Citat:
Ursprungligen postat av
karkkiegoo
Hej flashback! Känner att jag behöver skriva av mig här eftersom att jag känner mig totalt piss och utsatt,en man jag mötte på krogen en kväll talade öppet till sina vänner om hur denne skulle knulla mig hela kvällen och sedan spammade mig att jag skulle komma hem med honom,jag nekade för kände mig förnedrad. Nästa helg frågar han om jag och en vän vill komma på en fest tillsammans med han och hans vänner. Dumma som vi är går vi dit i brist på annat plus alkohol i blodet.
Han dissar mej därefter hela kvällen och umgås bara med sina vänner. Jag skriver till honom varför han ville jag skulle komma när han uppenbart dissar mig. Sedan ringer han senare och frågar om han kan komma efter mig,jag hakar på dum som jag är. Nu till det värsta har blåmärken över hela kroppen för att han tog mig så jävla hårt och fösöker trycka in den i röven på mig. Jag säger ingenting blir chockad.
Tror aldrig i livet att jag blivit behandlad så dåligt någonsin av en man. Mår dåligt över detta. Nu skriver han ingenting till mig mera efter han hade knullat mig,verkar inte vilja ha någon kontakt. Vad skall jag göra ?
Ja, sådant får man liksom uppleva. Människor är annorlunda, vissa elaka visa goda, vissa något däremellan.
Vad vill du diskutera? Antagligen är det något i din självkänsla att du gick med på detta dårskap. Däremot är killen någon som borde få däng. Porrskadad till 100%
Samtycke, läs om det.