2022-01-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Det behövs behandlingshem med utskrivningsprövning. Att slänga in en del av dessa ett halvår-år i fängelse räcker inte.

Nej de ska dödas varenda en, brutalt också. Pengar ska inte slösas på pedofiler. Det är inte synd om dem och de är inga offer. De är onda varelser som begått vidriga brott och som ska dödas. Så enkelt är det.
Citera
2022-01-13, 21:16
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Nej de ska dödas varenda en, brutalt också. Pengar ska inte slösas på pedofiler. Det är inte synd om dem och de är inga offer. De är onda varelser som begått vidriga brott och som ska dödas. Så enkelt är det.

Fast rätt många av de dumpen tar har inte åkt dit för nåt brott, och att tro att din typ av dödsstraff skulle införas är totalt orealistiskt, och därför helt meninglöst. Msn får titta på man faktiskt kan få gehör för.
Citera
2022-01-13, 21:19
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Finns nog en del som givet andra prioriteringar utan tvekan skulle skjutit kvinnliga och manliga pedofiler som förgriper sig på pojkar.
Men som av samma anledning inte skulle skjutit manliga pedofiler som förgriper sig på flickor, och att det är exakt där skillnaden ligger.
Män skulle kunna förstå det och det finns de som förstår men än hur man hade förklarat hade en kvinna aldrig förstått. Kvinnor kan inte förstå av den enkla anledningen att de inte tycker samma. Det är "gubbslem" som vanligt som jagas. Ingen skillnad mot hur det alltid varit.
Senast redigerad av Mikroskopet 2022-01-13 kl. 21:49.
Citera
2022-01-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Det är fel att kasta en sten men okej att våldta ett barn eller vad vill du ha sagt med ditt inlägg?

Ja,, varför tror du man inte får kasta sten överhuvudtaget? Ser du vart jag ville komma med mina tre exempel
som jag tog upp förut och tar upp dessa punkter nedanför igen:

p 1) Stenkastning på person eller genom fönster.

p 2) tända på uteplats eller andra brandattentat.

p3) Ge sig på bilar på olika sätt som t ex skruva upp hjulbultar.

Trots jag nämner 3 punkter med olika exempel så verkar du inte se sambandet? Vart tror du jag vill komma? Utan du kör "oneline" - Det är fel att kasta en sten men okej att våldta ett barn eller vad vill du ha sagt med ditt inlägg?

Ja vad tror du jag vill komma själv?? Det är väl staten som utdömer ansvar och straff? Inte privatpersoner? Eller ska vi frångå detta?
Och nej, man är inte pedofil för man inte vill ha privata bödlar i Sverige.
Citera
2022-01-13, 23:43
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikroskopet
Jag tror de flesta skiter i vilket om det inte vore för att Dumpen är kvinnligt/feministiskt driven. Man märker att det är kvinnor. Röda personligheter enligt discanalys. Sjöberg är grön person.
En man uthängd, därefter en kvinna. Man, kvinna, man, kvinna. Pojkar och flickor på samma villkor. Kvinnor är upptagna med karriär osv. Då väljer män att sexchatta med de som de tror är lediga.

Det finns troligen klansamhällen som vill bevaka kvinnor på samma sätt. Så fort de inte har slöja eller dylikt så meddelas församlingen. Ali någonstans vore ivrig. Då har vi ett Saudiarabien.

Här kom den skarpaste kniven i lådan och har åsikter!!!!
Herregud åk raka vägen till fritt vald behandling. Barn ska INTE utsättas för pedofiler! Fattar du?
Citera
2022-01-13, 23:51
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Det är detta jag har emot Dumpen, det finns några som anser sig ha rätt att vara lagens män och begå brott mot dessa utpekade män(även dömda) och utsätta dom för diverse saker som stenkastning på person, sten kastat genom fönster, tända på uteplatser(även andra brandattentat), ge sig på bilar på olika sätt( skruva upp hjulbultar t ex).
Även om Patrik Sjöberg säger att Dumpen inte tar något ansvar eller har något ansvar så kan en tredje person drabbas som är helt oskyldig.

Har man våldtagit barn så bör man inte känna sig trygg. Barnet kommer leva med PTSD resten av livet om dom inte tar självmord.
Så alla pedofiler bör lägga ner, söka hjälp, så minskar risken att bli uthängd.
Citera
2022-01-14, 00:09
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Här kom den skarpaste kniven i lådan och har åsikter!!!!
Herregud åk raka vägen till fritt vald behandling. Barn ska INTE utsättas för pedofiler! Fattar du?
Jag har ingen åsikt i den frågan. Jag höjer gärna myndighetsåldern till 30. Från ingenstans kom det en bögpedofil på Dumpen nu. Dessutom äcklade han mig med att hyckla.

