2021-08-28, 00:02
Medlem
Lilltaxens avatar
Bakfickan, baren på Park Lanes baksida mot parken. Äldre, men mer uppstyrt, klientel än de ställen som tidigare nämnts. Då stället är långsmalt är det toppen för att råka springa in i och spontanprata med nya bekantskaper. Barhäng tidig kväll och sedan mer party fram tills lönndörren till nattklubben öppnar. Varsågod!
Citera
2021-08-28, 01:54
Medlem
Anderson.Coopers avatar
Haket
Första Långg. 32, Göteborg

Trevligt ställe, många MILF:ar speciellt på helgerna!

Citera
2021-08-28, 07:40
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderson.Cooper
Haket
Första Långg. 32, Göteborg

Trevligt ställe, många MILF:ar speciellt på helgerna!

Har fettkorg på menyn

Hakets fettkorg

99:-
Diverse friterade godsaker
Citera
2021-08-28, 08:46
Medlem
Gigameshs avatar
Sätt dig på Avenyn el gå upp/ner och låtsas du väntar på någon eller letar efter rätt ställe. Spela lite lullig och fastna med blicken på random 50+, >160 cm, +75 kg gäng som är mitt uppe i valet av patetisk afterwork/avtackning för en Gunilla.
Citera
2021-08-28, 10:17
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Mitt i Brunnsparken utanför Nordstan ligger ett ställe som heter Palace. Inglasat gigantiskt uterum typ.

https://johnscotts.se/palace/

Där flockas dom. God jaktlycka!

Citat:
Ursprungligen postat av blaan
Palace eller grindstugan

Gäller fortfarande Palace när det kommer till att bli haffad av en äldre puma? När jag var i 20-årsåldern var det åldersgräns i dörren på 30 ibland 35, men lyckades man ändå ta sig in så väntade ett smörgåsbord av gratisdrinkar och gränslösa fruntimmer i åldern 40+. Man blev bokstavligt talat uppäten där inne som ung pojk. Man kunde komma hem dagen efter nyknullad och med mer pengar på fickan än när man gick ut. Good times!

Men idag är det väl inte så hög åldersgräns i dörren? Det borde förstört fenomenet eller?
Citera
2021-08-28, 11:10
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouse
Är inte heller från Göteborg, men hört att en trappa upp ovanför puben Irish Embassy vid Kungsportsplatsen är bra. Kan gå in via puben eller trappa bredvid.

Annars är det väl som många lite större städer lokalpub det finns gott om sugna (men slitna) milfar
Irish embassy (före detta Dubliners) vid Kungsportsplatsen är (var) ungefär en stor kvarterspub för hela stan. Dansgolv en trappa upp. Vet ej hur det funkar nu under pandemin.
Citera
2021-08-28, 12:22
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Gäller fortfarande Palace när det kommer till att bli haffad av en äldre puma? När jag var i 20-årsåldern var det åldersgräns i dörren på 30 ibland 35, men lyckades man ändå ta sig in så väntade ett smörgåsbord av gratisdrinkar och gränslösa fruntimmer i åldern 40+. Man blev bokstavligt talat uppäten där inne som ung pojk. Man kunde komma hem dagen efter nyknullad och med mer pengar på fickan än när man gick ut. Good times!

Men idag är det väl inte så hög åldersgräns i dörren? Det borde förstört fenomenet eller?

Sist jag var där för typ 8 år sedan så var det hög åldersgräns vill jag minnas. Är ingen milfhunter själv men var tvungen att gå dit och testa bara för att alla pratade så mycket om stället.

Och dom överdrev inte. Som att kliva in i ett zoo fullt av överkåta, sexuellt undernärda, mogna damer som nästan klängde på en när man gick förbi.
Citera
2021-08-28, 14:43
Medlem
FoxHounds avatar
Finns golden days kvar? Där kunde man haffa ”milfar” förr
Citera
2021-08-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stracci
25+ grabb här med en stark attraktion till mogna kvinnor. Då jag kommer befinna mig i Göteborgsområdet denna partikulära helg skulle jag behöva de bästa förslagen till uteställen att ragga pumor. Helst ett ställe med en äldre medelålder.
Odipuskomplex?
Citera
2021-08-28, 21:41
Medlem
hjaelploskilles avatar
Tråden är alltså placerad i Restauranger, barer och nattklubbar och handlar om var man kan träffa äldre kvinnor, ändå känner sig en hel drös nollor tvungna att analysera TS intentioner och försöka få honom att söka något annat än det han söker. Varför?
Citera
2021-08-29, 02:27
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stracci
Är förvisso inte från Göteborg så nej, har inte stenkoll.

Superbra, skall testas.
Det är ju samma ställe...
Citera
2021-08-29, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Mitt i Brunnsparken utanför Nordstan ligger ett ställe som heter Palace. Inglasat gigantiskt uterum typ.

https://johnscotts.se/palace/

Där flockas dom. God jaktlycka!
Var många år sedan det var mogna och kåta kvinnor på palace. Nu när John Scott äger stället är det inte alls samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in