Ursprungligen postat av
Eskortkillen
Intressant FUP jag har knappt hunnit läsa halva eller läsa bläddrat/läst fram till halva, undrar lite..
Seriöst talat dom verkar ju haft en del cash trots allt all respekt! Ändå beter sig dessa som luffare o hänger i orten med märkeskläder o sparkcyklar, tar tramadol och bor i LUFFIGASTE lägenheterna som en horhus thaisalong, utan någon design eller påkostat eller snygg eller flashigt hemtrevligt, bara massa smuts, skit, nerdragna gardiner, smutsiga madrasser överallt, bajsiga toaletter, SMUTS!!
Hur kan man leva o bo så??
Säg nu inte "aa dom är gata, tunga osv" I så fall ska man ha någon klass o stil i sig.
Lika mycket hur snyggt du klär dig o går ut o visar dig, ska din tak över huvet vara snyggt o stiligt o klass o ha hemkänsla.
När du varit ute en lång dag med grabbarna umgåtts, driftat, bråkat whatever, när du kommer hem ska du komma HEM, ditt hem är din bas o det ska vara snyggt o skönt bekvämt, inte komma hem till ett sönderknullat horus med spermafyllda kondomer o försöka sova ifyllt proppat med tramadol o stilnoct i kroppen.
Ingen äger dyra bilar eller annat påkostat materiellt. Enda materiella dom har är märkeskläder, iphone, sparkcyklar, o lite guldkedjor, och snabbmat.
Vapen har dom inte så mycket av, ofta återanvända, gamla, och inte minst ombyggda tårgaspistoler är det dom köper för att dom kostar knappt en tredje del av en riktigt ny ren pistol. Herregud ska du klippa nån låt det kosta, ni har ju fan cash, driver ni eller?
Visst jag ger dom dom gör en del påkostade resor då o då och det är vettigt o nice, och det är typ det enda bra dom gör med sina cash annars är allt mer eller mindre skit enligt mig.
Detta är inget annat än självsanering, det är unga drogpåverkade ungdomar under 21, som inte rikskerar life, eller ännu yngre som inte får mer än 4 bast volta o muckar sen som 100.
Totalt meningslöst krig som kostar samhället massa pengar osv.
Men det är ju detta snuten och rättshaveristerna vill, att alla ska knulla varann så länge dom håller sig till dödar varann o inte oskyldiga dör så är det "OK" Helt jävla sjukt system, man blir ju förbannad.
Det är sorgligt, så många som sörjer föräldrar, familj släkt osv "barnen" dör på hänsyslöst o onödigts sätt.
Vems ansvar är detta? Individerna, samhället, poliktkerna???
Det är så här Sverige vill Systemet ska funka och rulla runt, punkt slut!