2022-06-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Dumle hade jagat Apollo och hans bror för att Apollo hade sagt att han ska rensa hela dp typ
Dumle gömmer sig spanien och kmr aldrig våga komma tbx
Citera
2022-06-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
I Yasins nya låt sjunger han ” När dom sköt mot Hoodz han svarade, för 163 vi är vana bre”. Han måste mena att när Gucci och Frankie blev skjutna i Köpenhamn så va Hoodz med i bilen, sen han klippte Capones bror i 163.
Yasin dissar 1Cuz väldigt mycket i några låtar också!
Vilken rad dissar han 1Cuz??
Citera
2022-06-25, 18:09
Avstängd
nidbilds avatar
Citat:
I Yasins nya låt sjunger han ” När dom sköt mot Hoodz han svarade, för 163 vi är vana bre”. Han måste mena att när Gucci och Frankie blev skjutna i Köpenhamn så va Hoodz med i bilen, sen han klippte Capones bror i 163.

Ja men det skjuts för lite.
Citera
2022-06-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Vilken rad dissar han 1Cuz??
”Du va hemma o plugga när folk va o tugga o nu du ska spela du har bytt karaktär, jag vet inte vad han tror, jag har ringt runt försökt ta reda på vart han bor” från låten WWW

De är nya tider bre jag ser att du hatar o ser hur de slutade upp för mig de svider bre, jag sitter i bilen med smyckena på o de några kaniner bre jag ser dig bre, puuundiish. Från Freeslaktish
Citera
2022-06-25, 22:06
Medlem
Citat:
”Du va hemma o plugga när folk va o tugga o nu du ska spela du har bytt karaktär, jag vet inte vad han tror, jag har ringt runt försökt ta reda på vart han bor” från låten WWW

De är nya tider bre jag ser att du hatar o ser hur de slutade upp för mig de svider bre, jag sitter i bilen med smyckena på o de några kaniner bre jag ser dig bre, puuundiish. Från Freeslaktish

Hur har det med den här tråden att göra?
Citera
2022-06-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Hur har det med den här tråden att göra?
Tråden handlar om FLG medlemmar, och just denna skjutning har 1Cuz hånat FLG väldigt hårt. Nu ger Yasin tillbaka via text, hur hör det inte ihop?
Citera
2022-06-25, 23:50
Medlem
Citat:
Tråden handlar om FLG medlemmar, och just denna skjutning har 1Cuz hånat FLG väldigt hårt. Nu ger Yasin tillbaka via text, hur hör det inte ihop?

Det hör ihop i din pojkrumshjärna i Knäckebröhult.
Tråden handlar om en skjutning, dom inblandade, upprinnelsen och konsekvenserna.

Vad töntar utan koppling rappar om och säger officiellt på sociala media hör hemma i en tråd om just det.
Citera
2022-06-27, 22:08
Medlem
Citat:
Var väl inte Hoodz som klippte Capone?
Citera
2022-06-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Var väl inte Hoodz som klippte Capone?

Capone är inte död. Det är hans bror Nasser Mustafa Nasser som mördades den 7 augusti 2019 som avses:
(FB) Man skjuten i Tensta 2019-08-07
Citera
2022-06-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Capone är inte död. Det är hans bror Nasser Mustafa Nasser som mördades den 7 augusti 2019 som avses:
(FB) Man skjuten i Tensta 2019-08-07

Var hans bror kriminell och en del av konflikten?
Citera
2022-06-27, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021
Var hans bror kriminell och en del av konflikten?

Nasser var väll häktad för medhjälp på rozh mordet tror jag.

Anledning till att Nasser dog var att hans bror Capone inte ville komma ut ur porten. När FLG konfrontera han bror och bad han komma ner vilket såklart inte skedde. Hoodz var på plast ja enligt övervakningskameror.

Har varit rätt så tyst i media kring det här mordet men ja det var en del av konflikten Shottaz va Dp.
Citera
2022-06-28, 00:24
Medlem
Vad händer med Farre da ska han inte ta sin brors hämnd eller verkar ha glömt de han orkar väl inte troligtvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in