• 1
  • 2
2021-09-03, 23:24
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karkkiegoo
Hur anmäler jag? Kanske dum fråga men har faktist ingen aning

Har han utsatt dig för våld eller våldtäkt så ringer du polisen och gör en anmälan.
Citera
2021-09-04, 07:06
Medlem
CC75s avatar
I andra trådar skriver du att du lider av depression, har vanföreställningar samt konsumerar mycket alkohol...

TS ditt problem är inte vad som "eventuellt" hände dig nu. Ditt problem är att du är en trasig person som behöver arbeta på att bli hel. Sök hjälp.

// CC
Citera
2021-09-04, 08:32
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från: Förnedrad

/mod
Citera
2021-09-04, 09:05
Medlem
HasTrayls avatar
Du fick ju vad du ville, men nu ska du anmälda honom? Sök hjälp jävla psyko.

Om han var så fruktansvärd så hade du inte valt att gå tillbaka till honom hela tiden.
Citera
2021-09-04, 09:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Du anmäler hos polisen. Du kan kanske tom göra anmälan över nätet. Fast du har ju helt andra problem med ts, han var ju alltid ett rövhål så varför pushar du och är så villig för han först när han inte gjort något för att förtjäna det? Han är ju som han är men du får ju börja rå om dig själv och inte sätta dig i situationer som kommer skada dig. Fall inte för hela hot n cold grejen, du blir ju bara manipulerad till att bete dig som en needy hundvalp. Du måste också skaffa lite stake och säga ifrån när någon gör saker mot dig som du inte vill.
Citera
2021-09-04, 14:19
Medlem
Haha brudar går ju igång på detta ofta dock
Citera
2021-09-04, 16:33
Medlem
CompressorVanes avatar
Skulle du hellre gå till en man som håller upp dörrar och ger dig blommor!?

Jag kan säga att det gör du inte.
Du vill ha det där annars hade du inte gått dit. Mig lurar du inte.
Citera
2021-09-04, 20:47
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Hur anmäler jag? Kanske dum fråga men har faktist ingen aning
Inte dum fråga alls. Om du inte duschat så gör inte det innan. Spara kläder du hade på dig. Sedan ringer du till polisen eller går dit så berättar de var du ska göra. Du kan också uppsöka sjukhus för dina skador så anmäler de åt dig.
Citera
2021-09-04, 21:25
Medlem
Citat:
Hej flashback! Känner att jag behöver skriva av mig här eftersom att jag känner mig totalt piss och utsatt,en man jag mötte på krogen en kväll talade öppet till sina vänner om hur denne skulle knulla mig hela kvällen och sedan spammade mig att jag skulle komma hem med honom,jag nekade för kände mig förnedrad. Nästa helg frågar han om jag och en vän vill komma på en fest tillsammans med han och hans vänner. Dumma som vi är går vi dit i brist på annat plus alkohol i blodet.

Han dissar mej därefter hela kvällen och umgås bara med sina vänner. Jag skriver till honom varför han ville jag skulle komma när han uppenbart dissar mig. Sedan ringer han senare och frågar om han kan komma efter mig,jag hakar på dum som jag är. Nu till det värsta har blåmärken över hela kroppen för att han tog mig så jävla hårt och fösöker trycka in den i röven på mig. Jag säger ingenting blir chockad.

Tror aldrig i livet att jag blivit behandlad så dåligt någonsin av en man. Mår dåligt över detta. Nu skriver han ingenting till mig mera efter han hade knullat mig,verkar inte vilja ha någon kontakt. Vad skall jag göra ?

Ja, sådant får man liksom uppleva. Människor är annorlunda, vissa elaka visa goda, vissa något däremellan.

Vad vill du diskutera? Antagligen är det något i din självkänsla att du gick med på detta dårskap. Däremot är killen någon som borde få däng. Porrskadad till 100%

Samtycke, läs om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in