2022-06-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Jo tack, vi läste vad du skrev men ingenting av det var ju någonting nytt utan enbart sånt vi redan visste…
Som var han jobbar? Vilken som är hans LinkedIn?
Det borde räcka för Dumpen för att kunna kontakta arbetsgivare.
Jag lyckas inte klura ut vara han bor dock...
Eller så är hans LinkedIn helt fake... Korkad måste han vara som använder sitt fulla namn i chatten..
Men någon måste ju känna igen honom... bilderna är ju supertydliga.
Citera
2022-06-20, 22:22
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Förstår inte riktigt varför du håller på och larmar om detta? Det är sedan länge klarlagt i tråden att det är upp till JK att ta upp ett förtalsmål vilket inte kommer hända eller så får någon av gäddorna ta saken till domstol vilket heller inte är troligt.
Okej då kör vi på det! Jag har inget utgivningsbevis med det är lätt skaffat. Jag ska göra samma. Riktigt jäkla ballt.

Så bra att både du och JK håller med mig. Och nej, någon av dessa lär dessutom knappast heller stämma mig.
Nu ska kvinnorna hängas ut. Nu ska fnasken ut helt enkelt. Saken är härmed slutdiskuterad.
Citera
2022-06-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror man blir kvar där under väldigt lång tid.
Det är nog Patrik och Sara som bestämmer om och när du ska plockas bort.

Ganska säker på att Snygg-Sara är direktörskan på Dumpen och bestämmer det eller åtminstone har sista ordet. Högre i rang än Putte.

Är det nån som vet ifall Dumpen on tour blivit bokade till några skolor i höst? Känns ju som att undervisningsmattrialet behöver inspekteras innan skolbarnen får kika från första parkett i aulan.

Vad kostar två timmar pedofilundervisning?

En inte allt för vågad gissning är ju att en och annan skolelev surfar in på dumpen.se efter föreläsningen. Givetvis bra att barnen får reda på att predatorer finns online. Kanske skräddarsydd efter årsklasser.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-06-20 kl. 23:05.
Citera
2022-06-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Jämförde du nyss en pedofil med en homosexuell?

Det steget är inte långt alls det finns det otaliga mängder information om, men det är en annan diskussion för en annan plats. Min poäng var bara att jämförelsen inte alls är så knäpp som du försökte göra den med dina härskartekniker.
Citera
2022-06-20, 23:11
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Det steget är inte långt alls det finns det otaliga mängder information om, men det är en annan diskussion för en annan plats. Min poäng var bara att jämförelsen inte alls är så knäpp som du försökte göra den med dina härskartekniker.

Är det någon som kör med härskartekniker är det du som försöker få oss alla att tro och tycka homosexualitet skulle vara likvärdigt med pedofili.

PS. Du lyckas inte
Citera
2022-06-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Är det någon som kör med härskartekniker är det du som försöker få oss alla att tro och tycka homosexualitet skulle vara likvärdigt med pedofili.

PS. Du lyckas inte

Jag påstod aldrig att det var likvärdigt, jag sa att steget inte är långt och att det finns mycket ”cross over”, vilket stämmer.

PS. Det finns gott om information om ämnet så sluta låta känslorna styra och läs på om ämnet.
Citera
2022-06-20, 23:50
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belf
Varför kallar man pedofilerna gäddor?

För att Dumpen "fiskar" efter de som söker barn i sexuellt syfte. Gäddan är en predatorfisk högst upp i näringskedjan i Sverige som äter det mesta den kommer åt.
Citera
2022-06-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Vem är det som sitter och rollspelar som 14-årig egentligen? Är ganska skumt att sitta och tänka så mycket på sexchattande med 14-åringar att man kan leva sig in i det hela. Rabiata pedojägare brukar för det mesta använda sig av jagaandet för att dölja egna mörka drifter.

Hur vet du det? Finns det någon forskning som styrker ditt påstående?
Citera
2022-06-21, 06:09
Citat:
Ursprungligen postat av Beanian0nim
Läste du ens inlägget och googlade det jag skrev?
Första träffen är hans LinkedIn-profil.
F.ö. skulle det du efterfrågar i klartext bryta mote FB's regler.
GOOGLA!
Ja jag har läst ditt inlägg, GOOGLAT och även kikat på gäddans Linkedin-profil innan du skrev det. Du har rätt i att det är ett regelbrott att skriva personens namn (även maskat) men det är tillåtet att komma med ledtrådar.

Baserat på åren då gäddan gick på gymnasiet (enligt vad som skrivs på Linkedin) så är han född sista året på sjuttiotalet. Skulle dock uppskatta någon bekräftelse på att det är han så jag inte tar fel på person. En man som delar namn med gäddan och bor i samma trakt är född 1980, men honom hittade jag på Facebook och han är definitivt inte någon maskeradman.
Citera
2022-06-21, 07:01
Medlem
Den senaste maskeradgäddan visar verkligen att kuken slutligen tar över hjärnans riskhantering.

Gäddan är helt medveten om att flickan han tror att han har kontakt med är under 15.

Försiktigt manövrerar han sig fram över tid.

Till slut kan han inte hålla sig utan tar sig maskerad med keps och solglasögon till en en annan stad för att möta upp flickan och försöka sig på sex som han antyder om under hela chatten.

Gäddan är beredd att offra hela sin tillvaro för ett snabbknull med en 14-åring.

Kanske är gäddan gränsöverskridande och sexuellt aktiv i största allmänhet då han även använder sitt rätta namn på chatt-sidan? Sambon kanske är swinger? Då blir fallet möjligen inte stort?

Om gäddan delvis jobbar med utbildning, då skulle jag inte vilja sitta i en lektion med gäddan om jag vore en kvinna. Vidrigt när fasaden faller😳
Senast redigerad av Spritsson 2022-06-21 kl. 07:12.
Citera
2022-06-21, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Fuck Dumpen!! Majoriteten där är.oskyldiga!! Fejkade chattar!!
Kanske inte, men att en del är vinklat till dumpens fördel tror jag nog mer på. Oskylldiga NEJ, en del (läs många)med mindre IQ, JA.
Citera
2022-06-21, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beanian0nim
Identifierad. Arbetar i Malmö på ett företag vars namn inte är synonymt med oreda eller snett, utan med estetiskt och rakt. Om man går på Chalmers kan man få hans yrke Bilden på LinkedIn och bilden i chatten och filmen är 100% samma.
Man kan googla hans namn och dessa 3 ord: kabeldata device Naviate
Han har varit identifierad i rätt många timmar nu, men gillar ändå att du kör på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in