2021-08-24, 16:26
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Eftersom det skett utomhus är det tveksam gangbang hon varit med på från början. Mer troligt är en överfallsgangbang med blatteinslag.

senaste blattegangbang jag läste om kom ut som förtal och påhitt.
Citera
2021-08-24, 16:36
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge

Någon gång ska även det hända men hur är det med den senaste svennegangbangen du läste om?

Du tänker precis som politikerna som skapat problemet. Dom vill in i döden försvara och säga att det inte nödvändigtvis behöver vara invandrare. "Vi såg det inte komma". Alla vet att det handlar om blattar, ta bort skygglapparna och grip tag i problemet istället för GM-kramandet.
Citera
2021-08-24, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge

Vilken var det?
Citera
2021-08-24, 16:50
Medlem
okok1s avatar
Varför skyddar polisen våldtäktsgänget? Berätta vart de är och hur de ser ut, så folk kan vara mer försiktiga och mer vaksamma...
Citera
2021-08-24, 16:54
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför skyddar polisen våldtäktsgänget? Berätta vart de är så folk kan vara mer försiktiga och mer vaksamma...
Staten, rätts- och polisväsendet vill att svenska kvinnor blir våldtagna av kulturberikarna. Det är det enda man kan utläsa från vad vi vittnar, hur lite politiker och domare bryr sig om att hålla oss säkra. Det här vill svenskarna ha.
Citera
2021-08-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är araber och negrer som gör gruppvåldtäkter. Det finns nordeuropeiska våldtäktsmän, men de agerar inte i grupp.
Förutom raggare i Åmotfors då...
(FB) Tre män anhållna för våldtäkt mot barn. Åmotfors (2018-08-26)
Citera
2021-08-24, 17:09
Medlem
Jag har 2 kvinnliga bekanta som hävdar att råkat ut för ett våldtäktsförsök i Halmstad under denna sommaren. Det var såklart 4-5 unga män i en svart BMW vid nyhemsområdet. Dessa två är ju såklart vänsterblivna men kunde ändå medge att det rörde sig om våra kära kulturberikare.

Det förvånar mig inte om det här fallet har skett i dessa områden då de finns en del svenska studenter som bor där.
Citera
2021-08-24, 17:28
Medlem
Ridnes avatar
Som vanligt slås man av misogynin i tråden..

"Hon ångrar säkert gangbanget"
"Hon röstar säkert vänster"

Ni är då väldigt kvicka med att komma med lösryckta påståenden utan att veta ett skit!

Sedan finns det givetvis tjejer som ljuger, men man ska fanimig inte anta att alla gör det bara för det.
Citera
2021-08-24, 18:11
Avstängd
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
https://www.expressen.se/kvallsposte...hus-i-halland/

Expressen berättar.

Svin.

Nå, vad ska vi tro? Har detta hänt öht? Eller är det ännu en i raden av alla falsk-och okynnesanmälningar?

Eller ligger sanningen nånstans mittimellan..?
Citera
2021-08-24, 18:12
Avstängd
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Och som vanligt, inga signalement...

Står det att kvinnan har lämnat signalament till polisen? Jag kan inte se det iaf.
Citera
2021-08-24, 18:14
Avstängd
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför skyddar polisen våldtäktsgänget? Berätta vart de är och hur de ser ut, så folk kan vara mer försiktiga och mer vaksamma...

Om polisen visste vilka de är och var de finns så hade de varit gripna nu!

Spelar du bara korkad, eller...?
Citera
2021-08-24, 18:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Står det att kvinnan har lämnat signalament till polisen? Jag kan inte se det iaf.
Menar han inte att hon inte har lämnat signalament?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in