2021-08-24, 18:46
Medlem
Måste jag göra nån koppling till mitt bankkort för att kunna sätta in pengar via en insättningsautomat eller sköts detta vid automaten när jag står där?
Citera
2021-08-24, 18:48
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Måste jag göra nån koppling till mitt bankkort för att kunna sätta in pengar via en insättningsautomat eller sköts detta vid automaten när jag står där?
Ja det sköts på plats. du sätter in ditt kort och sedan sedlarna och så kopplar automaten vilket konto kortet är kopplat till
Citera
2021-08-24, 19:00
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Det är som TheReef skriver men har för mig att du måste ha använt kortet tidigare i en bankomat så det är aktiverat och det är bara vissa storbanker som kan använda insättningsautomat samt inte för stora summor m.m.
Citera
2021-08-24, 19:09
Medlem
Fungerar som en omvänd uttagsautomat. Sätt i kortet, slå kod. Lägg i pengar i uppräkningsluckan, skriv summan i automaten du tänkt sätta in. Pengarna på kontot samma dag eller senast dagen efter. Så som dom andra skrev, behöver inte koppla nått kort.
Citera
2021-08-24, 19:40
Medlem
welcometorealitys avatar
Visst som ovan, jag satte in 10 000 i 500 kr sedlar förra veckan, in med kortet bara, slå din kod, välj sedelinsättning eller mynt, om du sätter in sedlar t.e.x 10 000 som är max per vecka. så då lär du knappa in summan du ska sätta in, t.e.x 8000 kr sen öppnas en lucka, lägg alla sedlarna där bara i en hög, tryck OK, mynt kan man bara lägga i utan att räkna de kan vara blandat också, följ bara vad som står på skärmen, de är lite spännande, när en hemlig lucka öppnas hehe...
Citera
2021-08-24, 20:04
Medlem
Gud så bra, tack tack allihopa! 🙂👍🙂
Citera
2021-08-24, 20:04
Medlem
Gud så bra, tack tack allihopa! 🙂👍🙂
Citera
2021-08-24, 21:01
Medlem
Docklands avatar
Maxgräns på insättning är 10 lax i veckan har jag för mig. Iaf hos Swedbank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in