2022-07-20, 22:05
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Därför att han snackade till polisen. Man vill inte förknippas med någon som pratar med polisen efter en skjutning, oavsett om du inte tycker han har direkt golat så vill de säkerligen inte förknippas med någon som pratar med polisen.

Du antar alltså att de inte hänger, inget du har belägg för med andra ord.
Citera
2022-07-20, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Du antar alltså att de inte hänger, inget du har belägg för med andra ord.
Ja? Du frågade Varför tror du detta, inte varför vet du detta.
Citera
2022-07-20, 22:27
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ja? Du frågade Varför tror du detta, inte varför vet du detta.

Okej, förstår vad du menar.

Jag syftade mer på om någon t.ex. talat ut om situationen eller om någon har markerat mot Svensken.
Citera
2022-07-21, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Om jag får fråga, vad var det som Svensken sa som var golning?

Sa inte han att han var där för att "döda" Sixty och "DP horungarna", därmed riktar inte han direkt en misstanke mot Sixty då det lika gärna hade kunnat vara någon annan som skjöt.

Du verkar ju inte ha fått nog av Sixtys sarre så som du suger av honom och resten av DP i alla trådar.
Var det verkligen det han sa? Ska visa dig exakt vad han sa när jag var tid. Allt står på FUP hur han golar som en liten valp 😂😂
Allt finns på papper svart på vitt hela Mikails konversation med polisen är dokumenterat. Han svarar på polisen när dom säger är de Sixty som sköt dig han säger JA. Jag vet inte vad som klassas som goleri där nere i er by I Kolo men här i Sverige ser vi de som goleri.
Citera
2022-07-21, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Var det verkligen det han sa? Ska visa dig exakt vad han sa när jag var tid. Allt står på FUP hur han golar som en liten valp 😂😂
Allt finns på papper svart på vitt hela Mikails konversation med polisen är dokumenterat. Han svarar på polisen när dom säger är de Sixty som sköt dig han säger JA. Jag vet inte vad som klassas som goleri där nere i er by I Kolo men här i Sverige ser vi de som goleri.
Helt ärligt vem fan bryr sig!!!!!
Citera
2022-07-21, 00:27
Medlem
Citat:
Är svensken fri ( JA ) Snälla alla ni Flashback nörd! Lyssna på rättegång och kom med ren fakta! Ingen utav er talar sanningen här! Ni hittar på saker han golade dit han golade hit!! Små valpar som fräser här på Flashback
Citera
2022-07-21, 00:28
Medlem
Citat:
Därför att han snackade till polisen. Man vill inte förknippas med någon som pratar med polisen efter en skjutning, oavsett om du inte tycker han har direkt golat så vill de säkerligen inte förknippas med någon som pratar med polisen.
Okej? Vem bryr sig
Citera
2022-07-21, 01:55
Medlem
detta är en irrelevant fråga men har några nån info om vilka som är igen från FLGs blodiga stridar.. Är bara Hanad å Hoodz?
Citera
2022-07-21, 03:59
Medlem
Eskortkillens avatar
Sen hur är det, har jag "rätt" att gola på ahmed om ahmed golar på mig först, o jag liksom hämndgolar tillbaks på honom?
Jag förstår om jag anses som golare också då, men det är väl mer rätt att jag golar på en som golade mig först än att jag golare på någon som inte golat mig? fattar ni? Anses man som samma skit? Personligen ser jag att jag har rätt att gola på en som redan golat mig i förhör. Att jag sedan får reda på att han golat, jag helt enkelt bestämmer ge tillbaks för att gola ner honom...??

De en kille i min eskortfirma som blev våldtagen häromdan därför...så jag undrar lite...
Senast redigerad av Eskortkillen 2022-07-21 kl. 04:05.
Citera
2022-07-21, 09:42
Medlem
Yasin med shout-out till Ilki i nya musikvideon? Har på sig AIK tröja där Ilki spelade.

”Giuseppe satt med mig på hus sju, det min bratko”

http://www.bilddump.se/bilder/202207...30.200.214.png

Senast redigerad av TopDogg08 2022-07-21 kl. 09:45.
Citera
2022-07-21, 09:43
Medlem
Citat:
Dom rånade hans kedja i Hallonbergen där tjejer gjorde set up. Runt 10 shottaz medlemmar var där och den som drog vapnet var Farre. Piraten flashade bara den.
Cuz är ju god vän med Hjulsta barnen där han förekommer i FUPen. Han har ju även lagt upp bilder på ett par av dom.

Sen så är inte lejonen delade i yngre o äldre Aftonbladet hittar på. Det är Hby Strand mot Hby Gård men inte så seriöst lite små skjutningar.
Lejonens äldre är vän med båda sidorna.

Hässelby barnen har ju kört iväg alla som har någon anknytning till Shottaz från området.
Har för mig att de är även i konflikt med han Benjamin Golds liga från Jakan. Vet ej om konflikten är aktiv fortfarande.
Tack för info. Men hur vet du att Farre drog vapnet?
Citera
2022-07-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Yasin med shout-out till Ilki i nya musikvideon? Har på sig AIK tröja där Ilki spelade.

”Giuseppe satt med mig på hus sju, det min bratko”

https://easyupload.io/m/kmizob
Kan vara så. Men minns att den tröjan är den Piraten hade på sig på JBs musikvideo ”pistol whip” där det står på ryggen ” free abshir”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in