2021-09-01, 21:32
Medlem
Jag har en syster som jag håller kär med två barn i bilden med sin nuvarande man men dom håller på att separera. Systern är i tidiga 30-års åldern och jag undrar hur det kommer gå för henne efter skillsmässan med att träffa en vettig man som behandlar henne väl och är vettig? Jag är oroad att hon är klassad som "skadat gods" nu och kommer behöva välja mellan ensamhet livet ut eller någon riktigt nolla. Vill att min syster ska ha det bra och få en man som gör henne glad, som även kan vara ett stöd för mig som är lite av en buse.

Vad tror ni? Hon bor i en storstad och är hyfsat ung. Ryggar vettiga män tillbaka nu med barn i bilden eller har hon en chans att träffa en bra man?

Akademiker. Hon ser rätt bra ut men krisen i förhållandet har lätt till att hon har gått upp i vikt några kilon som vi hoppas försvinner.

Är hon körd och kommer jag behöva möta en idiot på släktmiddager eller när jag besöker dom på sommaren varje år eller vad tror ni?
Senast redigerad av nyttgrepp 2021-09-01 kl. 21:35.
Citera
2021-09-01, 21:37
Medlem
Det kommer gå fint ska du se.
De som kommer med destruktiva svar har oftast aldrig rört en kvinna. De kallas för misogyner eller incels.
Citera
2021-09-01, 21:38
Medlem
CC75s avatar
Hennes möjlighet att träffa en bra vettig man utan barn är nog mycket liten. Men hon kan säkert träffa en hyffsad man som är i samma situation som henne. Dvs frånskild med barn.

// CC
Citera
2021-09-01, 21:40
Avslutad
Brukar det inte vara så att singelföräldrar till slut blir ihop med andra singelföräldrar? Har dock ingen statistik på det.

Lite OT, men varför tog det slut?
Citera
2021-09-01, 21:42
Medlem
Wallahabibiis avatar
Hur kommer det gå för någon av oss?

Vad är detta för omöjlig fråga. Ska vi spå framtiden åt dig?
Citera
2021-09-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnodKatod
Brukar det inte vara så att singelföräldrar till slut blir ihop med andra singelföräldrar? Har dock ingen statistik på det.

Lite OT, men varför tog det slut?
Han verkar inte gilla barn, är aggressiv skriker på barnen för minsta lilla så dom mår dåligt. Skriker även på min syster. Jag har satt emot när jag har varit där och det har blivit en jävla konflikt. Slutade nästan i knytnävsslag mot mig faktiskt när jag satte ner foten.

En sak det första barnet kunde uttrycka var "hatar pappa" så skillsmässan är helt befogad.
Citera
2021-09-01, 21:45
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyttgrepp
Jag har en syster som jag håller kär med två barn i bilden med sin nuvarande man men dom håller på att separera. Systern är i tidiga 30-års åldern och jag undrar hur det kommer gå för henne efter skillsmässan med att träffa en vettig man som behandlar henne väl och är vettig? Jag är oroad att hon är klassad som "skadat gods" nu och kommer behöva välja mellan ensamhet livet ut eller någon riktigt nolla. Vill att min syster ska ha det bra och få en man som gör henne glad, som även kan vara ett stöd för mig som är lite av en buse.

Vad tror ni? Hon bor i en storstad och är hyfsat ung. Ryggar vettiga män tillbaka nu med barn i bilden eller har hon en chans att träffa en bra man?

Akademiker. Hon ser rätt bra ut men krisen i förhållandet har lätt till att hon har gått upp i vikt några kilon som vi hoppas försvinner.

Är hon körd och kommer jag behöva möta en idiot på släktmiddager eller när jag besöker dom på sommaren varje år eller vad tror ni?

Ska bara kolla min spåkula........................................... ........................det ser mörkt ut för din syster. Hon kommer träffa en kriminell invandrare som kommer spöa henne samt hota dig och din familj. Tror du själv att vi vet svaret? du får helt enkelt vänta och se hur fan det går för henne.
Citera
2021-09-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Ska bara kolla min spåkula........................................... ........................det ser mörkt ut för din syster. Hon kommer träffa en kriminell invandrare som kommer spöa henne samt hota dig och din familj. Tror du själv att vi vet svaret? du får helt enkelt vänta och se hur fan det går för henne.
Hon har vänsteråsikter men går till andra sidan gatan om hon stöter på invandrare så det är ingen risk. En s.k "smygrasist" hehe. Jag som är rasse har fler invandrare runt mig.
Citera
2021-09-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Hennes möjlighet att träffa en bra vettig man utan barn är nog mycket liten. Men hon kan säkert träffa en hyffsad man som är i samma situation som henne. Dvs frånskild med barn.

// CC

Är det inte ett extremt mansöverskott i Sverige? För mig att jag har läst det här.
Citera
2021-09-01, 22:00
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är det inte ett extremt mansöverskott i Sverige? För mig att jag har läst det här.
I just de aktuella åldrarna finns det det. Ser vi på åldersintervallet 30-40 vilket jag antar är det intressanta för henne finns det runt 40 000 fler män än kvinnor. Men exakt hur det ser ut för hennes del går inte att säga helt enkelt eftersom det även handlar om var och hur hon bor. Talar vi om Norrlands inland eller någon av våra mest populära studentstäder?
Citera
2021-09-01, 22:01
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyttgrepp
Vad är några kilon? Talar vi om steget 55 till 60 kg eller 85 till 130 kg?
Citera
2021-09-01, 22:30
Medlem
Det enda problemet blir och hitta bostad i o-berikat området. Med eget boende är det bra leva livet, ta för sig, välja och vraka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in