2025-01-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
De gör väl det i den ideella föreningens och kommer runt att behöva avlöna. I annat fall borde givetvis företaget sättas i blockad av facket.
Föreningen pysslar inte med fiskeri, de pysslar med vård. Helt enig i att det borde något av facken göra, men tror inte de törs ta i det.
Citera
2025-01-10, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Enl vad jag förstår är det helt frivilligt arbete, utan ersättning. Jäkla fint med ett aktiebolag som har helt gratis arbetskraft... inte en spänn i löner, sociala avgifter...

Enligt deras bokslut så hade de personalkostnader på 1m. Men vi vet inte hur de har fördelats.
Citera
2025-01-10, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Jag läser deras tankegångar i deras chattar där de visar mer av sig själva än ngn önskar. Ett litet mått av EQ ett annat av inkänning o empati kan göra underverk vet du

Du är synsk alltså? Är de Sara som håller i den kvällskursen också? Vad kostar en spåkula nuförtiden?
Citera
2025-01-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Du är synsk alltså? Är de Sara som håller i den kvällskursen också? Vad kostar en spåkula nuförtiden?

Ha, ha, ja, om du vill kalla vanligt mänskligt beteende för det, så varsågod!
Citera
2025-01-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ha, ha, ja, om du vill kalla vanligt mänskligt beteende för det, så varsågod!

Jag trodde förmågan att påstå sig kunna läsa tankar dog ut nån gång på 50talet med den sista spådamen på cirkus men ni dumplingar har återupplivat den kunskapen alltså?
Citera
2025-01-10, 13:28
Medlem
Citat:
Jag trodde förmågan att påstå sig kunna läsa tankar dog ut nån gång på 50talet med den sista spådamen på cirkus men ni dumplingar har återupplivat den kunskapen alltså?

Jag hoppas du inte har barn eller man. Kan bli svårt utan grundläggande inkänning o empati. Blir svårt att förklara för dig vad det betyder. Kanske du ska fråga ngn av dina andra alter egon om en styrkekram
Citera
2025-01-10, 13:58
Medlem
Citat:
Jag hoppas du inte har barn eller man. Kan bli svårt utan grundläggande inkänning o empati. Blir svårt att förklara för dig vad det betyder. Kanske du ska fråga ngn av dina andra alter egon om en styrkekram

Hur känns det att vara engagerad i den svenska versionen av Qanon? Är pedofilbarnmördarringen lika utbredd här som i USA?
Citera
2025-01-10, 14:00
Medlem
Citat:
Hon har aldrig varit skuldfri, nån blåst liten tant betalde av dom mest akuta skulderna hos KF då i samband med att domänen utmättes men inte ALLA den lilla tante betalade av kanske 30tusen. Men Sara är om du missat livsstilskriminell och hade ca 500 000 till i skuld-pipen som vid utmätning av domänen inte hade gått till KF ännu.

Du bör vara försiktig när du skriver om Saras ekonomi för hon får alltid något i blicken när den kommer på tal och hon har en tendens att lägga upp deklarationer på Dumpen tillhörande dom som vågar ifrågasätta.
Se bara hur Sara svarade på ETC:s granskning. Kommunisterna fick sina deklarationer publicerade på Dumpen och det visade sig även att dom hade fyra gånger högre lön än borgar-Sara själv. Detta agerande kan vara bland det coolaste jag sett faktiskt, fantastisk kontring.
Citera
2025-01-10, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du bör vara försiktig när du skriver om Saras ekonomi för hon får alltid något i blicken när den kommer på tal och hon har en tendens att lägga upp deklarationer på Dumpen tillhörande dom som vågar ifrågasätta.
Se bara hur Sara svarade på ETC:s granskning. Kommunisterna fick sina deklarationer publicerade på Dumpen och det visade sig även att dom hade fyra gånger högre lön än borgar-Sara själv. Detta agerande kan vara bland det coolaste jag sett faktiskt, fantastisk kontring.

Hade kommunisterna också fifflat med skatten?
Citera
2025-01-10, 14:08
Medlem
Citat:
Hur känns det att vara engagerad i den svenska versionen av Qanon? Är pedofilbarnmördarringen lika utbredd här som i USA?

Jag skulle säkert kunna googla Quanon men det kommer bara skit ifrån dig så orkar inte. Ngn dikt på gång?
Citera
2025-01-10, 14:29
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Och hur ska den här "källan" få informationen från första början tänkte du? Vi har inget futuristiskt orakel som simmar runt i en bassäng á la Minority Report och kan ge oss "objektiv" information.

Hur menar du nu? Att man ska tro på en bristfällig och objektiv källa bara för att det är den enda som finns? Jag har aldrig bett om något orakel men när det gäller dumpen vs. polisen i Kalmar har vi bara fått höra dumpens sida och det de säger behöver ju inte vara sant.
Citera
2025-01-10, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Om en osäker tonåring registrerar sig på en 18+ sida så måste denne registrera en högre ålder än dennes riktiga ålder

Alltså om en person nämner i chatten att hen bara är 13 eller 14 år så bör man nog lita på det för att inte riskera att man gör något djupt olämpligt mot en minderårig

Bertil lille, Dumpen väntar alltid med just den informationen dvs att hen är 14 år. Först ska det raggas och bygga upp förtroende hos lite svagbegåvade som äntligen får lite respons på knullsidan för vuxna. När hen sitter fast på kroken så slänger Dumpen ur sig i förbifarten "Jag är egentligen 14 år men vill gärna träffa dig och jag gillar äldre" + lite sexuella ansplningar som den överkåte fjortisen ägnat sig åt tidigare. Efter den processen så får vi börja läsa. Den svagbegåvade kan naturligtvis inte säga nej och blir nu pedofil inför svenska folket. Borde bli en lex Sara-anmälan på det beteendet.

Trodde du var sur på Dumpen-folket eftersom dina donationer har gått till att betala Saras p-böter och inte till traumavård men du kanske har förlåtit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in