2023-11-21, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av umeakille95
Nä mer det du sa att det inte var Dumpen utan andra, har förstått den andra biten 😅

Dumpens fiskare jobbar inte på det viset, säger inte mer
Citera
2023-11-21, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dumpens fiskare jobbar inte på det viset, säger inte mer
Ok!
Tänker inte pressa dig, uppskattar svaret dock 😊
Citera
2023-11-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
För att skydda den unga.
Vad trodde du?
De här människorna förvrider sådant som ansvar och rationaliserar sina brott med att de hjälper barnen. Det är därför de hör hemma i domstol.
Citera
2023-11-21, 11:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Vad ska den unga skyddas ifrån? Om en 14 årig kille ligger med sin kompis milf mamma på 35-40 år vad ska han skyddas ifrån..

Tror du han har något emot det?
Att du inte vet/inte förstår är själva problemet i detta allvarliga ämne som Dumpen avhandlar.
Citera
2023-11-21, 11:35
Medlem
Rumpkorvens avatar
https://dumpen.se/2023/11/19/mail-till-nooshi/

Här skriver Dumpen-Sara ett mejl till Nooshi (vänsterpartiets partiledare) om hur man kan ändra lagboken för att man ska kunna sätta dit pedofiler som tror att det är barn de skriver till.

Men den stora frågan är; Varför mejlar hon till Nooshi? Hur ska hennes lilla skitparti kunna göra något åt detta? Skicka frågan till Ulf och Jimmie?
Citera
2023-11-21, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
https://dumpen.se/2023/11/19/mail-till-nooshi/

Här skriver Dumpen-Sara ett mejl till Nooshi (vänsterpartiets partiledare) om hur man kan ändra lagboken för att man ska kunna sätta dit pedofiler som tror att det är barn de skriver till.

Men den stora frågan är; Varför mejlar hon till Nooshi? Hur ska hennes lilla skitparti kunna göra något åt detta? Skicka frågan till Ulf och Jimmie?
Jag tror den rådande uppfattningen bland folk är att det är mest högerpartier i allmänhet och SD i synnerhet som är mest positivt inställda till Dumpen. Så därför tror jag Sara ville göra ett slags "test" med Vänsterpartiet och Nooshi för att se om det stämmer. Och hittills pga uteblivet svar och ointresse (och stigmatiserad beröringsskräck?) så skulle man ju kunna tolka det som att den teorin stämmer.
Citera
2023-11-21, 12:35
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jag tror den rådande uppfattningen bland folk är att det är mest högerpartier i allmänhet och SD i synnerhet som är mest positivt inställda till Dumpen. Så därför tror jag Sara ville göra ett slags "test" med Vänsterpartiet och Nooshi för att se om det stämmer. Och hittills pga uteblivet svar och ointresse (och stigmatiserad beröringsskräck?) så skulle man ju kunna tolka det som att den teorin stämmer.
Jag håller med, men samtidigt så tycker jag att det är synd och märkligt.

Om man tittar på vad Dumpen står för så är det ytterst att flytta över makt till de grupper som vänsterliberaler vanligtvis brukar vurma för. Grupper för övrigt redan idag är betydligt mäktigare än de gubbar som Dumpen hänger ut. Flickor och kvinnor som grupp kan nämnas, men i synnerhet så gäller det problemflickorna (det vill säga morgondagens bidragstagare).
Citera
2023-11-21, 13:11
Medlem
Det är uppe i 312 stycken nu, är det olika eller har samma åkt fast flera gånger? Sitter de på dumpen på olika sajter och försöker få kontakt med äldre män eller har de fått tips av privatpersoner? Var lämnar man tips till de på dumpen?

Man kan ju inte veta aäkert om någon är pedofil utan säkra bevis alla gånger.
Citera
2023-11-21, 13:14
Medlem
Citat:
Att du inte vet/inte förstår är själva problemet i detta allvarliga ämne som Dumpen avhandlar.

Tack för du svarade på min fråga.
Citera
2023-11-21, 13:15
Avslutad
Citat:

Det är den här typen, relax......, som skall bort från sociala media. Hen är ju P
Verkar inte fatta vilka skador barnen får psykiskt och fysiskt, killar OCH tjejer
Senast redigerad av Goldentie 2023-11-21 kl. 13:17.
Citera
2023-11-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det gäller innan man beviljas sjukersättning när man fått detta sker inte längre några prövningar om man int själv väljer att försöka arbeta igen för att man tex genomgått någon operation eller det kommit en ny behandling så att arbetsförmågan ökat
Nu ljuger du faktiskt lite här.

Var tredje år får man ett brev där det står att man är skyldig att höra av sig till fsk, om ens arbetsförmåga har förändrats, annars begår man ett brott.
Citera
2023-11-21, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dessa ” ungar ” har själva ganska aktivt sexliv.

Varför skriver du ungar inom "-tecken? Det är ju för fan barn. Vad är det du inte fattar? Vuxna skall INTE ha sex med BARN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in