2022-09-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Även om det finns pedofiler, som såklart är vidrigt så är problemet med dumpen att det framställer ett osannolikt scenario. Små barn säger inte att de är intresserade av sex med en gubbe, de är helt ointresserade av gamla gubbar och tycker mest de är obehagliga. Någon våldtäkt hade alltså aldrig ägt rum i verkligheten. Sen finns det RIKTIGA pedofiler som manipulerar och utnyttjar barn i sexuellt syfte. Dessa pedofiler är dock svårare att komma åt än att aktivt sexchatta med någon gubbe online. Det finns jättemånga kåtbockar uppskattningsvis 20% till gubbar som kan tänka sig hoppa i säng med unga flickor osv, det är den bistra sanningen. Men skulle bara ske om barnet först visar intresse. Förutom de riktiga pedofilerna då som manipulerar och utnyttjar sin makt för att få sex med barn.

Är själv ganska tveksam till dumpens metoder och vilken nytta det har. Tror mest det förstör för en massa människor som inte har begått något brott, deras familjer osv.

Det finns tyvärr förmodligen hundratusentals liknande "män" som hade tagit tillfället i akt om en tjej visar sexuellt syfte. Som tur är gör inte unga tjejer detta. Det jag hade velat se dumpen göra är att bete sig mer passivt och se om gäddan agerar drivande i ärendet utan att "tjejen" anspelar något på sex, det hade varit mer intressant för att fånga riktiga pedofiler anser jag.

Jag har inget till övers för dessa gubbäckel, men jag anser det vore intressantare om dumpen förfinade sina metoder för att hitta riktiga sexualbrottslingar.

Har du inte fattat att det är 15 års gräns? Ligger man eller kommer för att träffa en minderårig
Så är man helt enkelt en sexualbrottsling som förtjänar att bli uthängd
Citera
2022-09-19, 15:56
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Har du inte fattat att det är 15 års gräns? Ligger man eller kommer för att träffa en minderårig
Så är man helt enkelt en sexualbrottsling som förtjänar att bli uthängd

Du läste uppenbarligen inte vad jag skrev. Min poäng är att dessa män inte är några sexualbrottslingar, eftersom tjejer inte agerar som framställs av dumpen. Små tjejer söker inte upp gamla gubbar och visar sexuellt intresse, det är bara sjukt att tro att de skulle göra det. Det finns däremot riktiga sexualbrottslingar som manipulerar och med makt försöker ha sex med småtjejer på riktigt, det är de riktiga sexualbrottslingarna.
Citera
2022-09-19, 16:01
Medlem
Citat:
Du läste uppenbarligen inte vad jag skrev. Min poäng är att dessa män inte är några sexualbrottslingar, eftersom tjejer inte agerar som framställs av dumpen. Små tjejer söker inte upp gamla gubbar och visar sexuellt intresse, det är bara sjukt att tro att de skulle göra det. Det finns däremot riktiga sexualbrottslingar som manipulerar och med makt försöker ha sex med småtjejer på riktigt, det är de riktiga sexualbrottslingarna.

Alla som söker upp minderåriga för att ha sex är sexförbrytare.
Vad är det som du inte förstår?
Citera
2022-09-19, 16:04
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Alla som söker upp minderåriga för att ha sex är sexförbrytare.
Vad är det som du inte förstår?
Allt är fabulerat. Det existerar inga minderåriga som vill träffa gamla gubbar för sex, vad är det du inte förstår?
Citera
2022-09-19, 16:10
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Jag är ändå ganska förvånad över att vi hittils bara har ett självmord. Okej, vissa av gäddorna har låg fallhöjd, typ pipige Lennart och Candy-Kent. Men att inte Mackan, Baskermongot, Indiemongot och de andra tagit livet av sig ännu förbryllar mig. De har ju inget att leva för. Om de sitter och väntar på att Dumpen ska försvinna så tänker de fel. Deras klipp kommer fortsätta leva på internet i all evighet. Den här tråden kommer inte sluta att existera. Du (Lysturken) kanske fortfarande sitter och skriver uppföljningar om 20 år. En smart gädda hade väl tecknat en bra livförsäkring och sedan åkt som frivillig till den ukrainska fronten och hoppats på att dö där, så att de efterlevande får något. Som det är nu så belastar de ju bara sin familj(och förmodligen oss skattebetalare.) Ernst Rohm t.ex, han ska ju enligt ryktet vara en riktig stridspitt. Han skulle ju kunna göra en heroisk insats och ta några ryssar med sig in i döden. Hans snygga fru har ju redan hittat en ny kille som kan klämma på hennes goa tuttar.

Ernst Rohms hus ligger förresten ute till salu. Utgångspriset är nästan en miljon över Boolis senaste värdering. Var han tvungen att jaga småtjejer precis innan boprisfallet? Han mister inte bara Trelleborgs finaste pattar. Nu blir det hål i plånboken och skuldsättning för livet också.

https://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-vastra-egna-hem-trelleborgs-kommun-kruthusgatan-15-18500037

Hahaha! Stackars lille nazi-Ernst. Skönt att höra din iakttagelse för övrigt. Som man vill man trots allt och framför allt ha...

