• 1
  • 2
2021-08-27, 18:05
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Haha xD Hon lekte svår... jag ser det nu.

Ja jag tänker det med. Varför är det en slags belöning. Jag var såklart jättekåt på henne och hoppas hon var det på mig men nu verkar det som att hon bara spelar svårfångad och gjorde tester.

Det är ok att ha sex när man vill det är ingen big deal vi är djur och när vi gillar varandra vill vi ha sex. Så länge båda är med på det! Och nej helt rätt som CC och dem andra säger. Det ska inte vara en grej och massa spel men det är ofta så på dejting marknaden. Tills man träffar nån som har ett hjärta och det är ömsesidigt då behöver man inte oroa sig och känna sig osäker. Den här kvinnan gör det och då vet man att det inte är en riktigt match. Hon gör nånting som inte får dig att känna dig bekväm. Antagligen med sin attityd om belöning hit och dit m.m. Om du gör rätt så har du en chans typ. Palla behöva gå på tår med någon man gillar. Så ska det inte vara!
Citera
2021-08-27, 19:00
Medlem
Citat:
... slickar henne ganska länge innan vi har sex. Men jag kommer alldeles för tidigt.
Oral är också sex. Det hörs ju t.o.m. på namnet, oralsex. Men varför nöjde du dig med en gång, några minuters vila så kör man igen. Orkar bara ungdomen en gång? Förresten, bjöd inte hon på en avsugning?
Citera
2021-08-27, 19:48
Medlem
Timoteuss avatar
"Varför är det en slags belöning." skriver du (ursäkta, orkade inte citera alltihop med knappen)

bli inte förvirrad. Kvinnor är på riktigt rädda för män. Inte alltid, och somliga mer än andra, men många av dem har alltid det där i bakhuvudet att de kan råka ut för saker om de är för fulla, för villiga osv osv. och att de borde ha vetat bättre (=deras fel)
Då är steget inte långt till att vara tacksam om en kille beter sig som folk.

Man kan ju också påminna sig hela incel-gråtandet här om hur man är en snäll kille som verkligen förtjänat sex etcetc, nu tror jag inte yngre tjejer kanske hänger i de trådarna (fast vad vet jag??) så de är förstås bekanta med de här tankegångarna, att kvinnor är något slags naturtillgång som skall fördelas rättvist.

Ja, det är snurrigt numer, och om du undrar vad fan som hände så kan du lita på att hon också är lite förvirrad nu. Hon är väl jämnårig med dig och har väl tagit del av ungefär samma tidsanda.
Så ta det lugnt och gå på en dejt till och se om det klarnar.
Många par har en förvirrad start och det blir bra ändå.

Jag önskar dig lycka till!
Citera
2021-08-27, 19:54
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
"Varför är det en slags belöning." skriver du (ursäkta, orkade inte citera alltihop med knappen)

bli inte förvirrad. Kvinnor är på riktigt rädda för män. Inte alltid, och somliga mer än andra, men många av dem har alltid det där i bakhuvudet att de kan råka ut för saker om de är för fulla, för villiga osv osv. och att de borde ha vetat bättre (=deras fel)
Då är steget inte långt till att vara tacksam om en kille beter sig som folk.

Man kan ju också påminna sig hela incel-gråtandet här om hur man är en snäll kille som verkligen förtjänat sex etcetc, nu tror jag inte yngre tjejer kanske hänger i de trådarna (fast vad vet jag??) så de är förstås bekanta med de här tankegångarna, att kvinnor är något slags naturtillgång som skall fördelas rättvist.

Ja, det är snurrigt numer, och om du undrar vad fan som hände så kan du lita på att hon också är lite förvirrad nu. Hon är väl jämnårig med dig och har väl tagit del av ungefär samma tidsanda.
Så ta det lugnt och gå på en dejt till och se om det klarnar.
Många par har en förvirrad start och det blir bra ändå.

Jag önskar dig lycka till!

Håller absolut med här,
100%.

Det där med ”belöning” och bla bla, TS du ska inte hänga upp dig på det alls.

Låter bara som om ni båda är lite osäkra och/eller unga. Då blir det lätt lite trevande och man säger inte exakt rätt grejer hela tiden. Försök istället fokusera på en andra dejt. Och häng inte upp dig på om hon säger eller gör nån enstaka grej som är lite udda. Fokusera på helhetsintrycket och hur det känns när du är med henne. Har ni kul ihop? Kan ni prata på ett bra sätt? Finns det attraktion?

Gör gärna nästa dejt nykter och hitta på nåt trevligt, alkohol är kul i början men om ni ska lära känna varann mer på riktigt är det bättre att vara nykter… Lycka till!
Citera
2021-09-01, 20:50
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
På morgonen så väcker hon mig, säger att hon måste gå. Jag säger att hon får stanna om hon vill, att jag kan köra henne dit hon ska. Men hon tackar nej. Hon säger att hon hade jättetrevligt igår och gärna ses igen.

Du måste vara ganska dålig på att läsa mellan raderna, vad brudar egentligen säger. Säger hon att hon vill ses igen, så ska man vara stark och självsäker. Inte fjanta runt som ett bögarsel, och tvivla på allt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in