Det här gäller huruvida SVERIGE ska vara ett kvinnostyrt samhälle, eller inte. Det är det frågan detta handlar om för mig. Fattar du?!
Citera
2022-01-14, 00:13
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikroskopet
Jag tror de flesta skiter i vilket om det inte vore för att Dumpen är kvinnligt/feministiskt driven. Man märker att det är kvinnor. Röda personligheter enligt discanalys. Sjöberg är grön person.
En man uthängd, därefter en kvinna. Man, kvinna, man, kvinna. Pojkar och flickor på samma villkor. Kvinnor är upptagna med karriär osv. Då väljer män att sexchatta med de som de tror är lediga.

Det finns troligen klansamhällen som vill bevaka kvinnor på samma sätt. Så fort de inte har slöja eller dylikt så meddelas församlingen. Ali någonstans vore ivrig. Då har vi ett Saudiarabien.

Inte för att det spelar någon roll men jag är relativt säker på att de flesta bakom detta är män. Om vi tänker både dumpen samt 2forty2. Så kvinnokortet du försöker dra håller inte riktigt.. Eller vad menar du?
Citera
2022-01-14, 00:33
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Inte för att det spelar någon roll men jag är relativt säker på att de flesta bakom detta är män. Om vi tänker både dumpen samt 2forty2. Så kvinnokortet du försöker dra håller inte riktigt.. Eller vad menar du?
Är det inte uppenbart vad jag menar när jag förespråkar allt som gynnar all slags manlig sexualitet och som skyddar pojkar.
För djursex under förutsättning att inte djuren mår dåligt.
För prostitution. Hatar Sd pga att de förbjudit djursex. Hatar Vänstern för att de infört sexköpslag.
För bögar. För HBTQ men mot flator.
För porr. För inskränkningar i kvinnors sexuella rättigheter.
För manliga perversioner. Mot samlag. Mot abort. För islam.
Mot kvinnors frigörelse osv. Jag hatar feminismen.

Jag reagerar när samhället i alla sammanhang släpper kvinnor lösa och värnar flickor mer än pojkar. När gärningsmän definitionsmässigt alltid blir män. Min vattendelare går inte där din gör. Ok, vi säger så.
Citera
2022-01-14, 02:09
Varför finns massor av inlägg över hela internet på flera språk som ständigt uppmuntrar pedofili. Jag gör det som ett led i att befria manligheten, inte som ett försök till att varken flickor eller pojkar ska bli våldtagna. Jag är inte pedofil och har aldrig varit. Den "barnporr" jag laddar upp på nätet och de pedofila åsikter jag torgför, de försvar jag listar ut osv är i samma syfte. Det är inte mina åsikter. Däremot är det min politik.
Om jag vore pedofil så skulle det finnas något, bara något någon gång som skulle peka i den riktigheten. Det gör det inte. Vissa har trott så men lyssna nu: Jag vet sanningen. Ingenting.

Det är politik. Fatta nån gång. Tänk så jävla fel folk kan ha. Jag menar inte någon i tråden men för övrigt. Tvi fan!
Leta ni. Polis, åklagare, hela rubbet. Ni kommer inte att hitta ett enda ord någonsin, och ingen har heller gjort det.
Citera
2022-01-14, 08:34
Medlem
massuppfittarens avatar
Så gulligt när alla pedofiler i tråden framställer sig som försvarare av rättssäkerheten. Det finns sååå många andra rättssäkerhetskullar att dö på men man väljer just denna? Haha.. Så extremt genomskinligt verkligen.
Citera
2022-01-14, 08:44
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Så gulligt när alla pedofiler i tråden framställer sig som försvarare av rättssäkerheten. Det finns sååå många andra rättssäkerhetskullar att dö på men man väljer just denna? Haha.. Så extremt genomskinligt verkligen.

Fast man måste kunna diskutera att det nog är risk för ett förtalsspektakel i rätten vad tiden lider, utan att få pedofilinsinuationer kastade efter sig. Sen att det finns folk här som har som motiv att kunna svina ostört mot minderåriga betvivlar jag inte, men lite mer saklighet i diskussionerna vore inte fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in