Citat:
Ursprungligen postat av
nyckelbarnen
Min pojkvän har lurat mig och ljugit mig rakt upp i ansiktet. Han har påstått att han vaccinerat sig en gång och att han ska vaccinera sig en andra gång nu på fredag. Men nu så visar det sig att han inte alls är vaccinerad och inte heller planerar att vaccinera sig.
Jag är så jävla besviken. Både för att han inte vaccinerat sig, det trodde jag verkligen inte om honom, och så för att han ljugit för mig. Om han ljuger om en så pass viktig och allvarlig sak, vem vet vad mer han är benägen till att ljuga om? Jag misstänker att han är psykopat.
Hur gör jag nu? Kan han bli aggressiv om jag dumpar honom? Han verkar ju inte ha några spärrar.
hade du varit kille och gnällt om att din flickvän inte vill vaccinera sig hade jag utgått från att du var ett troll, Och om min sambo kommit med liknande krav, vilket hon aldrig skulle, för hon vet att det vore den sista diskussionen vi hade innan flyttlasset gick,
herregud kvinna han bestämmer väl själv vad han vill pumpa in i blodet,,, tänk om alla vaccin frälsta har fel aldrig funderat på det, man ska passa sig noga för att rekommendera/kräva att människor gör på det ena eller andra sättet när faktiskt båda rekommendationerna kan leda till dödsfall.
En bekant dog av massiva blodproppsbildningar kort efter vaccinering.
SUG PÅ DEN kunskapen