arbetspass, klär av sig men inser snart att de inte har något tvål. Fader John kommer ihåg att han har tvål på sitt rum och beger sig naken dit, grabbar tag i två tvålar. Halvvägs tillbaka ser han tre nunnor komma mot honom… Det finns ingenstans att fly så det enda han kan göra är att stå blickstilla mot väggen som en staty. Nunnorna stannar, förundras över hur verklighetstrogen statyn är.
Ena nunnan sträcker fram handen och drar i hans snopp. I ren chock tappar prästen ena tvålen!
– Åh titta, det är ju en tvålautomat! säger den andra nunnan.
För att testa om det stämmer drar hon också i prästens snopp och han tappar den andra tvålen. Den tredje nunnan vill också testa, hon drar en, två, tre gånger men ingenting händer. Så hon försöker några gånger till och utbrister sedan.
– Titta flickor, flytande handtvål !!
Citera
2023-10-08, 04:46
Bannlyst
Körde hem mina föräldrar häromdagen när vi körde förbi McDonalds.
-Jag vill äta en Big Mac, sa min pappa.
-Det finns mat i kylen, svarade jag.
Den här stunden har jag väntat på i över 30 år
Citera
2023-11-18, 05:21
Bannlyst
2 flygrädda tjejer fick jobb, en negress och en blondin. Men var tvungna att ta flyget. Nästan helt medvetslösa så vaknar dom upp på 10,000 m och då går blondinen in på toa. Kommer därifrån hur snyggt sminkad som helst.
Negressen utbrister: Jisses vad snygg du är!! JA svarar blondinen, jag har läst och hört att om man störtar så söker räddningsfolket först efter snygga blondiner! Då går negressen till ett fönster och drar ner trosorna. VAD gör du skriker blondinen, ska du skämma ut oss!!!! Nä säger negressen. Jag har läst att dom är mycket intresserade av svarta lådan…
Citera
2024-06-09, 23:06
Vad är det för likhet mellan en kvinna och ett stearinljus? Båda flämtar när veken är för lång
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in