• 2
  • 3
2021-09-15, 15:17
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Dom får den där äckliga drömmande blicken och fånler när dom blivit
knullade av en chad.. Jag fattar inte grejen med det?
Är det för dom uppfyllt sitt syfte i evolutionen?
Jag är så äcklad att jag vill spy.
Såg det nyss i britannia på hbo.

Men.. Du refererar till en fiktiv TV-serie. De flesta tjejer är inte så glada när de fått snopp.
Citera
2021-09-15, 15:33
Medlem
sj tkr jg dt e underligt med tjejer som behover suga kuk for att bli ordentligt uppvarmda
Citera
2021-09-15, 15:47
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av userdogdog
Män gillar sex mer än kvinnor. Det är givet.

Om man tror något annat så har man öht inte ens varit i närheten av en kvinna.
På vilket sätt är det givet? Stämmer ju inte på de kvinnor jag umgås med... :-) De är minst lika ivriga som jag när det gäller att få umgås intimt.
Citera
2021-09-15, 16:54
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Lite märklig fråga.. vem är inte glad efter härligt sex? Tycker nog att män brukar vara väldigt glada med, efteråt.

Blir väl ingen särskild reaktion efter sex med en ”Chad”….(ett trist incel-ord btw).

Det du beskriver som drömmande blick osv efter sex, kan vara ett tecken på att sexet varit väldigt bra. Det kan också vara ett tecken på att tjejen tycker mycket om killen. Det kan naturligtvis vara både och, samtidigt. Dvs att sexet varit bra, samt att man tycker om killen.

”Varför” är väl för att sex (speciellt bra sex), påverkar det psykiska och fysiska välbefinnandet positivt, helt enkelt.
Exakt. Kan själv komma på mig med att le och vara väldigt glad efter bra sex. Varför ska inte kvinnor kunna reagera likadant? Låter väldigt inskränkt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in