2025-03-13, 15:13
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Unga gäddor i majoritet. Om en 50+ ska grooma en fjortis krävs nog bilder på unga killar i det initiala skedet, annars är det nog dödfött. Väl fått nakna bilder av barnet så sätter fas två igång.

Ja, jag vågar nog påstå att en riktig 14 åring inte skriver söt när hon får en bild på en 55 åring som ser ut som en strandad bardval, just det är helt orealistiskt. Däremot kan ett trasigt barn förnedra sig med ett gammalt troll som en del i sitt destruktiva självskadebettende därav ligger faran.
Citera
2025-03-13, 15:17
Medlem
Citat:
Unga gäddor i majoritet. Om en 50+ ska grooma en fjortis krävs nog bilder på unga killar i det initiala skedet, annars är det nog dödfött. Väl fått nakna bilder av barnet så sätter fas två igång.

Mm.. men sett där äldre gubbar lyckats med tyvärr. Ju trasigare unge desto enklare. Såg en dokumentär på svt om sugardating bl.a. helt sjuk vilka situationer tjejer kan fastna i.
Citera
2025-03-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja, jag vågar nog påstå att en riktig 14 åring inte skriver söt när hon får en bild på en 55 åring som ser ut som en strandad bardval, just det är helt orealistiskt. Däremot kan ett trasigt barn förnedra sig med ett gammalt troll som en del i sitt destruktiva självskadebettende därav ligger faran.

Att något sällsynt kan hända är inte samma sak som legio.
Citera
2025-03-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlutaSkrivRunkaUpp
Ja jag håller med, det var konstigt klippt. Ja alltså Live, det är deras kanal som heter Dumpen Live trots att allt är förinspelat. Också lite konstigt

Pratade om gäddan i Östersund för att sedan plötsligt hoppa till daddy x
Citera
2025-03-13, 15:57
Medlem
[quote=medea1|91330061]
Citat:

Oj låter det som jag inte vet det... dold prostitution av yngre med falsk marknadsföring om ngt finare.

En längre relation där den yngre får presenter, resor, restaurangbesök etc.
Det andra är ren prostitution som engångsföreteelse. Självklart är detta också en form av prostitution , dock med samtycke och gillande. Sugardating är inget som förekommer på dumpen. Att någon köper cigg eller sprit för ett sex är prostitution, men inte sugardating.
Självklart är det många äldre som fälls för grooming, dock lika många unga.
Senast redigerad av Dusapa 2025-03-13 kl. 16:02.
Citera
2025-03-13, 15:57
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Mm.. men sett där äldre gubbar lyckats med tyvärr. Ju trasigare unge desto enklare. Såg en dokumentär på svt om sugardating bl.a. helt sjuk vilka situationer tjejer kan fastna i.

Har du sett nån dokumentär om äldre framgångsrika idrottare som bjuder unga tjejer på kokain?
Citera
2025-03-13, 16:01
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Nu har jag ju inte sagt att jag stödjer dumpen fullt ut.
Visst finns det större fiskar än de dumpen tar men vet inte... utvecklingen går ju åt fel håll. Något borde vi väll ändå göra?

Vad säger du om att grooma gäddorna möta upp och kidnappa dom och sen tortera dom?

Det kanske är jätteavskräckande.

Och säkert toppenunderhållning för dumplingfansen.
Citera
2025-03-13, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Spelar ingen roll om gubben ser ut som en elfantröv då Dumpen kommer skriva "snygg/söt" av bara farten när dom chattar med gamla feta gubbar. Det slår aldrig fel det där när man börjar läsa dessa chattar.

Iofs tycker man olika om vem som är snygg eller inte men varenda jävla gubbe på den där smurfsidan kan ju inte betraktas som snygga vilket alla borde vara överens om men ett och annat snyggt vrak har man ju spanat in där. Känns som lite tjuvfiske trots att Sara sitter på giltigt fiskekort.

Kan vara ett av Dumpens hemmasnickrade husmorstips för att få gubbens attention så han inte börjar chatta med en vuxen. I början var det bisarrt kul första gången man lade märke till det men nu för 550:e gången så börjar det bli lite tjatigt.
Citera
2025-03-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Vad säger du om att grooma gäddorna möta upp och kidnappa dom och sen tortera dom?

Det kanske är jätteavskräckande.

Och säkert toppenunderhållning för dumplingfansen.

.... well nu verkar de vara så puckade att de struntar i att de riskerar att träffa dumpen med alt vad det innebär så tror inte din metod biter heller.
Citera
2025-03-13, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Spelar ingen roll om gubben ser ut som en elfantröv då Dumpen kommer skriva "snygg/söt" av bara farten när dom chattar med gamla feta gubbar. Det slår aldrig fel det där när man börjar läsa dessa chattar.

Iofs tycker man olika om vem som är snygg eller inte men varenda jävla gubbe på den där smurfsidan kan ju inte betraktas som snygga vilket alla borde vara överens om men ett och annat snyggt vrak har man ju spanat in där. Känns som lite tjuvfiske trots att Sara sitter på giltigt fiskekort.

Kan vara ett av Dumpens hemmasnickrade husmorstips för att få gubbens attention så han inte börjar chatta med en vuxen. I början var det bisarrt kul första gången man lade märke till det men nu för 550:e gången så börjar det bli lite tjatigt.

Dumpen är ju inte direkt hemlig o gubbarna känner till Dumpen. Kanske ligger lite på dem att inse det uppenbara? Helt ansvarsbefriade kan de väl inte vara.
Citera
2025-03-13, 16:18
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
.... well nu verkar de vara så puckade att de struntar i att de riskerar att träffa dumpen med alt vad det innebär så tror inte din metod biter heller.

Lika dumma som alla de där människorna de georgiska bedragarna lurat av deras besparingar.

Alla får skylla sig själva antar jag.
Citera
2025-03-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Lika dumma som alla de där människorna de georgiska bedragarna lurat av deras besparingar.

Alla får skylla sig själva antar jag.

Kan inte se att de gjort ngt de tror är olagligt... när tycker du man har ett eget ansvar? Har andra anvar nör man gör olagliga saker?
Senast redigerad av medea1 2025-03-13 kl. 16:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in