2021-09-02, 21:19
Bannlyst
Är mellan 25-30.

Har gått fram till kvinnor som är 40-60 och sagt att jag tycker dom är snygga. Är det konstigt om jag frågar på kvinnor i den åldern?

Så fort jag ser nån som jag finner vara snygg, så går jag fram. Är detta konstigt?
Citera
2021-09-02, 21:21
Avslutad
Går fint om det är så att du är full
Citera
2021-09-02, 21:22
Medlem
kanmyckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leijonborg
Är mellan 25-30.

Har gått fram till kvinnor som är 40-60 och sagt att jag tycker dom är snygga. Är det konstigt om jag frågar på kvinnor i den åldern?

Så fort jag ser nån som jag finner vara snygg, så går jag fram. Är detta konstigt?

iNTE alls om du gör det på ett fint sätt, utan snuskiga tankar.

Äldre kan behöva lite komplimanger , en del blir säkert glada. Om du gör det rätt och på ett trevligt
välmenat sätt
Citera
2021-09-02, 21:27
Medlem
Pippipipparpippins avatar
min fråga blir vad du frågar?
Citera
2021-09-02, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanmycket
iNTE alls om du gör det på ett fint sätt, utan snuskiga tankar.

Äldre kan behöva lite komplimanger , en del blir säkert glada. Om du gör det rätt och på ett trevligt
välmenat sätt
Vad menar du snuskiga tankar? Jag vill ha sex med dessa kvinnor. Jag sälger att dom är snygga osv och börjar prata med dom, vissa tycker det är konstigt och går andra säger att dom är i förhållande eller gifta.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
min fråga blir vad du frågar?
deras nummer eller om dom är i förhållande, först pratar jag lite.
Citera
2021-09-02, 21:39
Medlem
note-its avatar
Dom lämnar säkert ut sitt nummer till okända som frågar efter det. Vem hade inte gjort det liksom.
Citera
2021-09-02, 21:51
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Vad menar du snuskiga tankar? Jag vill ha sex med dessa kvinnor. Jag sälger att dom är snygga osv och börjar prata med dom, vissa tycker det är konstigt och går andra säger att dom är i förhållande eller gifta.

deras nummer eller om dom är i förhållande, först pratar jag lite.

lite flirtiga frågor då helt enkelt?
Citera
2021-09-03, 04:06
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från: Är det konstigt att fråga äldre?

/mod
Citera
2021-09-03, 08:19
Medlem
Citat:
Är mellan 25-30.

För att citera en tjejkompis en gång i tiden. "unga män mellan 25-35 är bättre, de har hårdare kuk"

Kvinnor i den åldern du nämner har bara ett livsmål och det är att käka så mycket korv det bara går. Kommer det sen fram en liten "sockerbit" att suga på, rinner det nog till ganska snabbt.

Beror på om det är konstig. Är du klumpig som ett kassaskåp lär det uppfattas som konstigt, är du dock smidig som silke är det inget konstig och borde få ligga rikligt.

Är kuken hård, så kör hårt!!
Citera
2021-09-03, 08:51
Medlem
mdlbs avatar
Inte alls konstigt, så länge personen är fräsch och talför blir de allra flesta glada att någon kommer fram, pratar och ger komplimanger. Är du ute efter mogna damer, hur ska du annars nå fram? En bra början att gå ut på krogen och snacka med milfarna. Lycka till!
Citera
2021-09-03, 09:02
Medlem
Katzyns avatar
Är väl inget fel om alla är vuxna, men jag tror att de flesta medelålders kvinnor inte tycker det är så smickrande som somliga tror att bli raggade på för att de är "äldre". Det blir lite samma som om någon raggar på en svart tjej för att hon är svart. Så om det är så att det är specifikt att de är äldre än dig som du går igång på så kanske du ska vara lite diskret med det.
Citera
2021-09-03, 09:10
Medlem
lakritcs avatar
Om det är en fräsch kvinna som på rätt sätt får uppvaktning av en fräsch yngre man är det bara att tuta och köra. Många gillar uppmärksamheten och att veta att de fortfarande är med i matchen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in