Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Men man har att göra i det här landet o ska vara i närheten av barn om man vill våldta o kissa på barn? Det är sjukt att tjata om huruvida det är olagligt att öppna en dörr eller inte i det här sammanhanget.
Diskuterar du huruvida det är olagligt att slå in en ruta på en bil om det sitter en hund i värmen också? Oj! Nu gjorde jag en liknelse igen som inte är bokstavlig! Nästan jämförlig med landsförräderi.
Om du tror att jag på ngt sätt bryr mig om vad du tycker om mig? Du är trådens mest ihärdiga försvarare av män som vill våldta barn med ursäkten att den som dök upp inte var ett barn utan dumpen. Alltså enligt din märkliga tolkning är de offer o inte förövare. fullständigt sjukt o änu sjukare när du försöker få det till att du är på barnens sida.
Ännu en gång besvaras en fråga med motfrågor och än en gång betyder kritik mot Dumpen att man är sjuk i huvudet och arbetar FÖR pedofiler och MOT barn..
Snacka om både stört, sjukt och uppvisade av en total brist på omdöme.
NEJ - självklart ska de inte vara i närheten av barn utan att en ordentlig utredning görs. Det ska soc och läkare sköta, inte du, SN och övriga pöbeln sköta.
JA - Gäddorna är BÅDE potentiella förövare och brottsoffer. Hur i självaste helvete kan en vuxen människa inte se det?
För att vara kristallklar:
Jag försvarar inte pedofiler.
Jag försvarar inte gäddornas beteende.
Jag försvarar människors rätt att inte bli utsatta för brott. Det innefattar även gäddor, men främst deras anhöriga.
Jag försvarar ett demokratiskt samhälle med en rättsordning som respekteras. Av ALLA, inklusive Dumpen med medarbetare och anhängare.
Jobba för barn. Jobba för att förändra lagar. Jobba för att få bort övergrepp som begås på nätet.
Gör det utan att förstöra liv och gör det för fan utan att begå brott mot andra människor.