2023-03-13, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Hans utbrott är en klassiker så nej jag inte bara tror jag ser teatern för att slippa bli uthängd.
Det handlar om att han tycker synd om sig själv och det är också vad han muttrar om.
Det får vara din åsikt. För mig framstår han som den enda gädda jag tycker verkar vara normal. Han försöker inte komma undan publicering, snarare förbannar han sig själv för att ha ställt till det för sig själv och anhöriga. Han är fullt medveten om att det inte går att snacka sig ur. Borde kunna komma ur det med en rejäl ursäkt till familjen och ta erbjuden hjälp.
Citera
2023-03-13, 18:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Det får vara din åsikt. För mig framstår han som den enda gädda jag tycker verkar vara normal. Han försöker inte komma undan publicering, snarare förbannar han sig själv för att ha ställt till det för sig själv och anhöriga. Han är fullt medveten om att det inte går att snacka sig ur. Borde kunna komma ur det med en rejäl ursäkt till familjen och ta erbjuden hjälp.
Jo om du lyssnar så försöker han komma undan publicering.
Citera
2023-03-13, 18:12
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Det är väldigt lätt att förvränga sanningen och får det att låta värre än vad det är i media. Tjejer är experter på att överdriva. Sara och Patrik är till 100 % orsaken till vad som hände med Tweedy, de kanske jublar nu fast frågan är om de gör det när han hämta ut sitt feta skadestånd.

Jag och vissa andra här är villiga att swisha tillräckligt med pengar för att han ska ta tag i det hela och göra en anmälan. Det viktigaste är att de får tag i dom som misshandlade, även om de förvrängde sina röster så borde någon har sett något. Någon borde veta vilka dessa killar är, Kan inte vara jättesvårt att få tag i dessa.
Han har ju redan gjort anmälan.
Men swisha ändå om du vill sponsra honom.
Citera
2023-03-13, 18:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Tror du? Jag tycker han ångrar sig riktigt rejält och medger att det vore fel mot barnet. Verkar inte vara typen som begår våldtäkt. Tror i ärlighetens namn att många skulle backa ur när det väl kom till kritan. Så himla lätt att skriva bakom datorn, men sen då? Finns väl en anledning till att dessa män oftast är singlar.

De flesta gäddor söker sex i samförstånd. De söker inte att våldta vad de tror är flickor. Det är därför som de aldrig skulle ha utgjort någon fara. De flesta hade aldrig träffat någon tonåring.

Sen att lagstiftningen ser ut som den gör med vokabulären är bara tragiskt.

Lite onödigt att förstöra deras liv. Många tycks ju varit goda skattebetalare med familjer att försörja. Tror att varken barnen eller samhället blivit bättre av Dumpen. Tvärtom, jag tror det orsakat stora kostnader för samhället och onödigt lidande.
Citera
2023-03-13, 19:12
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
https://www.kaotic.com/video/7d1c68b7_20230311180505_t

Tweedy får spö

Nice tack som fan!!
Citera
2023-03-13, 19:15
Bannlyst
Citat:
Han har ju redan gjort anmälan.
Men swisha ändå om du vill sponsra honom.

Kan jag göra
Citera
2023-03-13, 19:20
Avslutad
Citat:
Tror du? Jag tycker han ångrar sig riktigt rejält och medger att det vore fel mot barnet. Verkar inte vara typen som begår våldtäkt. Tror i ärlighetens namn att många skulle backa ur när det väl kom till kritan. Så himla lätt att skriva bakom datorn, men sen då? Finns väl en anledning till att dessa män oftast är singlar.
Vet inte vilken du pratar om, men i många fall kan detta nog stämma. Finns trots allt även rätt många historier mellan vanliga vuxna på dejtingsidor där den ene lovar guld och gröna skogar och är så vansinnigt kinky, men när de väl gäller blir de på sin höjd lite doggystyle.
Citera
2023-03-13, 19:21
Bannlyst
Hoppas Tweedy söker upp tuffingarna en och en och ger dem en mer ärligt fight. Hade varit kul.
Senast redigerad av 60minuter 2023-03-13 kl. 19:25.
Citera
2023-03-13, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Jag har en god vän som fick 9 år för skattebrott.
I call bullshit. Maxstraffet för skattebrott är sex år.

