2022-03-02, 12:12
Medlem
när väcks åtal?
Citera
2022-03-02, 13:40
Medlem
Snart
Citera
2022-03-02, 14:40
Medlem
Jag undrar oxo finns datum För åtal? Kmr vara myyycket intressant fup
Citera
2022-03-02, 14:58
Medlem
Det har tidigare sagts i slutet av mars/början av april.
Citera
2022-03-02, 17:16
Medlem
Svensken är både misstänkt och målsägande hur kommer det vara på rättegången
Citera
2022-03-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Skulle Jaffar klippa Musse, Mackan eller Shobre? Knappast. Kommer inte att hända.

Han borde hålla sig utomlands, han är inte så hård som han leker i sina rap videos.

PS de har väl Malmö efter sig med pga Atto?

Nääää.... inte Jaffar personligen, men det finns väl andra i Shottaz. Och det hindrar ju inte att
pissluffaren är med och planerar.
Citera
2022-03-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Svensken är både misstänkt och målsägande hur kommer det vara på rättegången

Det är inte ovanligt. Det klassiska är dock två män som misshandlat varandra i ett alkoholrelaterat bråk.
Citera
2022-03-03, 00:36
Medlem
I väntan på årets Fup, här är Sixtys första dom.

”jag svär på koran, jag skär av dig halsen nu”

”Bedömningen har vidare gjorts att han utsätter sin hälsa och utveckling för påtaglig risk att skadas genom sitt socialt nedbrytande beteende och att en placering på särskilt ungdomshem behövs för att bryta denna utveckling. En vårdplan har bifogats till yttrandet.”

”Det redogörs för att han sedan han avvikit från en placering på ett HVB- hem och varit häktad en period, placerades på ett låst ungdomshem och därefter omplacerades till ett behandlingshem i Boden. I juli i år blev han dock omplacerad på nytt till ett SiS-hem i Bärby, eftersom han misstänktes för att ha försökt tända på sitt rum på ungdomshemmet. ”

”På Bärby ska han genomgå en åttaveckors utredning för att kartlägga vad han är i behov av för vård och därefter ska vidare planering göras utifrån resultat.”

LVU-vården fungerade inte här iaf. Det blev en one way ticket to jail, 25 to life!

https://easyupload.io/0re98k
Senast redigerad av TopDogg08 2022-03-03 kl. 00:40.
Citera
2022-03-09, 14:08
Medlem
e sixty den enda från dp som sitter fortfarande häktad?
Citera
2022-03-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
e sixty den enda från dp som sitter fortfarande häktad?

Nej, tre från DP och en från Shottaz. Namnen finns ett par sidor bakåt i tråden. Men övriga som har släppts har fortfarande misstankar.

Det närmar sig månadsskiftet. Fup borde komma snart.
Citera
2022-03-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Nej, tre från DP och en från Shottaz. Namnen finns ett par sidor bakåt i tråden. Men övriga som har släppts har fortfarande misstankar.

Det närmar sig månadsskiftet. Fup borde komma snart.
jag undrar hur bevisen ser ut , om dom hann lägga klorin på allt och sätta på tvättmaskien så kan jätte mycket bevis va borta
Citera
2022-03-09, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
jag undrar hur bevisen ser ut , om dom hann lägga klorin på allt och sätta på tvättmaskien så kan jätte mycket bevis va borta

Det stod i nyheterna då det hände att polisen kände lukten av klorin innan de gick in i lägenheten och att tvättmaskinen var på. Känns inte som att de har lyckats få bort all bevis på så kort tid dessutom. Polisen hittade ju vapen också därav grova vapenbrottet. Är det samma mordvapen så är det kört.

Och de två som misstänks för mordet på Ali Stress i maj är också misstänkta för grovt vapenbrott. Kan vara så att polisen har hittat det vapnet som användes då och kunde koppla det till Sixty tre månader senare.

Min gissning är att det finns gott om bevis här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in