2022-05-04, 19:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Det är ett ganska stort och seriöst företag.
140 anställda i våra tre största städer, säger sig verkat inom branschen i 30 år, med en kass hemsida och den enda kontakten är en kommunikationschef + en logga som få känner till kanske försörjer just dessa 140 men inte mycket mer. Nåja, han har fallhöjd i vilket fall som helst...
Citera
2022-05-04, 19:55
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Fantasifostren fortsätter skörda barnoffer. Får ändå medge, senaste snubben, looking sharp.

Joo tyvärr.
Det måste jag med medge att han gör…
Citera
2022-05-04, 19:56
Medlem
Halte Haralds avatar
Ajajaj vilken svidare kostym gäddan var.
Satan va ont det ska göra!
Uppenbart är att här handlar det inte om att man bara vill knulla, här handlar det om en dragning till -barn-.

Är man "framgångsrik" i sin yrkesroll och har fru och barn så har man ingenting i en 14 åring att göra om man inte känner en dragning åt pubertala tjejer.
Vidrig anyhow och fruktansvärt dåligt strumpval på alla bilder som går att hitta på kostymnissen!

Fan jag som tyckte jag mådde piss idag och tyckte en gnutta synd om mig själv. Undra hur kostymgäddan mår just nu....

Sluta grooma barn och sluta vilja knulla 14 åriga brudar så slipper vi sånna här ångest videos och barnen kan få vara ifred
Citera
2022-05-04, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
140 anställda i våra tre största städer, säger sig verkat inom branschen i 30 år, med en kass hemsida och den enda kontakten är en kommunikationschef + en logga som få känner till kanske försörjer just dessa 140 men inte mycket mer. Nåja, han har fallhöjd i vilket fall som helst...
4000 anställda i 11 länder.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sigma_(f%C3%B6retag)
Citera
2022-05-04, 19:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
4000 anställda i 11 länder.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sigma_(f%C3%B6retag)
1900 anställda i 10 länder.
Citera
Avslutad
Lyssna på vad Sara skriker efter honom. "Våldtäktsman". Vi påstår inget...
Citera
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Den senaste gäddan, "Kostymgäddan" är en person som jag känner väl till personligen. Han jobbade som rekryterare på bemanningsföretaget Student Consulting för cirka 10 år sedan. Jag har inte haft någon kontakt med honom på närmare ett decennium dock.

Okej, lite skvaller kan du väl bjuda på? Hur är han som person? Kostymgäddan.
Citera
2022-05-04, 19:59
Medlem
Veniconess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Ajajaj vilken svidare kostym gäddan var.
Satan va ont det ska göra!
Uppenbart är att här handlar det inte om att man bara vill knulla, här handlar det om en dragning till -barn-.

Är man "framgångsrik" i sin yrkesroll och har fru och barn så har man ingenting i en 14 åring att göra om man inte känner en dragning åt pubertala tjejer.
Vidrig anyhow och fruktansvärt dåligt strumpval på alla bilder som går att hitta på kostymnissen!

Fan jag som tyckte jag mådde piss idag och tyckte en gnutta synd om mig själv. Undra hur kostymgäddan mår just nu....

Sluta grooma barn och sluta vilja knulla 14 åriga brudar så slipper vi sånna här ångest videos och barnen kan få vara ifred

Jag brukar kolla in Dumpens utbud lite då och då, men döm om min förvåning ikväll när jag fick syn på J*cob, som jag jobbat med för några år sedan! Fastän jag inte har sett honom på nästan 10 år kände jag direkt igen honom när hans nuna dök upp på sidan. Jag har dock inte läst chattloggarna ännu, ska ta en kopp kaffe och gå igenom dem nu...he he he
Citera
2022-05-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Jag brukar kolla in Dumpens utbud lite då och då, men döm om min förvåning ikväll när jag fick syn på J*cob, som jag jobbat med för några år sedan! Fastän jag inte har sett honom på nästan 10 år kände jag direkt igen honom när hans nuna dök upp på sidan. Jag har dock inte läst chattloggarna ännu, ska ta en kopp kaffe och gå igenom dem nu...he he he

Okej. Var han en dryg jävel att behöva jobba med? Kan tänka mig att sprättar som han som tror de är Guds munknullande gåva till fjortisar är just det.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-04 kl. 20:06.
Citera
2022-05-04, 20:05
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ny, "Bastugäddan":

https://dumpen.se/2022/05/04/bastugaddan-far-basta-ensam-napp-95/

Edit: De tog bort, inte riktigt klart tydligen.
Nu är den klar att svettas och skämmas!
Citera
2022-05-04, 20:07
Medlem
mossadmartins avatar
Jag minns elaka Arne. Var inte baskermongot lik elaka Arne? Eller nej, han är lik han som hade Tekniska Magasinet?
Citera
2022-05-04, 20:08
Medlem
huggormenstids avatar
Haha, en sån klassisk kostymnisse vars personlighet sträcker sig till att ha ”crazy strumpor” till kostymen. Jag kommer sova gott när jag tänker på hur den lilla fittan ligger ochhar ångest i natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in