• 4
  • 5
2021-10-01, 22:22
Medlem
En spinoff med Kangas vore ju guld, där han kan sitta och njuta av västerbottenost i potatismoset på något sunkhak.

Jag måste säga att jag gillar serien skarpt!
Citera
2021-10-03, 11:11
Medlem
Är positivt överraskad av serien. Speciellt tjejerna spelar bra som stressade nervösa kvinnor som fipplar med telefonen med cigg i munnen.

Johan Hedenberg är bra i nästan allt han är med i. För att vara 67 år ser han inte ut som nån gammal gubbe. Får sällan huvudrollerna utan oftast nån biroll.
Citera
2021-10-05, 19:33
Bannlyst
Så uselt på slutet så jag har slutat titta 👎👎👎👎👎
Citera
2021-10-06, 20:20
Medlem
Apnackes avatar
Dom första 4-5 avsnitten satt jag med en kudde. Men nu efter sjunde avsnitten så tycker jag att serien har lyft. Bianca Kronlöf är klockren i sin roll. Jag gillar Helena och hade en crush i henne som barn när jag såg Heja Björn, men jag tycker inte att hon passar i den här rollen, alls.

Kangas är mysig på något skumt sätt. Hade lätt tagit några kalla och käkat thai med honom.
Citera
2021-10-07, 10:24
Medlem
Scalpings avatar
Så störande att brudar alltid ska agera så urbota korkat. som att förvara cashen i lådor i garaget, med tonåringar hemma. Och hur kunde Bianca se på bilen när chefen åkte, att bakljuset saknade just den röda plastbiten hon såg på en bild tidigare?
Citera
2021-11-04, 04:37
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Ska detta vara någon slags parodi på något?

Kollade början på första avsnittet.

Aldrig sett något underligare.

Båda damerna upplever sin värsta dag någonsin. Nästa dag så träffas de.

Man tar servitrisen på fittan och chefen betalar inte ut lön...

Kärringen som åker runt i en A3 och bor i villa är bankrutt? (Om hon bara ägt huset i ett halvår så hade värdestegringen fått fogden att gå upp i brygga.)

Åh, det handlar om pengar.

Och nån har ett bageri.

DEG.

Vilken grej.

Säkert jättekul för idioter.
Citera
2022-03-16, 13:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Är positivt överraskad av serien. Speciellt tjejerna spelar bra som stressade nervösa kvinnor som fipplar med telefonen med cigg i munnen.

Johan Hedenberg är bra i nästan allt han är med i. För att vara 67 år ser han inte ut som nån gammal gubbe. Får sällan huvudrollerna utan oftast nån biroll.
Håller med. Han är alltid sevärd. Se serien Poliser om du får chansen. Där är han riktigt bra. Läs även hans självbiografi Lill-Tarzan å jag – En berättelse från världens bästa land.

Gällande DEG. Jag har sett två avsnitt och gillar det jag ser. Helena af Sandeberg är alltid en fröjd för ögat.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in