2022-05-05, 20:15
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Håller med. Riktigt bra jävla jobbat! Vill rent av sända lite astral kärlek till Dumpen.

Ja det är sådant här jag vill se, bra jobbat Patrik & Sara!!!
Citera
2022-05-05, 20:15
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Inga argument fortfarande? Tycker synd om dig, är nog du som är bokstavsbarn här. Knip käft i fortsättningen om du inte har någonting vettigt att komma med.

Jag angav just ett argument.

Fan kan någon moderator stänga av barnet jag citerade här.
Citera
2022-05-05, 20:16
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Nej, men du verkar ju för fan helt jävla dum i huvudet

Hur HJÄLPER det BARNEN när BARNENS PAPPA hängs ut som pedofil och de får motstå hot och trakasserier för att deras identiteter ligger ute för hela svenska folket att googla på? Berätta gärna det. Okej om dumpen lägger ut en bild på Runar, 88 som inte har någon som tar lika stor skada av hans uthängning. Men när det drabbar barn till de som hängs ut, så är det inte längre för BARNENS BÄSTA, ditt jävla kukhuvud!

Barnet i det senaste fallet är 2 år och drabbas inte det minsta av att pappan hängs ut, och utan dumpen hade hon fortsatt blivit våldtagen av sin pappa men du är arg för att pappan åkt dit genom dumpen. Du är ju helt sjuk i huvudet.

Vad tror du är värre, drabbas av att bli våldtagen eller att drabbas av att pappan hängs ut?
Citera
2022-05-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Vad är egentligen problemet om båda har ett intresse av varandra?

Kan folk inte bara få göra va de vill med vem de vill utan någon lider för de? Jag låg med min stora syrras kompis när jag vad i yngre tonåren och hon en bit över 20. Skulle du kalla mig ett offer? Borde jag anmäla henne?

Varför alla så besatta av siffran 18? Inget speciellt med de förutom man är myndig. Att veta vilka man vill ha sex med är inget advancerat.Vad händer om myndighetsåldern höjd till 21 som de snackas om? Är man helt plötsligt pedofil om man tänder på en 19 åring då? Människan mår inte bra av dessa begränsningar.
Nu har ju de där äldre gifta männen stämt möte med flickor som är 14 år många av dem precis fyllda 14
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
När jag frågade Infolina om Vulkanens samhällsklass sa hon att hen är till synes medelklass. Till synes tolkar jag som ulv i fårakläder. Skulle inte alls förvåna mig om Vulkanen är Jonasolbrännan. Vilken jävla bomb!

Vem är Jonasolbrännan då?
Citera
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Jag angav just ett argument.

Fan kan någon moderator stänga av barnet jag citerade här.
Ååååå, snälla morderator, stäng av det elaka barnet, blir ledsen i ögat och nu är blöjan full igen.

Du är ny på Flashback va?

Citat:
Barnen till allmänheten givetvis. Pedofilernas barn är få till antalet men allmänheten och framtida offer är många.
Vad är det du baserar detta på? Är det bara någonting du tagit ur luften eller har du någon fakta bakom det här påståendet?
Citera
2022-05-05, 20:19
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Barnet i det senaste fallet är 2 år och drabbas inte det minsta av att pappan hängs ut, och utan dumpen hade hon fortsatt blivit våldtagen av sin pappa men du är arg för att pappan åkt dit genom dumpen. Du är ju helt sjuk i huvudet.

Vad tror du är värre, drabbas av att bli våldtagen eller att drabbas av att pappan hängs ut?
What? Vart har du läst att jag blivit sur över att pappan i det senaste fallet åkte fast? Fan, lär dig läsa innan du citerar mig.
Citera
2022-05-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet

Nån jävla pajsare som lever gott på våldtäktsoffer och barn genom att leka Jesus.
Citera
2022-05-05, 20:20
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Det går ju att polisanmäla hur mycket som helst, MEN förtal är inget brott som en åklagare driver under allmänt åtal. Enda sättet skulle vara för gäddan att driva det i tingsrätten som ett FT-mål dvs ett förenklat tvistemål. Men gäddan skulle ju bli ännu mera känd då i en rättegång och alla dumpen supportrar skulle vara där i rätten / gäddans namn skulle komma ut i domen + Sara skulle lämna in personens chattloggar som bevis för allmän beskådan vad gäddan skrivit.

Chansen är 0% att en uthängd Gädda anmäler för förtal då det kommer sluta med en dom fylld med personens chattloggar som hamnar i domen. Sen på lexbase kommer Gäddans loggar ligga där i domen i 5 år 😂

Tror JK pratade om 26 st anmälningar hittills, men då var det bara ett fåtal som inte var nedlagda. Minns inte vilken tidning det var siffran nämndes i, ETC kanske?

Det du tänker dig som 0% chans är att nån driver ett mål till enskilt åtal, och det kanske du har rätt i. Det blir lång väntetid på rättegång och relativt blygsamma skadeståndsbelopp, så tveksamt om det är värt det. Plus risken att man själv får betala rättegångskostnaden vid en friande dom.
Citera
2022-05-05, 20:21
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jonat*an Al*vén tror jag. Någon självutnämnd frälsare som hjälper barn i Nepal.
Citera
2022-05-05, 20:21
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Nån jävla pajsare som lever gott på våldtäktsoffer och barn genom att leka Jesus.

Jaha en känd person eller?
Citera
2022-05-05, 20:24
Avslutad
Citat:
Nej, men du verkar ju för fan helt jävla dum i huvudet

Hur HJÄLPER det BARNEN när BARNENS PAPPA hängs ut som pedofil och de får motstå hot och trakasserier för att deras identiteter ligger ute för hela svenska folket att googla på? Berätta gärna det. Okej om dumpen lägger ut en bild på Runar, 88 som inte har någon som tar lika stor skada av hans uthängning. Men när det drabbar barn till de som hängs ut, så är det inte längre för BARNENS BÄSTA, ditt jävla kukhuvud!

Nu kan det ju vara så att personen/förövaren kan ha våldtagit andra minderåriga/barn innan Dumpens fiskar blir kontaktade av honom.
När det kommer till just denna person så sökte han aktivt efter vuxna med små barn som han ville våldta och han uttryckte även att han hade tillgång till BP.
Han valde att aktivt söka och det slutade med att han fick träffa Sara & Patrik istället.
Hans val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in