2022-04-27, 08:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
När man gräver lite så ser man att en viss lokalt flygande hockeyclub är sponsrad av denna härliga Gäddas företag. Undrar om de vet?

Edit även lokala innebandyklubben har fått lite spons

Edit 2
Vet ej om stödet forfarande består. Var några år sen på den infon jag fick
Senast redigerad av N0IItolerans 2022-04-27 kl. 08:45.
Citera
2022-04-27, 09:03
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
När man gräver lite så ser man att en viss lokalt flygande hockeyclub är sponsrad av denna härliga Gäddas företag. Undrar om de vet?

Edit även lokala innebandyklubben har fått lite spons

Edit 2
Vet ej om stödet forfarande består. Var några år sen på den infon jag fick
Finns en kille med förnamn på fyra bokstäver och samma efternamn.... *raderat*
Edit: Rättelse -> nej det var felaktiga spekulationer. Är inte son till gäddan.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-27 kl. 09:10.
Citera
2022-04-27, 09:10
Medlem
Pleurodess avatar
Tittar på samtliga i Hall of shame och vilka individer. Vi har då alltså bla

Vino Tinto gädda
Hjortron gädda
Skoda gädda
Militär gädda
Godis gädda
Cannabis gädda
Ananas gädda
Morgon gädda
Källar gädda
Snö gädda
Bajs gädda
Ost gädda
Muskot gädda
Migrän gädda
Julgrans gädda
Tandkräms gädda
Citera
2022-04-27, 09:14
Medlem
En grej jag stör mig på med S och P är att dom aldrig låter gäddor prata till punkt. Jag blir fan nyfiken på vad dom har att säga men S o P babblar och ältar bara. Låt gäddorna få snacka in sig i ett hörn istället.
Senast redigerad av DeepRoses 2022-04-27 kl. 09:16.
Citera
2022-04-27, 09:18
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Finns en kille med förnamn på fyra bokstäver och samma efternamn.... *raderat*
Edit: Rättelse -> nej det var felaktiga spekulationer. Är inte son till gäddan.

Jag såg också en eller två yngre förmågor som hade likeat bilderna men sökte inte vidare trots att de delade efternamn
Citera
2022-04-27, 09:19
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Dumpen vad hände sen gästar idag Lennart för att se vad som hänt sedan konfrontationen.

Det skulle till och med jag kunna betala för att se.

Alltså nu verkar de ha gästat en gädda på sagda fikastund.
https://dumpen.se/2022/04/27/sok-hjalp-inte-barn/
En filmad variant hade varit guld

Är glad att Gäddorna söker hjälp o inte som vissa spekulerar i, blir monster o går ut o våldtar i ren frustration
Citera
2022-04-27, 09:20
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
En grej jag stör mig på med S och P är att dom aldrig låter gäddor prata till punkt. Jag blir fan nyfiken på vad dom har att säga men S o P babblar och ältar bara. Låt gäddorna få snacka in sig i ett hörn istället.

Jag håller med! Önskar att INFOLINA tar med sig detta. Audigäddan senast hade nog kunnat babbla på. Han tog sig ändå tid o stängde av bilen.
Citera
2022-04-27, 09:21
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Patrik har ett oerhört hävdelsebehov. Förut hävda han sig mot tjejer, men de kan han inte göra längre pga samhällsklimatet så nu blir det mot styggingar istället

Dumpen handlar inte om att ”rädda barn”. Det handlar om enkla adrenalinkickar, ryggdunkningar och pengar.

Kom ihåg att båda två är fd (?) knarkare som inte får sina kickar genom sprutor/piller/pulver längre utan man använder dumpen som substitut.
Citera
2022-04-27, 09:23
Medlem
Citat:
Åas tror du en fiskare på Dumpen är så urbota korkad att de firar 15 års dag med gäddan o får hela fisket att liksom tappa luft. Han försöker slingra sig med en dålig bortförklaring bara. Helt obviously

Så kan det vara. Fattar bara inte varför de loggarna som är centrala för det i så fall saknas. Uppenbarligen har en födelsedag diskuterats.
Citera
2022-04-27, 09:29
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Alltså nu verkar de ha gästat en gädda på sagda fikastund.
https://dumpen.se/2022/04/27/sok-hjalp-inte-barn/
En filmad variant hade varit guld

Är glad att Gäddorna söker hjälp o inte som vissa spekulerar i, blir monster o går ut o våldtar i ren frustration
Varför lägger man inte till länkar, telefonnummer eller liknande där man faktiskt KAN FÅ hjälp?? Det handlar bara om att rättfärdiga sina vidriga metoder för knarkaren Sara i den krönikan. Hon skiter fulla fan i om de söker hjälp eller inte. Hon är inte engagerad ens, det handlar bara om kickar och pengar för hennes del.
Citera
2022-04-27, 09:31
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Jag håller med! Önskar att INFOLINA tar med sig detta. Audigäddan senast hade nog kunnat babbla på. Han tog sig ändå tid o stängde av bilen.

Det blir nog så när personerna är personligt involverade och har erfarenheter av övergrepp och vilket lidande det medför, svårt att hålla ilskan i schack. Med en oberoende journalist skulle det garanterat bli ett helt annat upplägg
Citera
2022-04-27, 09:35
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Varför lägger man inte till länkar, telefonnummer eller liknande där man faktiskt KAN FÅ hjälp?? Det handlar bara om att rättfärdiga sina vidriga metoder för knarkaren Sara i den krönikan. Hon skiter fulla fan i om de söker hjälp eller inte. Hon är inte engagerad ens, det handlar bara om kickar och pengar för hennes del.

Svaret på varför det inte länkas till hjälpen, de som driver den hjälpen vill inte bli sammankopplade med Dumpen och deras metoder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in