2021-09-03, 11:07
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Är väl inget fel om alla är vuxna, men jag tror att de flesta medelålders kvinnor inte tycker det är så smickrande som somliga tror att bli raggade på för att de är "äldre". Det blir lite samma som om någon raggar på en svart tjej för att hon är svart. Så om det är så att det är specifikt att de är äldre än dig som du går igång på så kanske du ska vara lite diskret med det.

Det här.

Och i övrigt; om det är konstigt att yngre män pratar med äldre kvinnor? Nej, det är ganska (eller väldigt) vanligt skulle jag säga.
Citera
2021-09-03, 22:28
Medlem
Enligt min erfarenhet från ungdomen i ämnet så är du för gammal om du är 25-30. kåta pantertanter som gillar yngre män gillar verkligen yngre män. 16-22. Om du är från kebabistan så kan du nog vara upp till 30 dock. Själva grejen är att de skall tycka att du är gullig, och en vuxen svensk man tycker de inte är gullig.

Så sorry, men tåget har gått. Du borde passat på med detta tidigare
Citera
2021-09-03, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Enligt min erfarenhet från ungdomen i ämnet så är du för gammal om du är 25-30. kåta pantertanter som gillar yngre män gillar verkligen yngre män. 16-22. Om du är från kebabistan så kan du nog vara upp till 30 dock. Själva grejen är att de skall tycka att du är gullig, och en vuxen svensk man tycker de inte är gullig.

Så sorry, men tåget har gått. Du borde passat på med detta tidigare
Nädå! Mitt ex hade en porrelation när han var 27 år med en tant på 48. Hon var gift och hade ungar i hans ålder.
Citera
2021-09-03, 23:01
Medlem
Inte konstigt alls. Respekt till ts.
Citera
2021-09-03, 23:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
För att ligga nej. Kan nog vara nyttigt för unga män att träffa en och annan snusktant för sin utveckling. Hade några milf år i min ungdom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in