Citat:
Han satt med en som var dömd för dråp han hade fått 4,5 år. Sjukt
I så fall måste han ha fått straffrabatt för ung ålder. Det kan man få för skattebrott också.
Citera
2023-03-13, 19:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Samhället hanterar knark, alkohol och dåliga föräldrar genom socialtjänsterna i Sverige.
Har du missat det?
Det bekämpas också polisiärt för att lagföra människor som skadar barn genom knark, alkohol och vanvård och misshandel av barn.
Har du missat det?
Pedofiler är längst ner på skalan av kräk det har du rätt i.
Pedofiler skadar barn enbart i syfte att tillfredsställa sig själva.
Dåliga föräldrar har sällan det motivet utan räcker inte till av andra skäl.
Så pedofiler är absolut dom värsta krypen och jag är helt för en lagändring som gör att man kan avliva dessa as.
Tills dess är uthängning och lagföring dom medel som finns.
Samhället hanterar knark, alkohol och dåliga föräldrar genom socialtjänsterna i Sverige. Svar nej.
Det bekämpas också polisiärt för att lagföra människor som skadar barn genom knark, alkohol och vanvård och misshandel av barn. Svar nej.
Bekämpas utnyttjande av underåriga. Svar nej.

Men varför ska de sistnämnda hängas ut för alla i Sverige. Men med de andra görs det inte.

Kontaktas de övrigas arbetsgivare innan lagföring skett? Svar nej.

För övrigt om att tycka synd om sig själva, Patrik och Sara signalerar till 200 % att de tycker synd om sig själva. Därav att de reagerar så kraftigt på kritik, kan inte ta den seriöst, och anklagar kritikerna för att vara kommunister, även om de är hyperborliga.

Det är ju synd om dem som får kritik tycker de, men vad tror de, när de rör om så fruktansvärt.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-03-13 kl. 19:47.
Citera
2023-03-13, 19:50
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Samhället hanterar knark, alkohol och dåliga föräldrar genom socialtjänsterna i Sverige. Svar nej.
Jo därför omhändertas barn fast föräldrarna inte är dömda för brott.
Det har varit stor gråt och tandagnisslan om just det dom sista åren.
Citat:
Det bekämpas också polisiärt för att lagföra människor som skadar barn genom knark, alkohol och vanvård och misshandel av barn. Svar nej.
Okej så det är legaliserat nu alltså.
När blev det det?
Citat:
Bekämpas utnyttjande av underåriga. Svar nej.
Nej inte tillräckligt så därför är Dumpen viktig.

Citat:
Men varför ska de sistnämnda hängas ut för alla i Sverige. Medan de andra görs det inte.
För att dom direkt riktar in sig på barn enbart för att tillfredsställa sig själva.
För att dom förstör barns framtid och liv.
För att dom är avarter som inte hör hemma i vårt samhälle.

Citat:
Kontaktas de övrigas arbetsgivare innan lagföring skett? Svar nej.
Jodå.
Det beror på vilket yrke personen har och om det är relevant.

Citat:
För övrigt om att tycka synd om sig själva, Patrik och Sara signalerar till 200 % att de tycker synd om sig själva. Därav att de reagerar så kraftigt på kritik, kan inte ta den seriöst, och anklagar kritikerna för att vara kommunister, även om de är hyperborliga.
Nej skälet till att dom inte tar kritik från sådana som dig seriöst är att ni kan komma med någon seriös kritik.
Att vara rädd för egen del som förövare och skrika fy blir bara löjligt liksom.

Citat:
Det är ju synd om dem som får kritik tycker de, men vad tror de, när de rör om så fruktansvärt.
Skakar du nu i din pedofilsjäl rädd för att vara nästa som bli löpsedel på Dumpen
Citera
2023-03-13, 20:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Nej skälet till att dom inte tar kritik från sådana som dig seriöst är att ni kan komma med någon seriös kritik.
Om min eller andras kritik är dum eller idiotisk bör de som media med utgivningsbevis besvara det seriöst. Det gör andra media. Och de sprutar inte ilska över kritikerna. Är oseriöst elakt kontraproduktivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in