• 1
  • 2
2021-08-30, 07:21
Medlem
CC75s avatar
Min fråga till dig TS är om du är kommunikativ 0:a? Samt om du är en relationsoerfaren "mammapojke"?
Det är lätt att få den uppfattningen när man läser vad och hur du skriver.

Har du inga kommunikativa skills överhuvudtaget?

Citat:
Jag tycker inte vi haft de så jätte bra på sista tiden, vi har inte umgåtts så mycke o jag tycker att jag har tappat känslorna o mest gått o små irriterat mig på henne så idag tog jag tag i saken och förklarade hur jag kände och att det var över.

Vad är sista tiden? En månad, två? tre? Vad har du gjort innan för att förbättra situationen mellan er? Har du försökt tala med henne innan? Eller var detta första samtalet som du haft om ditt missnöje och så gör du slut direkt? Om, då har du en skruv lös eller två och ja, jag hoppas verkligen att du har ångest och ångrar dig samt att hon inte tar tillbaka dig. Då är du definitivt inget relationsmaterial för en vettig bra kvinna om det år så du agerar.

Någon undrade hur gamla ni är. Det undrar jag också. Jag hoppas ni är under 25 och fortfarande blöta bakom öronen annars är det riktigt illa. "Instant gratification al the way" annars får det vara, eller?

// CC
Citera
2021-08-30, 07:52
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice2cold
Tjena! Behöver nu eran bedömning lite fort innan allt är försent

Är så att jag o tjejen varit ihop snart 3 år och bott ihop 1år
Vi har haft de skit bra förut utan massa bråk o tjats och vi har kommit allmänt bra överens men
Jag tycker inte vi haft de så jätte bra på sista tiden, vi har inte umgåtts så mycke o jag tycker att jag har tappat känslorna o mest gått o små irriterat mig på henne så idag tog jag tag i saken och förklarade hur jag kände och att det var över. Hon blev ju så klart jätte ledsen m.m
Men nu är jag rädd att jag gjort mig och att de är jag som bara inte insett hur bra och snäll sambo jag haft

Vaf*n ska jag göra? Sitter här nu med världens idiot ångest
Fan att du ens orkar. Ska du flytta nu och börja om från början med någon annan du tröttnar på efter en tid. Fan vad jobbigt.
Citera
2021-08-30, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ice2cold
Tjena! Behöver nu eran bedömning lite fort innan allt är försent

Är så att jag o tjejen varit ihop snart 3 år och bott ihop 1år
Vi har haft de skit bra förut utan massa bråk o tjats och vi har kommit allmänt bra överens men
Jag tycker inte vi haft de så jätte bra på sista tiden, vi har inte umgåtts så mycke o jag tycker att jag har tappat känslorna o mest gått o små irriterat mig på henne så idag tog jag tag i saken och förklarade hur jag kände och att det var över. Hon blev ju så klart jätte ledsen m.m
Men nu är jag rädd att jag gjort mig och att de är jag som bara inte insett hur bra och snäll sambo jag haft

Vaf*n ska jag göra? Sitter här nu med världens idiot ångest

Det som är gjort är gjort.
Citera
2021-09-01, 08:51
Medlem
Roidberts avatar
Beror på vad du stör dig på. Om hon ser bra ut och gör allt du vill i sängen samt diskar och städar tycker jag att det är överdrivet att göra slut. Man kan inte förvänta sig att gå runt och vara kär i samma person livet ut, utan förälskelsen avtar i regel snabbt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in