Citat:
Ursprungligen postat av
rtyuio
Hej TS.
Har förlorat många nära till cancer och jag önskar dig all glädje du kan få den sista tiden du har kvar här med oss.
Jag läste just om platser du inte besökt ännu och du svarade till slut.
Ser att Tokyo var en av de städerna. Har varit där och är VERKLIGEN ledsen om du kanske inte får uppleva den gigantiska staden. Hade sinnessjukt roligt där och tog mig nästan 3 veckor att uppleva staden såpass att jag kände jag fått med det mesta staden hade att erbjuda.
Nyfiken på om du kunde ge en topp 10 lista på länder/städer/platser du önskade du kunnat se/uppleva om du haft mer tid?
Vet inte om jag kan skrapa ihop en 10 i topp men ställen jag antagligen skulle besökt för eller senare om jag fått chansen är
Amerikanska västkusten. LA och San Fransisco men också typ Seattle vore spännande.
Östeuropa. Varit runt en del men stora delar av forna Jugoslavien samt länderna kring Svarta havet är vita fläckar för mig.
Tokyo har jag redan sagt.
Varit i Singapore men skulle kunna tänka mig ett återbesök. Blev inte riktigt klar känner jag. Samma med Hong Kong som jag besökt två gånger.
Sen älskar jag Europa allmänt och skulle gärna resa i princip vart som helst. Korsika, exempelvis! Där skulle jag gärna turista runt nån vecka.
Är av olika skäl inte speciellt intresserad av Australien och Nya Zeeland, ej heller större delen av Sydamerika eller Mexiko.