För övrigt har de ju möjligheten att flytta utomlands. I Ryssland eller Östeuropa kan de skapa sig ett nytt liv. Även i USA eller Australien finns den möjligheten. De behöver inte ta sina liv för att komma undan.

20 år? Räkna med mig om 50 år.
Citera
2022-09-19, 16:13
Medlem
Citat:
Allt är fabulerat. Det existerar inga minderåriga som vill träffa gamla gubbar för sex, vad är det du inte förstår?

Nej men dom vuxna tror ju att de ska träffa en minderårig.
Har du helt missat det?
Citera
2022-09-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Hahaha! Stackars lille nazi-Ernst. Skönt att höra din iakttagelse för övrigt. Som man vill man trots allt och framför allt ha...

För övrigt har de ju möjligheten att flytta utomlands. I Ryssland eller Östeuropa kan de skapa sig ett nytt liv. Även i USA eller Australien finns den möjligheten. De behöver inte ta sina liv för att komma undan.

20 år? Räkna med mig om 50 år.

Det är väldigt svårt att flytta till länder som USA och Australien om man inte har en väldigt eftertraktad utbildning. Det är oerhört komplicerat att få något annat än turistvisum till de länderna. Inom EU kan de dock röra sig fritt. Kanske kan Baskermongot köra lastbil i Bulgarien?
Citera
2022-09-19, 16:21
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Det är väldigt svårt att flytta till länder som USA och Australien om man inte har en väldigt eftertraktad utbildning. Det är oerhört komplicerat att få något annat än turistvisum till de länderna. Inom EU kan de dock röra sig fritt. Kanske kan Baskermongot köra lastbil i Bulgarien?
Ptja, varför inte. Vi har redan ett par gäddor som håller på att etablera sig i den indiska transportsektorn. Baskern kan säkert göra karriär som smuggelchaffis. Då kan han till och med ägna sig åt en av sina passioner - trafficking. Nazi-Ernst i sin tur kan köra gränstaxi nånstans på Balkan. Där finns det gott om nazister. Så slipper han husskulden här.
Citera
2022-09-19, 16:25
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Nej men dom vuxna tror ju att de ska träffa en minderårig.
Har du helt missat det?

Det spelar ingen roll. Det är ungefär som att åtala Voldemort för det han gjort i Harry Potterböckerna. Scenariot är orealistiskt och bygger inte på något som skulle vara verkligt.

1. Barn är inte intresserade av sex, av naturliga själ. Är vi överens här?
2. Barn är inte det minsta intresserad av främmande gubbar som säger sig vilja ha sex med dem, är vi överens?

Ett riktigt sexualbrott eller våldtäkt mot barn hade inte gått till som det som dumpen föreställer det. Det finns riktiga sexualbrottslingar, men det krävs andra metoder för att komma åt dem. Majoriteten av alla sexualbrott är i beroendeställning till någon vuxen. T,ex anhöriga, eller olika "förebilder" t.ex som i Patriks fall hans tränare. Det kan också vara lärare och liknande. Gemensamt är att de allra flesta har en relation till varandra tidigare. Här kan man som förälder vara extra observant vad ens barn har för relation till vuxna i sin närhet.
Senast redigerad av OlleLiss 2022-09-19 kl. 16:27.
Citera
2022-09-19, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ptja, varför inte. Vi har redan ett par gäddor som håller på att etablera sig i den indiska transportsektorn. Baskern kan säkert göra karriär som smuggelchaffis. Då kan han till och med ägna sig åt en av sina passioner - trafficking. Nazi-Ernst i sin tur kan köra gränstaxi nånstans på Balkan. Där finns det gott om nazister. Så slipper han husskulden här.

Det är lite synd att Jens Ganman inte gjort några bra gräv om livet efter Dumpen. Jag gillade hans artikel om Brandmannen.
Citera
2022-09-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
En kommunanställd i Skellefteå med kopplingar till skolan stängs av från arbetet efter olämpligt beteende. Händelsen ska ha skett på fritiden.

Kan inte länka men allt enl. norran.se.

Jag antar att det rör sig om S.F.

Stämmer utifrån det jag har hört.
Citera
2022-09-19, 16:45
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll. Det är ungefär som att åtala Voldemort för det han gjort i Harry Potterböckerna. Scenariot är orealistiskt och bygger inte på något som skulle vara verkligt.

1. Barn är inte intresserade av sex, av naturliga själ. Är vi överens här?
2. Barn är inte det minsta intresserad av främmande gubbar som säger sig vilja ha sex med dem, är vi överens?

Ett riktigt sexualbrott eller våldtäkt mot barn hade inte gått till som det som dumpen föreställer det. Det finns riktiga sexualbrottslingar, men det krävs andra metoder för att komma åt dem. Majoriteten av alla sexualbrott är i beroendeställning till någon vuxen. T,ex anhöriga, eller olika "förebilder" t.ex som i Patriks fall hans tränare. Det kan också vara lärare och liknande. Gemensamt är att de allra flesta har en relation till varandra tidigare. Här kan man som förälder vara extra observant vad ens barn har för relation till vuxna i sin närhet.

Du kan ursäkta peddosarna hur mycket du vill.

De ville ligga med någon som de trodde va minderårig

Så perfekt att de hängs ut, så att folk vet vem de är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in