2021-09-05, 09:03
Medlem
Oj oj oj har någon tagit i någons handleder...
Citera
2021-09-05, 09:40
Medlem
Episkexperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Då skulle du sen´ när han får litet i sej.
Ja då går han från trög till katatonisk numer.
Citera
2021-09-05, 12:35
Avslutad
Enligt den kontakt jag har (som dock inte var med då det hände men som jobbar med ett produktionsbolag som gör V4-produktioner) så är det EH och kvinnan i fråga var ful och tydligen handlar det om att hon ansåg att EH flörtat med henne men han såg det inte så och bad henne lägga av.

Nu kan det vara skitsnack också som sprids för att EH är INTE särskilt populär bland de som jobbat med honom, så någon kan ju vilja honom illa
Citera
2021-09-05, 12:36
Medlem
Det handlar om Erik Haag och den kommande serien En smak på livet. Saken är utredd för de inblandade. Dags för Flashback att gå vidare också.
Citera
2021-09-05, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Enligt den kontakt jag har (som dock inte var med då det hände men som jobbar med ett produktionsbolag som gör V4-produktioner) så är det EH och kvinnan i fråga var ful och tydligen handlar det om att hon ansåg att EH flörtat med henne men han såg det inte så och bad henne lägga av.

Nu kan det vara skitsnack också som sprids för att EH är INTE särskilt populär bland de som jobbat med honom, så någon kan ju vilja honom illa

Ful eller full?
Citera
2021-09-05, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Ful eller full?
full ) blev lite fel
Citera
2021-09-05, 12:50
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Det handlar om Erik Haag och den kommande serien En smak på livet. Saken är utredd för de inblandade. Dags för Flashback att gå vidare också.

Pratar bebisspråk och brottas med brudar. Bromma-stilen…

Hans konstiga exfru har väl pajat hans omdöme?
Citera
2021-09-05, 13:36
Avslutad
Citat:

Jasså är det, igår skrev du att det var Felix H.
Citera
2021-09-05, 14:30
Medlem
Citat:
Felix H, masked singer.

Citat:

Snart har du gått igenom hela kanalen.
Citera
2021-09-05, 16:28
Moderator
Humbugs avatar
Är det verkligen självskrivet att det rör sig om en manlig angripare? Jag ser inget om dennes kön i artikeln.
Citera
2021-09-05, 16:33
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Är det verkligen självskrivet att det rör sig om en manlig angripare? Jag ser inget om dennes kön i artikeln.
Nej, men Lotta brome jobbar ju inte på 4an.
Citera
2021-09-05, 16:35
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Joo, det står i artikeln att mannen höjde rösten och grep tag i kvinnans arm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in