Citat:
Även om det finns pedofiler, som såklart är vidrigt så är problemet med dumpen att det framställer ett osannolikt scenario. Små barn säger inte att de är intresserade av sex med en gubbe, de är helt ointresserade av gamla gubbar och tycker mest de är obehagliga. Någon våldtäkt hade alltså aldrig ägt rum i verkligheten. Sen finns det RIKTIGA pedofiler som manipulerar och utnyttjar barn i sexuellt syfte. Dessa pedofiler är dock svårare att komma åt än att aktivt sexchatta med någon gubbe online. Det finns jättemånga kåtbockar uppskattningsvis 20% till gubbar som kan tänka sig hoppa i säng med unga flickor osv, det är den bistra sanningen. Men skulle bara ske om barnet först visar intresse. Förutom de riktiga pedofilerna då som manipulerar och utnyttjar sin makt för att få sex med barn.
Är själv ganska tveksam till dumpens metoder och vilken nytta det har. Tror mest det förstör för en massa människor som inte har begått något brott, deras familjer osv.
Det finns tyvärr förmodligen hundratusentals liknande "män" som hade tagit tillfället i akt om en tjej visar sexuellt syfte. Som tur är gör inte unga tjejer detta. Det jag hade velat se dumpen göra är att bete sig mer passivt och se om gäddan agerar drivande i ärendet utan att "tjejen" anspelar något på sex, det hade varit mer intressant för att fånga riktiga pedofiler anser jag.
Jag har inget till övers för dessa gubbäckel, men jag anser det vore intressantare om dumpen förfinade sina metoder för att hitta riktiga sexualbrottslingar.
Är själv ganska tveksam till dumpens metoder och vilken nytta det har. Tror mest det förstör för en massa människor som inte har begått något brott, deras familjer osv.
Det finns tyvärr förmodligen hundratusentals liknande "män" som hade tagit tillfället i akt om en tjej visar sexuellt syfte. Som tur är gör inte unga tjejer detta. Det jag hade velat se dumpen göra är att bete sig mer passivt och se om gäddan agerar drivande i ärendet utan att "tjejen" anspelar något på sex, det hade varit mer intressant för att fånga riktiga pedofiler anser jag.
Jag har inget till övers för dessa gubbäckel, men jag anser det vore intressantare om dumpen förfinade sina metoder för att hitta riktiga sexualbrottslingar.
Har du inte fattat att det är 15 års gräns? Ligger man eller kommer för att träffa en minderårig
Så är man helt enkelt en sexualbrottsling som förtjänar att bli uthängd