2021-09-02, 18:21
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjalfz
Jag känner till två strategier som inte innefattar fasta.

Det första är att mottagaren tar en normal skit (inte lös i magen eller dylikt) samma dag ett par timmar innan analsex.
Det andra är att mottagaren använder en så kallad "Enema", där man sprutar in vatten i rektum med en sorts spruta.

Personligen kör jag på den första, har hänt någon enstaka gång att man fått lite skit på kuken men har det gått mer än 2 timmar brukar det vara ganska rent.
På svenska heter det lavemang och det är den enda relativt säkra metoden att ha rena gångar.
Citera
2021-09-02, 19:44
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Finns latjo prylar att köpa för att slippa stå med dushslangen uppkörd i röven. Som en pippet typ, blir lättare att dosera. Vet att det finns som större sprutor också. Får för mig att det är viktigt att vara försiktig med tarmen och inte utsätta den för förmycket tryck, finns ju en del känsliga kapilärer i området om jag förstått det rätt.
Citera
2021-09-03, 01:38
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukswager
Analsex kan vara det skönaste jag upplevt i hela mitt liv men nu sist jag provade med min partner så möttes vi tillslut av en fasansfull syn. Stjärtsmet på handen och på lakanen. Fyfan vad hemskt.
I porr ser man ju sånt hela tiden med gaping och allt vad det är men har hört att de nästan svälter sig fram tills inspelningen och det vill man ju kanske undvika.
Så nu undrar jag hur fan man går till väga för att undvika sånt här? Ska röven spolas varje gång eller vad brukar ni andra rövälskare göra?

Det finns ju inget sätt att helt gardera sig mot sådant, då det ju är en naturlig plats för avföringen… Man får helt enkelt inte vara så äckelmagad, om man ska ha analsex.

Det bästa är att ha gått på toa ett tag innan och duscha lite försiktigt och tvätta en liten bit in med fingrar, enligt RFSU. De avråder absolut från diverse lavemang och annat, så det skulle jag inte råda dig att be din partner ”utsätta sig” för. (Om du alls bryr dig om din partner men det får man väl anta att du gör).

RFSU:

Skölj inte tarmen innan
En del är rädda för att det ska finnas bajs i anus och därför sköljer tarmen innan, eller gör lavemang. Det avråder vi ifrån.

Ändtarmen innehåller för det mesta inget bajs, så länge man inte är bajsnödig. Slemhinnan i tarmen är känslig och tarmsköljning ökar risker för infektioner. I ändtarmen finns många viktiga bakterier som försvinner om man gör tarmsköljningar. Det räcker med att tvätta eller skölja runt anus och en liten bit in med hjälp av fingrar. Avstå från tvål och från att spola upp stora mängder vatten.

https://www.rfsu.se/globalassets/pra...or-analsex.pdf
Citera
2021-09-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Det finns ju inget sätt att helt gardera sig mot sådant, då det ju är en naturlig plats för avföringen… Man får helt enkelt inte vara så äckelmagad, om man ska ha analsex.

Det bästa är att ha gått på toa ett tag innan och duscha lite försiktigt och tvätta en liten bit in med fingrar, enligt RFSU. De avråder absolut från diverse lavemang och annat, så det skulle jag inte råda dig att be din partner ”utsätta sig” för. (Om du alls bryr dig om din partner men det får man väl anta att du gör).

RFSU:

Skölj inte tarmen innan
En del är rädda för att det ska finnas bajs i anus och därför sköljer tarmen innan, eller gör lavemang. Det avråder vi ifrån.

Ändtarmen innehåller för det mesta inget bajs, så länge man inte är bajsnödig. Slemhinnan i tarmen är känslig och tarmsköljning ökar risker för infektioner. I ändtarmen finns många viktiga bakterier som försvinner om man gör tarmsköljningar. Det räcker med att tvätta eller skölja runt anus och en liten bit in med hjälp av fingrar. Avstå från tvål och från att spola upp stora mängder vatten.

https://www.rfsu.se/globalassets/pra...or-analsex.pdf

Nä det är nog inget man vill om rfsu avråder. Det kanske bara var ett tillfälle av ren otur för tidigare har det ju gått hur bra som helst utan att det skett något oönskat.
Men tack! Ska se hur det går, blir nog ett skjut ikväll så får uppdatera er då om jag har lyckats hålla olyckan borta!
Citera
2021-09-03, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bukswager
Analsex kan vara det skönaste jag upplevt i hela mitt liv men nu sist jag provade med min partner så möttes vi tillslut av en fasansfull syn. Stjärtsmet på handen och på lakanen. Fyfan vad hemskt.
I porr ser man ju sånt hela tiden med gaping och allt vad det är men har hört att de nästan svälter sig fram tills inspelningen och det vill man ju kanske undvika.
Så nu undrar jag hur fan man går till väga för att undvika sånt här? Ska röven spolas varje gång eller vad brukar ni andra rövälskare göra?

Ingen svälter sig. Det är ren Feministisk propaganda.

Enda gången du kan behöva tänka i de banorna är om du skall köra Anal Gangbang med Woodman Casting.

Det alls tjejer gör är att spola ren ändtarmen. Skruva av duschmunstycket, för lätt upp slangen innan för öppningen och spola och tryck ut.

Sen kan din snubbe stånka på bra mycket innan det blir rejäla okyckor.

Men är du rent ut sagt dålig i magen och lös så kan det bli olyckor ändå.

Därför blir det oftast olyckor med tjocka tjejer för de är inte hälsosam och dålig i magen oftast av allt de äter.

Mängden har mindre betydelse om du är hälsosam.

Har haft en tjej som åt som en häst (verkligen) men sjuk ämnesomsättning men väldigt hälsosam. Inga problem alls någon gång.
Citera
2021-09-03, 13:14
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
På svenska heter det lavemang och det är den enda relativt säkra metoden att ha rena gångar.

Jag håller med. Som någorlunda van analsexutövare så är min erfarenhet att det är den enda säkra metoden. Det + någon form av sköljning. Brukar prata om det här med män som har mycket analsex (gay boys) och de säger samma sak. En del har väldigt avancerade rengöringsritualer. Det har inte jag, men jag tar heller inte något större än en stor kuk up the ass. Så att säga.

Lite lätt ass play kan funka utan rengöring. Men är kuken stor och man vill göra det ordentligt, alltså verkligen knulla - inte bara stoppa in den lite, så måste jag förbereda mig.

För mig handlar det troligen också ganska mycket om att det är lättare att slappna av när jag vet att jag är ren.
Citera
2021-09-03, 13:21
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag håller med. Som någorlunda van analsexutövare så är min erfarenhet att det är den enda säkra metoden. Det + någon form av sköljning. Brukar prata om det här med män som har mycket analsex (gay boys) och de säger samma sak. En del har väldigt avancerade rengöringsritualer. Det har inte jag, men jag tar heller inte något större än en stor kuk up the ass. Så att säga.

Lite lätt ass play kan funka utan rengöring. Men är kuken stor och man vill göra det ordentligt, alltså verkligen knulla - inte bara stoppa in den lite, så måste jag förbereda mig.

För mig handlar det troligen också ganska mycket om att det är lättare att slappna av när jag vet att jag är ren.
Psykologiskt blir det väl trevligare ja, men praktiskt så landar det baksug (no pun) som uppstår inte i att dra ut rester från tjocktarmen. En grundlig rengöring av tarmpaketet är alltså A&O.
OT: Drömde att jag ville köpa kådis för stora pojkar, expediten fattade inte riktigt att vanliga slim-shit inte passade så bra, en riktig stressdröm.
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-03 kl. 13:24.
Citera
2021-09-03, 13:25
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Psykologiskt blir det väl trevligare ja, men praktiskt så landar det baksug (no pun) som uppstår inte i att dra ut rester från tjocktarmen. En grundlig rengöring av tarmpaketet är alltså A&O.
OT: Drömde att jag ville köpa kådis för stora pojkar, expediten fattade inte riktigt att vanliga slim-shit inte passade så bra

Jag har aldrig varit med om s.k. baksug. Tack och lov. Men att vara ren är dessutom en förutsättning för att kunna switcha hål under akten eller nästa omgång.
Citera
2021-09-03, 13:27
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Jag har aldrig varit med om s.k. baksug. Tack och lov. Men att vara ren är dessutom en förutsättning för att kunna switcha hål under akten eller nästa omgång.
Baksug är konsekvensen av en rövhatt på ollonet. Skulle det inte varit ett tryck så skulle avföringen pressats av bara lufttrycket som uppstår, inte packats m.m. eller jo - men krävs ju en stopp-tjock tarm för att packa utan baktryck.
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-03 kl. 13:30.
Citera
2021-09-03, 13:33
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:

Nej, man är aldrig helt ren. Särskilt inte bildligt. Tack och lov.

Sexuell samvaro ska heller inte vara kliniskt ren. Vare sig bokstavligt eller bildligt. Det är ju smutset man vill åt.

Hursomhelst; analsex blir för mig en bättre upplevelse när jag vet att jag är förberedd.
Citera
2021-09-03, 15:35
Medlem
JamesFs avatar
Kladdet ingår. Var inte så jävla pryd.
Citera
2021-09-03, 15:37
Medlem
Citat:

Ofräscht att switcha hål under akten. Finns bakterier på kuken även om den ser ren ut, som kan ge henne infektioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in